Waren ze ontspannen!? Shit, dan gaan ze de finale dus verliezen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, dat was echt leuk. De sfeer is ook heel ontspannen, leuk om te zien.
Hou maar op. De vrouwen in de SC luisteren alleen naar medische adviesen als wyccie die geeft.quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:34 schreef Diaan73 het volgende:
Misschien komt het ook wel door de zon, een soort van lichte zonnesteek... echt gevaarlijk hoor. Gaat het nu weer beter?
Ze zijn het hele toernooi al ontspannen, iig ze ogen erg ontspannen. Komt goed!!quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waren ze ontspannen!? Shit, dan gaan ze de finale dus verliezen.
Het was geen advies, meer een diagnose achteraf..quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hou maar op. De vrouwen in de SC luisteren alleen naar medische adviesen als wyccie die geeft.
wat heb jij nog een jonge vader zeg!.mijn vader is 62quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Foei van Peace...![]()
[..]
Mn vader is vandaag 60 jaar geworden. Hij viert het ivm de toestand met mn oma niet, had mn moeder geen zin in. Vanmiddag gaan we wel even gezellig samen met elkaar eten.
[..]
Misschien komt het ook wel door de zon, een soort van lichte zonnesteek... echt gevaarlijk hoor. Gaat het nu weer beter?
[..]
Dankjewel!!
Zelfs dan......quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:37 schreef Diaan73 het volgende:
Het was geen advies, meer een diagnose achteraf..
Een vuvuzelaquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
dat was echt geweldigSneijder op schoot bij van gelder en er weer afspringen omdat hij iets voelt
Lieve Cobra, dat was nog geen uur na de winst in de halve finalequote:Op woensdag 7 juli 2010 09:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waren ze ontspannen!? Shit, dan gaan ze de finale dus verliezen.
Lieve Etcie. Dank voor het kusje.quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:39 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Lieve Cobra, dat was nog geen uur na de winst in de halve finale
Als Duitsland de tegenstander is dan ga ik kijken. Dat heb ik je beloofd.quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:46 schreef Etcetera het volgende:
Ga je de finale wel kijken?
Kuty noemde Sneijder 'onze kleine generaal'![]()
Dat laatstequote:What came next was as much out of the blue as out of the orange. Van Bronckhorst connected meatily with the Jabulani, sending it fizzing across the 41 yards, touching 61mph as it arrowed towards Uruguay’s goal. Muslera could do nothing, the ball was so sweetly hit. Not even Luis Suarez could have kept it out.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
wat heb jij nog een jonge vader zeg!.mijn vader is 62
Volgens mij wel... kan wel een paar dagen duren.quote:Vrijdag was wel een zonnesteek maar daarna ging het wel beter en de volgende nacht pas weer mis, of kan dat ook? Voelde me gisteren nog erg zwak maar nu gaat het wel beter. Zo nog even een tukkie doen
Ik vind het wel een grappige zin...quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:51 schreef Etcetera het volgende:
http://www.telegraph.co.u(...)-3-match-report.html
[..]
Dat laatste
Zo vroeg!?quote:
Hoe hij 'mentally connected with the Jabulani'quote:
suarez was geschorst vanwege een rode kaart en deed dus niet meequote:
ik ben er nog! Thanksquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:59 schreef LadyBlack het volgende:
Gaat ze net weg
Hoi allemaalik kom precies op de goeie dag weer eens binnen, is er ook taart?
Of is iedereen nog brak van de chips nootjes en bier tijdens het voetbal kijken gisteren?
Zondag vieren we de 30e verjaardag van een vriend, en dan hopen dat we ook nog de WK overwinning kunnen vieren!
Oh damn ja... ik heb verdorie net met mn cliënt afgesproken dat ik voortaan op maandagochtend kom werken ipv dinsdagquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:01 schreef Etcetera het volgende:
De kans dat ik met een kater op stage zit maandag is vrij groot geworden nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |