Omdat ik, tot tegenstelling van jou, wel een eckte Elmofan ben?quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:32 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Omdat ik, tot tegenstelling van jou, wel een eckte Elmofan ben?
Welmofan!quote:
Als je dat ''You are good jailbait'' weglaat wel. We hebben nogsteeds een beetje waardigheidquote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:29 schreef ThaTim het volgende:
Mag ik er ook in?![]()
Gewoon deze tekst:
Hi Voe, Greets from ThaTim!
You are good jailbait!
Nee dat niet, maar we moeten de kans dat ze hem ook werkelijk plaatst zo groot mogelijk houdenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:34 schreef sciter het volgende:
[..]
Als je dat ''You are good jailbait'' weglaat wel. We hebben nogsteeds een beetje waardigheid
was ook een grapjequote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:34 schreef sciter het volgende:
[..]
Als je dat ''You are good jailbait'' weglaat wel. We hebben nogsteeds een beetje waardigheid
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:35 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar we moeten de kans dat ze hem ook werkelijk plaatst zo groot mogelijk houden
Nee, die zitten hierquote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:37 schreef Cklein het volgende:
Misschien wat meer foto's van Voe, dat is goed voor dit topic
Daar hebben wij het andere voe topic voor, dit is voor serieuze briefinzendingen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:37 schreef Cklein het volgende:
Misschien wat meer foto's van Voe, dat is goed voor dit topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke verder bij de vorige dus.quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:35 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
we moeten de kans dat ze hem ook werkelijk plaatst zo groot mogelijk houden
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:40 schreef sciter het volgende:
[..]
Daar hebben wij het andere voe topic voor, dit is voor serieuze briefinzendingen.
Weet iemand trouwens al het adres? En stuur ik hem op?Ik PMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.boem bats luchtdicht me vrète is nog nooit zo fris gewist
Op zaterdag 10 juli 2010 15:33 schreef Rectum het volgende:
Jij bent vele malen irritanter dan AP
bedanktquote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:39 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Nee, die zitten hier
Adoreer hier Emilie 'Voe' (mét pics)
Omdat jij een pedobear plakte en wij deze kaart graag realistisch houdenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |