Cute niet zo zeer als in schattig maar eerder flauwquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:25 schreef LieLie het volgende:
Ik vind het helemaal niet schattig eigenlijk
Wat leukquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:18 schreef Duderella het volgende:
Golfie, lekker gaan dutten dan hoor! Vanavond moet je nog even juichen immers!![]()
Ik heb de welkomskoffertjes voor de draken klaar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ik heb ook SOS-armbandjes gevonden. Voor als ze proberen te ontsnappen.
Gaaf.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:18 schreef Duderella het volgende:
Golfie, lekker gaan dutten dan hoor! Vanavond moet je nog even juichen immers!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie weet ooit, als ik kinderen hebquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat leuk
@ LieLie je wilt geen zandbak in je tuin?
Dan is het inderdaad fijn dat er tegels in komenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:23 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wie weet ooit, als ik kinderen heb
Met zandbak, bedoel ik op dit moment dat onze hele achtertuin, van deur tot schutting, alleen maar uit zand bestaat. En daar wil ik heel graag tegels in!
Kreeg een folder van de Vrijbuiter, koelkasten in de aanbiedingquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:23 schreef Duderella het volgende:
Ik heb inmiddels ook een leuk kistje vol knutselspul (stofjes, kraaltjes etc.) en doosjes om te beplakken. En een bult kleur/teken- en vouwmateriaal. En een hele verzameling puzzels en spelletjes.
Badje en spelletjes zijn onderweg, alsmede poppenspul. Dus ik vind het wel best zo.
Kan ik nu tenminste weer gewoon verder met de kampeerinboedel.
Golfer!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Gaaf.![]()
Is de kelder nu ook helemaal ingericht en klaar voor ze?
Uiteraard! Maar helemaal klaar is het pas volgende zomer, omdat we straks geen planten meer in de tuin kunnen zetten. Misschien leggen we later in de zomer nog wel gras in het middenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan is het inderdaad fijn dat er tegels in komen
Krijgen we nog pics als het klaar is?
Oeh, tot wanneer? Wij wilden er eigenlijk pas naartoe als de meiden er zijn. Volgens mij vinden ze dat prachtig, al die tenten.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:24 schreef LieLie het volgende:
[..]
Kreeg een folder van de Vrijbuiter, koelkasten in de aanbieding
tot en met 18 juli is deze folder. Misschien staat ie ook wel online.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:25 schreef Duderella het volgende:
[..]
Oeh, tot wanneer? Wij wilden er eigenlijk pas naartoe als de meiden er zijn. Volgens mij vinden ze dat prachtig, al die tenten.
Owquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:23 schreef Sunnythesun het volgende:
Dude! Wat lief!![]()
Arme SamIk was net met hem naar het natuurgebiedje, hij lekker zwemmen en daarna een rondje. Loopt hij het gras in en komt er gillend weer uit. Wespen
Hij is op zijn wenkbrauw gestoken en in zijn staart. Daar moest ik de wesp zelfs nog uit trekken.
Ik ben meteen naar de dierenarts gereden om te checken of de angel er wel uit was (dat krijg ik in mijn eentje niet voor elkaar) en voor een anti-allergie prik. Hij is een keer eerder gestoken in zijn snoet en toen zag hij er uit als een SharPeiNu alleen nog een dik oogje en een zere staart. Hopen dat de prik snel gaat werken en het allemaal snel weg trekt. Arme beest heeft er veel pijn aan
Jeuj!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:17 schreef LieLie het volgende:
Had ik al verteld dat zaterdag de tegels in de tuin komen![]()
Zijn we eindelijk het grootste deel van de zandbak kwijt
Coolquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:25 schreef LieLie het volgende:
[..]
Uiteraard! Maar helemaal klaar is het pas volgende zomer, omdat we straks geen planten meer in de tuin kunnen zetten. Misschien leggen we later in de zomer nog wel gras in het midden
Och arme Sam.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:23 schreef Sunnythesun het volgende:
Dude! Wat lief!![]()
Arme SamIk was net met hem naar het natuurgebiedje, hij lekker zwemmen en daarna een rondje. Loopt hij het gras in en komt er gillend weer uit. Wespen
Hij is op zijn wenkbrauw gestoken en in zijn staart. Daar moest ik de wesp zelfs nog uit trekken.
Ik ben meteen naar de dierenarts gereden om te checken of de angel er wel uit was (dat krijg ik in mijn eentje niet voor elkaar) en voor een anti-allergie prik. Hij is een keer eerder gestoken in zijn snoet en toen zag hij er uit als een SharPeiNu alleen nog een dik oogje en een zere staart. Hopen dat de prik snel gaat werken en het allemaal snel weg trekt. Arme beest heeft er veel pijn aan
Ai. Ik kijk even online dan. Dank!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:26 schreef LieLie het volgende:
[..]
tot en met 18 juli is deze folder. Misschien staat ie ook wel online.
Hij lijkt op zijn baasjequote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:28 schreef Duderella het volgende:
[..]
Och arme Sam.
Ik wist niet dat ook dieren allergisch kunnen zijn. Alert gehandeld sun. Verwen hem nu maar lekker.
Ah, wat zielig! Dat doe zo'n beestje vast veel pijn, en ze weten niet eens goed wat ze overkomt. De kat bij m'n ouders had dat ook een keer, in z'n lip gestoken, enorme lip! En ze wist zich er niet echt raad mee.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:23 schreef Sunnythesun het volgende:
Dude! Wat lief!![]()
Liebelles? Hoe kan je daar nu allergisch voor zijn, die steken helemaal niet!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:33 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ah, wat zielig! Dat doe zo'n beestje vast veel pijn, en ze weten niet eens goed wat ze overkomt. De kat bij m'n ouders had dat ook een keer, in z'n lip gestoken, enorme lip! En ze wist zich er niet echt raad mee.
Jij ook allergisch voor wespen trouwens?
Ik ben of allergisch voor wespen, of voor libelles, of voor allebei, of ik moet er overheen gegroeid zijn. Maar ik blijf wel uit de buurt van die beesten. (Van libelles word ik vrij panisch overigens)
Nou, daar zijn de geleerden nog niet helemaal over uitquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Liebelles? Hoe kan je daar nu allergisch voor zijn, die steken helemaal niet!![]()
Maar ja, ik krijg iig zeeeer veel last van vocht zwellingen en pijn. Gelukkig niet dat het op mijn longen en zo slaat maar ik wordt er goed naar van.
Op een muggenbeet kan ik trouwens ook aardig allergisch reageren als ik pech heb..
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:18 schreef Duderella het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ok, typisch! Zo iets heb ik echt nog nooit eerder gehoord!!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:45 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, daar zijn de geleerden nog niet helemaal over uit![]()
Libelles steken inderdaad niet, maar ze kunnen wel bijten.
Feit is, dat ik een keer op zo'n campingstoel zat, met van die kunstofbandjes met gaatjes als zitvlak. Ik voelde iets steken in mijn been, en een seconde later vloog er een libelle onder de stoel weg en was er geen wesp in de buurt. En tien minuten later had ik koorts en was ik van boven tot onder gevlekt en had ik kippenvel.
Nee, we weten ook nog steeds niet zeker of het de libelle was. Maar er was ook gewoon geen ander beest in de buurt. Dus wat moet het anders geweest zijnquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ok, typisch! Zo iets heb ik echt nog nooit eerder gehoord!!
Bijten kunnen ze iid, het zijn rovers en hebben grote kaken. Maar volgens mij spuiten ze dan niet echt iets in dacht ik..
Ja hoor. Hier lekker bezig projectleiders onder druk te zetten door te eisen dat ik NU mijn servers krijg want dat ik anders de deadline niet kan halenquote:
Nopequote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hai
Was het nou 31 juli dat wij afgesproken hadden? Ben het vergeten in mijn agenda te zetten
Tof Dudequote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:18 schreef Duderella het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Serieus....mijn geheugen is soms echt zo ergquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NopeDie kwam te vervallen en werd de 3e he
![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:23 schreef Sunnythesun het volgende:
Dude! Wat lief!![]()
Dat is studenten-dementiequote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Serieus....mijn geheugen is soms echt zo erg
Jammerquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat is studenten-dementieMaar we prikken binnenkort wel ff een datumpje voor Doel
Hoe kwam je daar terecht dan?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:56 schreef LieLie het volgende:
Ik heb vanmorgen trouwens een kijkje genomen in de keuken van een restaurant dat hier vlakbij gaat openen binnenkort en waar de bediening net de kaart aan het voorproeven was![]()
![]()
Zag er sowieso niet lekker uit die valquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:19 schreef golfer het volgende:
Frank Schleck naar het ziekenhuis en uit de koers.
Voor het werk dat ik nu doe. Er wordt elke drie weken een filmpje gemaakt over de ontwikkelingen in de stad. En nu was het bijna klaar, en daarom hebben we de eigenaar geïnterviewd.quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:19 schreef golfer het volgende:
Ziet er leuk uit!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:27 schreef LieLie het volgende:
[..]
Voor het werk dat ik nu doe. Er wordt elke drie weken een filmpje gemaakt over de ontwikkelingen in de stad. En nu was het bijna klaar, en daarom hebben we de eigenaar geïnterviewd.
Het is van de eigenaar van de Havixhorst. Die heeft nu ook dit geopend.
JEMIG!quote:
Dat is absoluut een verliesquote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:19 schreef golfer het volgende:
Laatste jaren is het altijd dramatisch in de eerste week van de tour.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zijn er deze proloog meer valpartijen dan normaal, of is dit normaal?
Ik heb de tv nog lekker uitquote:
Ik heb meer last van Piet de Visserquote:
Ik heb van die zakjes 600mg brufen bruis. Ik mag er 3 op een dag, heb 2 uurtjes terug mn 2e zakje genomen. Ik denk niet dat ik er nog wat bij mag?quote:
Ja. Lijkt er wel opquote:
En als je je eigen nummer belt hoor je hem niet ergens afgaan?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:02 schreef PdeHoog het volgende:
Ja. Lijkt er wel opKan hem nergens meer vinden. Gisteren heb ik hem opgeladen op kantoor en toen (vermoedelijk) in mijn broekzak gestoken.
Oke thanksquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:03 schreef Bluezz het volgende:
Brufen (is ibuprofen) in combi met paracetamol doet ook vaak goed
Ik zou er nu 2 van nemen
Goedzoquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:11 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, dat was musical nr 1. Mijn klas van vorig jaar. Was leuk! Ze hebben het goed gedaan.
En toen ik thuis kwam werd er redelijk gekwispelt en zeer vrolijk gedaan![]()
Volgens mij jeukt het nu wel een beetje bij hem
Toestel staat op stil standaardquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:07 schreef golfer het volgende:
[..]
En als je je eigen nummer belt hoor je hem niet ergens afgaan?
Nog nietsquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:19 schreef Bluezz het volgende:
Wat heb je uiteindelijk gegeten sun?
Onze rosbiefsalade met herrie was heerlijk
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:46 schreef Duderella het volgende:
![]()
De man, die niks om voetbal geeft, zit met andere mannen in de kroeg en heeft een oranje shirt aan.
Duitse TV-zender zeker. Die loopt bij mij ook voor op Nederland.quote:
Nou, ik denk eerder een verschil in analoog-digitaal.. denk ik..quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Duitse TV-zender zeker. Die loopt bij mij ook voor op Nederland.
Och ja.. dat kan de beste overkomen..quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:46 schreef Duderella het volgende:![]()
De man, die niks om voetbal geeft, zit met andere mannen in de kroeg en heeft een oranje shirt aan.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:46 schreef Duderella het volgende:
![]()
Nee. Ik vind dat mannen vooral soms mannendingen met andere mannen moeten doen. Zoals bier drinken in een oranje shirt.quote:
De finale (mits hup Holland hup) wordt vast op veel plaatsen op groot scherm vertoond. Bij mooi weer hopelijk buiten ergens.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:56 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil met de finale eigenlijk ook wel ergens kijken waar mensen zijn [ afbeelding ]
En bedankt weer.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:56 schreef Bluezz het volgende:
Ik wil met de finale eigenlijk ook wel ergens kijken waar mensen zijn [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Er zit hier iemand alleen maar te mopperen en te schelden.. snap niet waarom het leuk is om te kijken als dit het effect is hoorHet ontgaat mij echt totaal die hele voetbalbeleving..
Ze moeten inderdaad gewoon blijven aanvallen en combineren.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:20 schreef TAV74 het volgende:
Steek niet goed, maar Forlan mag daar nooit zoveel ruimte krijgen. Ze liepen na de 1-0 echt teveel achteruit. Zodra ze de aanval zoeken komen er echt kansen zat.
Jij bent gewoon een beest, golfer.quote:
U kent mij.quote:
Heeft Bluezz de jurk wel aan?!?!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:29 schreef golfer het volgende:
Ik heb maar weer mijn jupiler-shirt aangetrokken. Daarmee wonnen we tot nu toe.
Van horen zeggen, van horen zeggen.quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:42 schreef Sunnythesun het volgende:
Tja.. daar zal je het hebben.. dan redden ze het dus niet
Bluezz heeft de jurk niet aan.. dus het loopt voor geen meter neequote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:45 schreef PdeHoog het volgende:
Zo....telefoon gevonden EN gewinkeld bij de MakroHeerlijk rustig
En aangezien het personeel niet al teveel stond te juichen zal de wedstrijd wel niet goed aflopen op dit moment
Ik wil hem wel aandoen hoor, maar dan wel over een trui & legging aan. Doenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Bluezz heeft de jurk niet aan.. dus het loopt voor geen meter nee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga dan de volgende keer meewinkelenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Er zit hier iemand alleen maar te mopperen en te schelden.. snap niet waarom het leuk is om te kijken als dit het effect is hoorHet ontgaat mij echt totaal die hele voetbalbeleving..
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Bluezz heeft de jurk niet aan.. dus het loopt voor geen meter nee
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik wil hem wel aandoen hoor, maar dan wel over een trui & legging aan. DoenNee. Gewoon over je blote buik heenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet nog stiekem andere kleding aan
Ik heb net een beker Optimel op voor de dorst. Zo even een slokje water en dan gaan we de nieuwe aanwinst keurenAberlour
Speyside voor de kenners
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Kijk, en dat is nou tenminste ECHT belangrijk!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:49 schreef LieLie het volgende:
Ach, kampioen, geen kampioen, over acht dsgen zit ik voor ons tentje in de franse zon
Jaquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:49 schreef LieLie het volgende:
Ach, kampioen, geen kampioen, over acht dsgen zit ik voor ons tentje in de franse zon
Ik hoor mensen juichen. Het lijkt erop dat het werktquote:
Dat het er rustig isquote:
vodafone toevallig?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:57 schreef PdeHoog het volgende:
Wil je je sim laten deblokkeren, voer je dus 2x je mobiele nummer. Je hangt dan een tijdje aan de telefoon en krijgt te horen "vanwege een storing kunnen we u niet doorverbinden. Probeert u het later nog eens. Piep piep piep".
Beetje jammer jongens
Zie je nou wel.quote:
quote:
Yupquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:01 schreef z80 het volgende:
[..]
vodafone toevallig?
deze hebben ook een aantal dagen last van hun voicemail (wel gepland door vodafone)
Laat haar anders eerst ff hier komenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:18 schreef Duderella het volgende:
Onze Russische hulp staat hier vast weer heel streng om 09 uur voor de deur, terwijl ik net denk: Ik zou een leuk voetbalfeestje kunnen houden. Maar daar heeft zij vast geen boodschap aan.Toch maar vroeg naar het werk morgen.
Haha. Lachen als ze morgen van Spanje verliezen.quote:
quote:
hier in Duitsland.quote:
Dat zou me heel leuk lijken, maar ik vind het te ver fietsen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:32 schreef z80 het volgende:
[..]
hier in Duitsland.
even lekker de buren op stang jagen
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:32 schreef krakkemieke het volgende:
Van de spanning ging ik maar aardbeien eten en toen scoorde Nederland. Ik ga zondag weer aardbeien eten.![]()
Zo erg dat voetbal, want ik heb een hekel aan fruit!
Ik heb nog een kanteloep meloen en ik ga zaterdag aardbeien halen. Ik ben niet bijgelovig en ik eet niet graag fruit, maar om te winnen heb ik het ervoor over. In combinatie met de jurk van Bluezz moet het dan goedkomen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik vrees dat je nu menig fruitschaal opgestuurd zal krijgen en die moeten natuurlijk op!
onze tuin staat in dit of het vorige topicquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:36 schreef PdeHoog het volgende:
Nou, wie heeft de meeste ruimte voor die meet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bij slecht weer allemaal binnen voor de buis wordt een staande receptie.
zoveel zitplaatsen heb ik niet.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Och, er zijn zat mensen die kamperen in de Sahara............quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:40 schreef LieLie het volgende:
[..]
onze tuin staat in dit of het vorige topic
Betwijfel het als de kinderen nog herrie aan het maken zijnquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:45 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Trusten, je zal vast lekker slapen!
Die moeten ook naar bed en z80 kan altijd nog dromen dat dat lawaai van het kampioensfeest is.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Betwijfel het als de kinderen nog herrie aan het maken zijn
Ik heb nooit emoties bij voetbal, maar ik werd er een beetje nenuwachtig vanquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:55 schreef ColdFeet het volgende:
Amai, wat een ramp, dat laatste stukjeDie goal van Van Bronckhorst was wel zeldzaam lekker, zeg
Haha ja zelfs ik had het ff nietquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb nooit emoties bij voetbal, maar ik werd er een beetje nenuwachtig van
Same herequote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:08 schreef Sunnythesun het volgende:
Haha ja zelfs ik had het ff niet![]()
maar dat was meer omdat iemand naast me er bijna in bleef, dus hoopte dat de scheids snel zou fluiten
![]()
Maar jij houdt wel van voetbal tochquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:09 schreef Memento-Mori het volgende:
Nou ik was ook heel relaxed tot de laatste minuten
quote:
Zijn ego is niet bevorderlijk voor het spelquote:
quote:
Suuuuuuuuuuuuuuuuper MeMoquote:
Aap lekkerquote:
Sneijder is écht een goede speler ja. En excuses aan Robben: toch goed dat hij is meegegaan en niet een Lens of een Anita.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zijn ego is niet bevorderlijk voor het spelVreselijke vent
En eigenlijk vind ik Wesley Sneijder ook vreselijk. Maar ja, die scoort dan tenminste nog
Wat is dat?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kom maar halen! Ik maak snickerdoodles
Dat klinkt foutquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kom maar halen! Ik maak snickerdoodles
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:21 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb een toasje (kooltjes) met limoncellopaté
Luchtige koekjes die je door een suiker-kaneelmengsel haaltquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat klinkt foutHeb je die volgend weekend nog? Dan ben ik toch in Belgie
Die heb ik er al bij de salade doorheen gejastquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:25 schreef PdeHoog het volgende:
![]()
Ik ga zo nog ff een paar olijfjes snoepen
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:25 schreef ColdFeet het volgende:
Steer, ik vind niet dat Robben net zo'n akelig ego heeft als Van Persie. 't Is wel een beetje een whiny![]()
Vind jij Kuyt ook niet leuk? Die is zo lekker ongecompliceerd dom
Die hebben de volgende wedstrijd geen enkele betekenis.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:30 schreef Laydina het volgende:
Mooie wedstrijd
alleen jammer van al die gele kaarten
zijn ze dan weg?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Die hebben de volgende wedstrijd geen enkele betekenis.
Dit is de eerste keer uhm sinds mijn geboorte ofzo dat we in de finale zitten.. dus nee, dat wist ik nietquote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:46 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer uhm sinds mijn geboorte ofzo dat we in de finale zitten.. dus nee, dat wist ik niet
Nopequote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:47 schreef Memento-Mori het volgende:
iedereen die het wk nu volgt weet dat toch gewoon?
Ik kijk de wedstrijd. ze moeten het teovallig tijdens een wedstrijd zeggen wil ik het weten.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
iedereen die het wk nu volgt weet dat toch gewoon?
Jij volgt het ook niet echt. Je vraagt gewoon vanavond of die tegenstander van Oranje wel een goede club is.quote:
Ik heb weer andere kwaliteitenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:49 schreef golfer het volgende:
Jij volgt het ook niet echt. Je vraagt gewoon vanavond of die tegenstander van Oranje wel een goede club is.
ja, vooral zichtbaar als je het jurkje aan hebt.quote:
Maar jij hebt niet zo'n geil Bavariajurkje.quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar jij hebt niet zo'n geil Bavariajurkje.
Waar heb je gekeken? Museumplein?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:58 schreef FutureFairytale het volgende:
terug in trein. Wat een gekkenhuis in Adam! Iedereen, inclusief brandweerwagens toeteren, vlaggen zwaaien, Holland schreeuwen en rondom standbeelden dansen. Mn hart stond vnv wel even stil hoor..
Aapze!quote:
Die is net afgelopen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:20 schreef borisz het volgende:
Truste Memo.
Ik ga nog even naar Smeets kijken.
Nou ja, misschien klonk dat wat onaardiger dan ik het bedoelde; hij speelt heel jongensachtig. De ene keer is hij flippin' briljant met een voorzet, de volgende keer staat hij vreselijk onhandig in de weg. Maar hij speelt geen spelletjes, hij geeft zich altijd voor 100% en is altijd kapót aan het einde van de wedstrijd.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat zijn er wel meer
The Rich & Famous Dom
quote:Op woensdag 7 juli 2010 01:27 schreef MissHobje het volgende:
OMg wat een geweldige avond in de kroeg/stad gehad
Wat een feest bende was het! super tof en nu super gaargelukkig heb ik weekend..hoef vrijdag pas weer.. en ja dat wordt dus een finale kijken op het werk en dan hopen dat ik daarna "normaal" thuis kan komen want nu was het al een drama op de weg
zo das een aardig moeilijk woord hoor!quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:33 schreef freecell het volgende:
Ik heb tegenwoordig een oranje 40 graden was
Dank je TARA
En Leander zegt dingen als: hey! Vuvuzelelela, TOET!'
Er zit ook een le (of twee) teveel inquote:Op woensdag 7 juli 2010 08:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zo das een aardig moeilijk woord hoor!
wel rellen geweest daar. nou al de 3e keer in Den Haagquote:Op woensdag 7 juli 2010 08:43 schreef Den_Haag het volgende:
morguh
leuk feestje in mijn stadje gehad
nu weer aan het werk
zag ik maar toch knapquote:Op woensdag 7 juli 2010 08:48 schreef freecell het volgende:
[..]
Er zit ook een le (of twee) teveel in
Laakkwartierquote:Op woensdag 7 juli 2010 08:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wel rellen geweest daar. nou al de 3e keer in Den Haag
Ik lig er ook niet wakker van verder. Steer moet maar eens zeggen of het aan mijn letters ligt maar ik kan er altijd erg slecht tegen als sporters afgebrand worden als lakse, arrogante losers als ze eens een mindere periode hebbenquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:06 schreef ColdFeet het volgende:
Nou, lig van mij maar niet wakker hoor TAVIk heb er de ballen verstand van, ik vind hem ook niet in het minst onsympathiek omdat hij is vreemdgegaan
Nou lekker danquote:
Mijn favoriete buurtje in DH.quote:
Oh is 'ie vreemdgegaan ja? Vertel eens!quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:06 schreef ColdFeet het volgende:
Nou, lig van mij maar niet wakker hoor TAVIk heb er de ballen verstand van, ik vind hem ook niet in het minst onsympathiek omdat hij is vreemdgegaan
Jemig man, wind je niet zo op.quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:10 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik lig er ook niet wakker van verder. Steer moet maar eens zeggen of het aan mijn letters ligt maar ik kan er altijd erg slecht tegen als sporters afgebrand worden als lakse, arrogante losers als ze eens een mindere periode hebbenIk denk ook zelf altjid (te) genuanceerd als het om mensen gaat denk ik, als anderen iemand dan de grond in boren ga ik dus juist in de verdediging..
Weet je dat niet meer? Die dame klaagde hem aan wegens verkrachtingquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:24 schreef Duderella het volgende:
[..]
Mijn favoriete buurtje in DH.Ondanks dat er wel eens wat loos is.
[..]
Oh is 'ie vreemdgegaan ja? Vertel eens!
op het plein was het super gezelligquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:24 schreef Duderella het volgende:
[..]
Mijn favoriete buurtje in DH.Ondanks dat er wel eens wat loos is.
http://www.nu.nl/algemeen(...)an-verkrachting.htmlquote:
[..]
Oh is 'ie vreemdgegaan ja? Vertel eens!
Als het niet in SHO heeft gestaan, weet ik het niet.quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Weet je dat niet meer? Die dame klaagde hem aan wegens verkrachting
Hoe lang nog tot de Draken arriveren?
Ik wind me helemaal niet op johquote:
Is ook een behoorlijke tijd geleden, denk niet dat het zo schokkend was dat het jaren is blijven hangen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:29 schreef Duderella het volgende:
[..]
Als het niet in SHO heeft gestaan, weet ik het niet.![]()
Nog tien nachtjes slapen!
Jonckbloedplein bedoel je?quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:26 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
op het plein was het super gezellig
[..]
http://www.nu.nl/algemeen(...)an-verkrachting.html
http://www.nu.nl/sport/54(...)ks-met-sandra-k.html
Heb je al eens foto's van de dames gepost hier? ik ben wel benieuwd!quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:29 schreef Duderella het volgende:
[..]
Als het niet in SHO heeft gestaan, weet ik het niet.![]()
Nog tien nachtjes slapen!
Hopen op SOL wordt datquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:33 schreef flying-dutchman het volgende:
goede morgen allemaal
ondanks gister alles leuk feest blij toch minder afgelopen
zonnebril op sterkte en ovchipkaart kwijt waarschijnlijk
in delft that is, dus mochten jullie een blauwe koker tegenkomen met een zwarte bril, finish vlag geblokt aan de binnenkant, donker groene glazen en groen pearle doekje, pm ff
Nee niet gepost, maar ze zijn we beschikbaar via mail. Hebbuh?quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:34 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heb je al eens foto's van de dames gepost hier? ik ben wel benieuwd!
quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:43 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nee niet gepost, maar ze zijn we beschikbaar via mail. Hebbuh?
Jaaah!quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:43 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nee niet gepost, maar ze zijn we beschikbaar via mail. Hebbuh?
PM even je mailadres! Stuur ik ze straks naar je.quote:
Dat is in de buurt toevalligquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:47 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
of vragen of P op fotojacht gaat in de Papsouwselaan bij snackbar mega snack
Dan snap ik je reply niet, maar goed, ik ben sowieso niet helemaal thuis in de krochten van jouw brein.quote:
thanks alvastquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat is in de buurt toevalligAls het me lukt, loop ik er wel even langs vanavond. Maar ik zit met een berg foto's die wegmoeten en een irritante verwarmingsmeneer die vanavond voor de 2e keer langs zal lopen.
Ik niet in die van jou. Dus wel snappen elkaar nietquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:02 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dan snap ik je reply niet, maar goed, ik ben sowieso niet helemaal thuis in de krochten van jouw brein.
Ik vind het niet terecht en te opportunistisch. Hij compenseert zijn gebrek aan vorm in ieder geval met inzet en is toch iedere wedstrijd een paar keer nadrukkelijk betrokken bij goede aanvallen, hoe matig hij ook speelt over 90 minuten.quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:19 schreef FutureFairytale het volgende:
ik geniet nog na van de sfeer gisteravond op het Rembrandtplein en onderweg naar CS. heb gelachen om iedereen zeg![]()
ben bang voor zondag en TAV; volgens mij branden mensen Van Persie af op dit WK, niet over zijn gehele loopbaan. Dit WK irriteert het gros zich aan hem, en dat is niet toevallig. ook ik dacht gisteren even: "nu kan ie niks, en staat ie ook nog in de weg" (bij de bal van Sneijder)![]()
Van Marwijk houdt em er toch wel in en ik hoop dat ie een doelpunt maakt zondag, dan vergeet iedereen het weer
Je neemt het veel te serieus, manquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vind het niet terecht en te opportunistisch. Hij compenseert zijn gebrek aan vorm in ieder geval met inzet en is toch iedere wedstrijd een paar keer nadrukkelijk betrokken bij goede aanvallen, hoe matig hij ook speelt over 90 minuten.
En als hij scoort mag alleen ik juichen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |