quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thijs ligt nu in bed te roepen: toeter, mamaaaa, toeter!
Die slaapt denk ik pas over anderhalf uur
Als jij daardoor morgen ochtend langer kan slapen, wat maakt het dan uit?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb er 4quote:
Nu doet 'ie: toooooooooooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet!quote:
quote:
Dan doe je maar een beetje moeitequote:
Ja, maar welke moet ik nou doehoen?quote:
Waarom zo gemeen?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan doe je maar een beetje moeite
die andere was leukerquote:
Ik zeg toch je oude UIquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar welke moet ik nou doehoen?
de eerstequote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar welke moet ik nou doehoen?
Dat bedoel ik niet gemeen, maar ik mag toch verdorie wel een keer mijn UI veranderen?quote:
Maar dat waren kleine veranderingen dit is zo veel in eensquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet gemeen, maar ik mag toch verdorie wel een keer mijn UI veranderen?
Dit is de eerste keer sinds ik op FOK! zit, en jij hebt hem al veel vaker veranderd..je went er heus wel aan
quote:
ik heb nog steeds me originelequote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet gemeen, maar ik mag toch verdorie wel een keer mijn UI veranderen?
Dit is de eerste keer sinds ik op FOK! zit, en jij hebt hem al veel vaker veranderd..je went er heus wel aan
Er staat nog steeds een roze cupcake met een kersje op hoorquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar dat waren kleine veranderingen dit is zo veel in eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |