:Bongetje goeiemorgen in lekkerluilandquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:21 schreef BONG4002 het volgende:
Bijna vergeten dat er ook nog een TAL SC bestond![]()
GM
quote:
Spanje maakt vanavond gehakt van die braadworstenquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik was al even wakker hoorMaar moest veel bijlezen
Gelukkig niets gedronken gisteren dus voel me fit![]()
Ik ga er mss in geloven dat we mogelijk de beker kunnen halen mits de tegenstander SPA is en niet DUI
Aangezien Müller niet kan spelen zal Duitsland het erg moeilijk krijgen, maar ze zullen toch winnen heb ik het gevoel, al is het gunstiger voor NL dat Spanje wint omdat die ploeg naar mijn gevoel minder sterk is dan DUI en wij dus meer kans makenquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:32 schreef crv het volgende:
[..]
Spanje maakt vanavond gehakt van die braadworsten [ afbeelding ]
Welke?quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:37 schreef iBenny het volgende:
Mijn telefoon is binnen![]()
ff verder spelen hoor![]()
zoals ik al eerder vroeg: is het er zo een die je niet vast mag houden als je wilt bellenquote:Op woensdag 7 juli 2010 15:37 schreef iBenny het volgende:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:01 schreef charmed_angel het volgende:
GODVERDOMME
De deuren zouden staalblauw worden en de posten allemaal roomwit. Wat hebben die knuppels nou gedaan???? Alles staatblauw
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Binnen is het overigens wel roomwit gelukkig
[ afbeelding ]
ziet er goed uitquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:01 schreef charmed_angel het volgende:
GODVERDOMME
De deuren zouden staalblauw worden en de posten allemaal roomwit. Wat hebben die knuppels nou gedaan???? Alles staatblauw
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zulk soort dingen zal ook eens in 1 keer vgoed gaan hequote:Op woensdag 7 juli 2010 16:01 schreef charmed_angel het volgende:
GODVERDOMME
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mijn man zag het nog geen eensquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..].
Ik heb dat ook gehad met mijn woning, bijna lag er het verkeerde laminaat in, gelukkig was ik nog op tijd om het te ontdekken voordat het erin lag
puinruimen? Nee hoor word allemaal door het bedrijf afgevoerdquote:Op woensdag 7 juli 2010 16:04 schreef crv het volgende:
[..]
zulk soort dingen zal ook eens in 1 keer vgoed gaan he![]()
Ziet er overigens wel prima uit verder![]()
Nu nog puinruimen ?
En de heren dan?quote:
quote:
Jeetje daar is tie weerquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:37 schreef iBenny het volgende:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:28 schreef laffer het volgende:
[..]
niks spelen![]()
kleuren zul je![]()
http://forum.fok.nl/topic/1480985/4/50#83643716
quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:28 schreef laffer het volgende:
[..]
niks spelen![]()
kleuren zul je![]()
http://forum.fok.nl/topic/1480985/4/50#83643716
quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:31 schreef crv het volgende:
* trekt het niet meer, gaat met oranjevlaggen aanzijn auto wat boodschapjes doen in duitsland en door naar huis [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:46 schreef Kally het volgende:
OMG Joris en de Draak is de meest vette achtbaan, hij is super snel en je houdt een race tegen de andere wagentjes, en wij hebben gewonnen
quote:
Dankje.quote:
Hey troeltjequote:
Iets laten eten en/of drinken liefst jus en iets van een chololadereep ofzoquote:Op woensdag 7 juli 2010 17:04 schreef charmed_angel het volgende:
Als iemand suiker heeft, en diegene is nu raar aan het lullen, en doet rare bewegingen maken, wat moet je dan doen???
Geen BHV-er in de buurt hier
Hey peop, hoe is het daar in de Efteling.quote:
Ik ben net thuis, we hadden alles gehad en de jongens waren verrotquote:Op woensdag 7 juli 2010 17:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hey peop, hoe is het daar in de Efteling.
Het is ook echt een prachtig park, alles klopt.quote:Op woensdag 7 juli 2010 17:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben net thuis, we hadden alles gehad en de jongens waren verrot![]()
En nu slapen ze bij oma dus ik heb een avond om bij te komen![]()
Maar het was echt helemaal geweldig
quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 17:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Bella is back
Ik ben de hele week al van slag, nu niet meer natuurlijk!
quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:19 schreef Pheno het volgende:
Welom terug Bella, en de rest natuurlijk ook. Damn, drukke dag. Kutwerk ook. Denk je het snel op te lossen, met gemak, gaan andere partijen prutsen. Bedankt
Vadushiiquote:Op woensdag 7 juli 2010 17:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Bella is back
Ik ben de hele week al van slag, nu niet meer natuurlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |