quote:
aah okee nog nooit gehad eigenlijkquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik bedoelde het gerecht, niet de saus
Ik doe niet andersquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:57 schreef DaMart het volgende:
Hebben jullie je avatar allemaal al op de FOK!-server gezet?
Het einde van de webicon...
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:57 schreef DaMart het volgende:
Waarom?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:57 schreef DaMart het volgende:
Wat stom !quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:01 schreef DaMart het volgende:
Omdat je webicon het op zeer korte termijn niet meer doet... zie die link.
Ik snap dat ook wel, maar dan moet ik weer gaan regelen enzoquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo stom? ik snap de beweegreden best heel goed
Ik dacht dat het 30 kb per avatar is en je mag er 10 in totaal uploaden dus snel wisselen dat kan welquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik snap dat ook wel, maar dan moet ik weer gaan regelen enzo![]()
kan je maar 1 avatar kiezen ? of meerdere?
dan ga ik er maar een paar makenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dacht dat het 30 kb per avatar is en je mag er 10 in totaal uploaden dus snel wisselen dat kan wel
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dacht dat het 30 kb per avatar is en je mag er 10 in totaal uploaden dus snel wisselen dat kan wel
Dat is zeker makkelijkquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
In de nieuwe lay-out wordt dat helemaal makkelijk. Dan klik je op je eigen avatar, en krijg je al je geüploade exemplaren te zien en kun je een nieuwe selecteren.
Nog een goede reden om in the middle of nowhere te wonenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:16 schreef MPG het volgende:
Hier in de straat loopt er ook al ene op een vuzu vuva vuveza kuttoeter te blazen.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:16 schreef MPG het volgende:
Hier in de straat loopt er ook al ene op een vuzu vuva vuveza kuttoeter te blazen.
quote:
Thijs ligt nu in bed te roepen: toeter, mamaaaa, toeter!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:16 schreef MPG het volgende:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thijs ligt nu in bed te roepen: toeter, mamaaaa, toeter!
Die slaapt denk ik pas over anderhalf uur
[..]
Als jij daardoor morgen ochtend langer kan slapen, wat maakt het dan uit?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Ik heb er 4quote:
Nu doet 'ie: toooooooooooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet!quote:
quote:
Dan doe je maar een beetje moeitequote:
Ja, maar welke moet ik nou doehoen?quote:
Waarom zo gemeen?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan doe je maar een beetje moeite
die andere was leukerquote:
Ik zeg toch je oude UIquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar welke moet ik nou doehoen?
de eerstequote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar welke moet ik nou doehoen?
Dat bedoel ik niet gemeen, maar ik mag toch verdorie wel een keer mijn UI veranderen?quote:
Maar dat waren kleine veranderingen dit is zo veel in eensquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet gemeen, maar ik mag toch verdorie wel een keer mijn UI veranderen?
Dit is de eerste keer sinds ik op FOK! zit, en jij hebt hem al veel vaker veranderd..je went er heus wel aan
quote:
ik heb nog steeds me originelequote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet gemeen, maar ik mag toch verdorie wel een keer mijn UI veranderen?
Dit is de eerste keer sinds ik op FOK! zit, en jij hebt hem al veel vaker veranderd..je went er heus wel aan
Er staat nog steeds een roze cupcake met een kersje op hoorquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar dat waren kleine veranderingen dit is zo veel in eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |