Mijne was 890 vorige maandquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee, net mijn auto laten maken voor ¤ 300,-
Daar kreeg ik eenhumeur van.
Ennnnnnnnnnnnnnnnnnnnn,quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee nu ben ik chaggo en Mr. DML is net een vrouw en lult de hele wedstrijd over wat ze niet goed doen. Nog geen 5 seconden zonder commentaar kan ik kijken.
Kolere. Bij dat bedrag zou ik het niet meer waard vinden.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mijne was 890 vorige maand![]()
Ben je nu weer volijk?
(nou ja, 840, ze hadden 50 teveel gerekend en toen belden ze om het terug te storten)
Hij is uit 1999, was een (nodige) grote beurtquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Kolere. Bij dat bedrag zou ik het niet meer waard vinden.
Jouw auto is nieuwer dan de mijne en was het wel waard?
Ik zal niet meer zeuren idd dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
je had mij dat geld beter kunnen geven!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee, net mijn auto laten maken voor ¤ 300,-
Daar kreeg ik eenhumeur van.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:33 schreef Cat22 het volgende:
Gaat het nu weer over sex?Nee joh, over auto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lees eens!![]()
Oversekst persoon
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
AHEM!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:34 schreef Greys het volgende:
Tombo, nu weten we het wel hoor, dat nieeeeeeeeeeemand hier uit MIJN tijd is
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:34 schreef Greys het volgende:
Tombo, nu weten we het wel hoor, dat nieeeeeeeeeeemand hier uit MIJN tijd is
'Een beetje' zegt ze.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:44 schreef Greys het volgende:
*gniffel*
Ohjaaaa, Catteke wel een beetje natuurlijk!
*noteert*quote:En Pheno!
Sterkte. Mijn oprit ziet er schandalig uit, maar ik kan me er niet toe zetten die te lijf te gaan.quote:Er ligt hier een kat te snurken
Ik ga maar eens even de beentjes ontbloten en zometeen wat onkruid (weer) uit de achtertuin halen
Zolang je nog af en toe op je knieën aan de slag gaat ben je niet oudquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:44 schreef Greys het volgende:
*gniffel*
Ohjaaaa, Catteke wel een beetje natuurlijk!
En Pheno!
Er ligt hier een kat te snurken
Ik ga maar eens even de beentjes ontbloten en zometeen wat onkruid (weer) uit de achtertuin halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Dood aan het onkruid!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:46 schreef Greys het volgende:
Roundup sprayen Cat!Dat werkt echt binnen een dag!
Op het grind in mijn voortuin werkte dat ook echt perfect
Gooi je kittens even op de opritquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dood aan het onkruid!![]()
![]()
Hier zijn kittens mijn plant aan het slopen.
quote:
Ik ben weer terug, tuurlijk gaat het snel.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:56 schreef Goodbye het volgende:Wat gaan jullie snel!
![]()
Bij mij is het druk op mijn werk, maar ik heb geen zin. Even een break van vijf minuten hoor
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:56 schreef Goodbye het volgende:
Wat gaan jullie snel!
![]()
Bij mij is het druk op mijn werk, maar ik heb geen zin. Even een break van vijf minuten hoor
Jij sliep de halve dag!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben weer terug, tuurlijk gaat het snel.
Ik ben even 2 uurtjes onder zeil geweest. Zeker nooit op vakantie geweest? De eerste 2 dagen als je thuis bent is het keihard werken hoor!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vond het juist wel meevallen vandaag
[..]
Jij sliep de halve dag!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben even 2 uurtjes onder zeil geweest. Zeker nooit op vakantie geweest? De eerste 2 dagen als je thuis bent is het keihard werken hoor!Ik plaag je maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga ervandoor allen!
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Ga gauw je poezel halen!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:56 schreef JJH het volgende:
Over katten gesproken, ik moet er zo ook nog eentje ophalen.
En de opvang betalen,Katten zijn duur...
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik plaag je maarIk ga ervandoor allen!
Vanaf 17:00 zijn ze weer open.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ga gauw je poezel halen!![]()
Wat denk je, zal ze boos op je zijn?
![]()
Hello Goodbye!![]()
Goodbye Tombo!
Wat had je gedaan dan?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mijn kat was van de week zo boos op me dat ze anderhalf uur in de kast is gekropen en weigerde er uit te komen. Vervolgens ging ze ergens hoog zitten en boos naar me zitten staren.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dat klinkt leuk Greys![]()
Hoe is het met den Bink nu?
quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:59 schreef Cat22 het volgende:
Lieve Boor en Bink.![]()
Anna ligt al een uur in mijn nek te slapen en net is Suede erbij gekropen.
Oh, wat leukquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:49 schreef Greys het volgende:
Ik had Boor gewoon helemaal nat gekledderd en dat vond hij niet erg
Maes was hier net met haar chihuahua pup!
Bink deed er zo lief tegen! Heel voorzichtig!
En van Boor was ik even bang 'zal hij het hondje niet als rat zien?'
Maar voordat we het in de gaten hadden was Boor van de vensterbank en stond hij neus tegen neus met de pup op de grond en liep daarna ongeïnteresseerd weer verder.
Niet zo´n rare avond om er niet te zijn, dunkt me?quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Niet zo´n rare avond om er niet te zijn, dunkt me?
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:43 schreef Cat22 het volgende:
Ik ga off, foebal kijken en daarna de nachtdienst in. Tot morgen (of zo).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |