ik heb ze verjaagdquote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:30 schreef MissMSX het volgende:
Glaasje water voor mij, anders kan ik zo niet slapen
dan wordt het tijd dat hij ongelijk krijgtquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
volgens de duitse octopus zou Spanje winnen van Duitsland en tot nu toe had hij elke wedstrijd gelijk
Als we maar winnenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
duitsers of spanjaarden wat maakt het uit
waarom?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dan wordt het tijd dat hij ongelijk krijgt
zo chauvinistisch ben ik dan ook wel weerquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als we maar winnen
wishfull thinking
Dat zekerquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als we maar winnen
wishfull thinking
laat ze nou de finale halen johquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
waarom?
duitsland verliest dat is toch altijd goed
dat gun ik ze nietquote:
Zijn ze daar nog bezig joh?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:44 schreef MissMSX het volgende:
Ik wil slapen, maar dat gaat natuurlijk het komende uur niet lukken met die irritante vuvuzela's en dat kansloze getoeter
die gaan niet winnenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:44 schreef MPG het volgende:
En dan morgen die Pruuse nog winnen met een mazzelgaoltje, en dan de finale....
Ik vrees dat het hier niet alleen kinderen zijn.. maar ook volwassenen die zich als kinderen gedragenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er zijn hier wat kinderen in de straat door het dolle heen na de winst van Nederland, dus het zal ook wel even duren voor ik straks kan slapen.
fijn he wonen in Den Haagquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:44 schreef MissMSX het volgende:
Ik wil slapen, maar dat gaat natuurlijk het komende uur niet lukken met die irritante vuvuzela's en dat kansloze getoeter
Dan mag je wel een heel elftal meenemen, want het zijn er echt te veelquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zijn ze daar nog bezig joh?![]()
Moet ik even komen slaan?
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:45 schreef MPG het volgende:
Hier nu overigens een kakafonie van vuzu vuva vuze kuttoeters en toeterende auto's.
Een Turkse bruiloft op z'n tijd is wel gezellig, maar dit is wel een beetje jammerquote:
hier in dit dorp geen last vanquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:45 schreef MPG het volgende:
Hier nu overigens een kakafonie van vuzu vuva vuze kuttoeters en toeterende auto's.
handgranaatquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan mag je wel een heel elftal meenemen, want het zijn er echt te veel
Oh, Den Haag las ik net, gezellig, dan ga ik nog even bij een vriendinnetje langs ookquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan mag je wel een heel elftal meenemen, want het zijn er echt te veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |