Leg het eens uit zou ik zeggenquote:
quote:
in de OP staat een linkquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Leg het eens uit zou ik zeggen
Het maakt eigenlijk niet uit hoeveel koffie je drinkt... ik ben niet wakker te krijgen (tot dat ik tegen 20.30 besluit om op tijd naar bed te gaan dan word ik wakker)
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:53 schreef Muck het volgende:
[..]
Ad
Heb jij toevallig nog hotelzeepjes thuis?
quote:
GMTAquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, die gebruik ik bij de wastafel in het toilet.
quote:Gezocht: figuur- en hotelzeepjes, eventueel ruilen
voor mijn dochter.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:59 schreef Muck het volgende:
[..]
Weet ik
Maar ik kwam deze advertentie tegen, en dacht dat jij misschien wel interesse zou hebben:
[..]
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:57 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje gaat een aapje uit bed plukken en mini-schoentjes kopen![]()
shop ze suikertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
als jij te oud ben heb ik nog een neef die op jou lijkt maar jonger is in de aanbieding voor die dochter.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Stuur die advertentie eens door? Dan bel ik even om naar de specificaties van de dochter te vragen.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:57 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje gaat een aapje uit bed plukken en mini-schoentjes kopen![]()
veel plezier wijffieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:03 schreef wel.o.k het volgende:
de beloofde PM was er nadat ik terug gebracht werd door het busje met aardbeiensmaak ramen
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:03 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
als jij te oud ben heb ik nog een neef die op jou lijkt maar jonger is in de aanbieding voor die dochter.
wokquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:03 schreef wel.o.k het volgende:
de beloofde PM was er nadat ik terug gebracht werd door het busje met aardbeiensmaak ramen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |