Cute niet zo zeer als in schattig maar eerder flauwquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:25 schreef LieLie het volgende:
Ik vind het helemaal niet schattig eigenlijk
Wat leukquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:18 schreef Duderella het volgende:
Golfie, lekker gaan dutten dan hoor! Vanavond moet je nog even juichen immers!![]()
Ik heb de welkomskoffertjes voor de draken klaar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ik heb ook SOS-armbandjes gevonden. Voor als ze proberen te ontsnappen.
Gaaf.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:18 schreef Duderella het volgende:
Golfie, lekker gaan dutten dan hoor! Vanavond moet je nog even juichen immers!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie weet ooit, als ik kinderen hebquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat leuk
@ LieLie je wilt geen zandbak in je tuin?
Dan is het inderdaad fijn dat er tegels in komenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:23 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wie weet ooit, als ik kinderen heb
Met zandbak, bedoel ik op dit moment dat onze hele achtertuin, van deur tot schutting, alleen maar uit zand bestaat. En daar wil ik heel graag tegels in!
Kreeg een folder van de Vrijbuiter, koelkasten in de aanbiedingquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:23 schreef Duderella het volgende:
Ik heb inmiddels ook een leuk kistje vol knutselspul (stofjes, kraaltjes etc.) en doosjes om te beplakken. En een bult kleur/teken- en vouwmateriaal. En een hele verzameling puzzels en spelletjes.
Badje en spelletjes zijn onderweg, alsmede poppenspul. Dus ik vind het wel best zo.
Kan ik nu tenminste weer gewoon verder met de kampeerinboedel.
Golfer!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Gaaf.![]()
Is de kelder nu ook helemaal ingericht en klaar voor ze?
Uiteraard! Maar helemaal klaar is het pas volgende zomer, omdat we straks geen planten meer in de tuin kunnen zetten. Misschien leggen we later in de zomer nog wel gras in het middenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan is het inderdaad fijn dat er tegels in komen
Krijgen we nog pics als het klaar is?
Oeh, tot wanneer? Wij wilden er eigenlijk pas naartoe als de meiden er zijn. Volgens mij vinden ze dat prachtig, al die tenten.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:24 schreef LieLie het volgende:
[..]
Kreeg een folder van de Vrijbuiter, koelkasten in de aanbieding
tot en met 18 juli is deze folder. Misschien staat ie ook wel online.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:25 schreef Duderella het volgende:
[..]
Oeh, tot wanneer? Wij wilden er eigenlijk pas naartoe als de meiden er zijn. Volgens mij vinden ze dat prachtig, al die tenten.
Owquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:23 schreef Sunnythesun het volgende:
Dude! Wat lief!![]()
Arme SamIk was net met hem naar het natuurgebiedje, hij lekker zwemmen en daarna een rondje. Loopt hij het gras in en komt er gillend weer uit. Wespen
Hij is op zijn wenkbrauw gestoken en in zijn staart. Daar moest ik de wesp zelfs nog uit trekken.
Ik ben meteen naar de dierenarts gereden om te checken of de angel er wel uit was (dat krijg ik in mijn eentje niet voor elkaar) en voor een anti-allergie prik. Hij is een keer eerder gestoken in zijn snoet en toen zag hij er uit als een SharPeiNu alleen nog een dik oogje en een zere staart. Hopen dat de prik snel gaat werken en het allemaal snel weg trekt. Arme beest heeft er veel pijn aan
Jeuj!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:17 schreef LieLie het volgende:
Had ik al verteld dat zaterdag de tegels in de tuin komen![]()
Zijn we eindelijk het grootste deel van de zandbak kwijt
Coolquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:25 schreef LieLie het volgende:
[..]
Uiteraard! Maar helemaal klaar is het pas volgende zomer, omdat we straks geen planten meer in de tuin kunnen zetten. Misschien leggen we later in de zomer nog wel gras in het midden
Och arme Sam.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:23 schreef Sunnythesun het volgende:
Dude! Wat lief!![]()
Arme SamIk was net met hem naar het natuurgebiedje, hij lekker zwemmen en daarna een rondje. Loopt hij het gras in en komt er gillend weer uit. Wespen
Hij is op zijn wenkbrauw gestoken en in zijn staart. Daar moest ik de wesp zelfs nog uit trekken.
Ik ben meteen naar de dierenarts gereden om te checken of de angel er wel uit was (dat krijg ik in mijn eentje niet voor elkaar) en voor een anti-allergie prik. Hij is een keer eerder gestoken in zijn snoet en toen zag hij er uit als een SharPeiNu alleen nog een dik oogje en een zere staart. Hopen dat de prik snel gaat werken en het allemaal snel weg trekt. Arme beest heeft er veel pijn aan
Ai. Ik kijk even online dan. Dank!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:26 schreef LieLie het volgende:
[..]
tot en met 18 juli is deze folder. Misschien staat ie ook wel online.
Hij lijkt op zijn baasjequote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:28 schreef Duderella het volgende:
[..]
Och arme Sam.
Ik wist niet dat ook dieren allergisch kunnen zijn. Alert gehandeld sun. Verwen hem nu maar lekker.
Ah, wat zielig! Dat doe zo'n beestje vast veel pijn, en ze weten niet eens goed wat ze overkomt. De kat bij m'n ouders had dat ook een keer, in z'n lip gestoken, enorme lip! En ze wist zich er niet echt raad mee.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:23 schreef Sunnythesun het volgende:
Dude! Wat lief!![]()
Liebelles? Hoe kan je daar nu allergisch voor zijn, die steken helemaal niet!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:33 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ah, wat zielig! Dat doe zo'n beestje vast veel pijn, en ze weten niet eens goed wat ze overkomt. De kat bij m'n ouders had dat ook een keer, in z'n lip gestoken, enorme lip! En ze wist zich er niet echt raad mee.
Jij ook allergisch voor wespen trouwens?
Ik ben of allergisch voor wespen, of voor libelles, of voor allebei, of ik moet er overheen gegroeid zijn. Maar ik blijf wel uit de buurt van die beesten. (Van libelles word ik vrij panisch overigens)
Nou, daar zijn de geleerden nog niet helemaal over uitquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Liebelles? Hoe kan je daar nu allergisch voor zijn, die steken helemaal niet!![]()
Maar ja, ik krijg iig zeeeer veel last van vocht zwellingen en pijn. Gelukkig niet dat het op mijn longen en zo slaat maar ik wordt er goed naar van.
Op een muggenbeet kan ik trouwens ook aardig allergisch reageren als ik pech heb..
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:18 schreef Duderella het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ok, typisch! Zo iets heb ik echt nog nooit eerder gehoord!!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:45 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, daar zijn de geleerden nog niet helemaal over uit![]()
Libelles steken inderdaad niet, maar ze kunnen wel bijten.
Feit is, dat ik een keer op zo'n campingstoel zat, met van die kunstofbandjes met gaatjes als zitvlak. Ik voelde iets steken in mijn been, en een seconde later vloog er een libelle onder de stoel weg en was er geen wesp in de buurt. En tien minuten later had ik koorts en was ik van boven tot onder gevlekt en had ik kippenvel.
Nee, we weten ook nog steeds niet zeker of het de libelle was. Maar er was ook gewoon geen ander beest in de buurt. Dus wat moet het anders geweest zijnquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ok, typisch! Zo iets heb ik echt nog nooit eerder gehoord!!
Bijten kunnen ze iid, het zijn rovers en hebben grote kaken. Maar volgens mij spuiten ze dan niet echt iets in dacht ik..
Ja hoor. Hier lekker bezig projectleiders onder druk te zetten door te eisen dat ik NU mijn servers krijg want dat ik anders de deadline niet kan halenquote:
Nopequote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hai
Was het nou 31 juli dat wij afgesproken hadden? Ben het vergeten in mijn agenda te zetten
Tof Dudequote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:18 schreef Duderella het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Serieus....mijn geheugen is soms echt zo ergquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NopeDie kwam te vervallen en werd de 3e he
![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:23 schreef Sunnythesun het volgende:
Dude! Wat lief!![]()
Dat is studenten-dementiequote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Serieus....mijn geheugen is soms echt zo erg
Jammerquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat is studenten-dementieMaar we prikken binnenkort wel ff een datumpje voor Doel
Hoe kwam je daar terecht dan?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:56 schreef LieLie het volgende:
Ik heb vanmorgen trouwens een kijkje genomen in de keuken van een restaurant dat hier vlakbij gaat openen binnenkort en waar de bediening net de kaart aan het voorproeven was![]()
![]()
Zag er sowieso niet lekker uit die valquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:19 schreef golfer het volgende:
Frank Schleck naar het ziekenhuis en uit de koers.
Voor het werk dat ik nu doe. Er wordt elke drie weken een filmpje gemaakt over de ontwikkelingen in de stad. En nu was het bijna klaar, en daarom hebben we de eigenaar geïnterviewd.quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:19 schreef golfer het volgende:
Ziet er leuk uit!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:27 schreef LieLie het volgende:
[..]
Voor het werk dat ik nu doe. Er wordt elke drie weken een filmpje gemaakt over de ontwikkelingen in de stad. En nu was het bijna klaar, en daarom hebben we de eigenaar geïnterviewd.
Het is van de eigenaar van de Havixhorst. Die heeft nu ook dit geopend.
JEMIG!quote:
Dat is absoluut een verliesquote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:19 schreef golfer het volgende:
Laatste jaren is het altijd dramatisch in de eerste week van de tour.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zijn er deze proloog meer valpartijen dan normaal, of is dit normaal?
Ik heb de tv nog lekker uitquote:
Ik heb meer last van Piet de Visserquote:
Ik heb van die zakjes 600mg brufen bruis. Ik mag er 3 op een dag, heb 2 uurtjes terug mn 2e zakje genomen. Ik denk niet dat ik er nog wat bij mag?quote:
Ja. Lijkt er wel opquote:
En als je je eigen nummer belt hoor je hem niet ergens afgaan?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:02 schreef PdeHoog het volgende:
Ja. Lijkt er wel opKan hem nergens meer vinden. Gisteren heb ik hem opgeladen op kantoor en toen (vermoedelijk) in mijn broekzak gestoken.
Oke thanksquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:03 schreef Bluezz het volgende:
Brufen (is ibuprofen) in combi met paracetamol doet ook vaak goed
Ik zou er nu 2 van nemen
Goedzoquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:11 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo, dat was musical nr 1. Mijn klas van vorig jaar. Was leuk! Ze hebben het goed gedaan.
En toen ik thuis kwam werd er redelijk gekwispelt en zeer vrolijk gedaan![]()
Volgens mij jeukt het nu wel een beetje bij hem
Toestel staat op stil standaardquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:07 schreef golfer het volgende:
[..]
En als je je eigen nummer belt hoor je hem niet ergens afgaan?
Nog nietsquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:19 schreef Bluezz het volgende:
Wat heb je uiteindelijk gegeten sun?
Onze rosbiefsalade met herrie was heerlijk
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:46 schreef Duderella het volgende:
![]()
De man, die niks om voetbal geeft, zit met andere mannen in de kroeg en heeft een oranje shirt aan.
Duitse TV-zender zeker. Die loopt bij mij ook voor op Nederland.quote:
Nou, ik denk eerder een verschil in analoog-digitaal.. denk ik..quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Duitse TV-zender zeker. Die loopt bij mij ook voor op Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |