* Schuldig, doe ik regelmatig op de ligfietsquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:22 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Wielrenners INHALEN is nog leuker.Mountainbike tegen een racefiets.
Meestal worden ze wel pissig als je ze inhaalt.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:41 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wat nou racefiets. Zelf op een MTB zou 'ie 'm winnen als 'ie in zijn eentje zulke gemiddelden rijdt.
Zo heb je ook langzame mountainbikers, en een paar die wel door kunnen trappen, ik kan nog aardig meekomen zeg maarquote:Op woensdag 7 juli 2010 07:17 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Internetheld.
'k denk dat ik wel met zekerheid kan zeggen dat je me niet bij houdt op een mountainbike.
D'r zijn "wielrenners" die met 26 lekker rond cruizen of uitrijden, maar d'r zijn ook serrieuzere. Misschien dat je die nog niet bent tegen gekomen?
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:43 schreef Sapstengel het volgende:
Ik hoop gewoon dat alle wielrenners door een vrachtwagen worden geschept.
ha ha haquote:Op woensdag 7 juli 2010 13:07 schreef Justinn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is dan wel geen vrachtwagen, maar toch...
Ja en ik hoop dat alle generaliserende sapstengeltjes die rustig fietsen anaal worden vernederd door bosjesmannen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:43 schreef Sapstengel het volgende:
Haha nee dat ego boeit me niet zoveel, maar het zijn gewoon randmongolen. Fiets je rustig, knallen ze met 50 langs je heen. Stel idioten.
Helemaal als ze gaan zitten schreeuwen: "EEYY!! EEYY!! AAN DE KANT!!!". Heb ik regelmatig meegemaakt.
En wat nog erger is, dan gaan ze zelf 10 man breed op de weg fietsen, zit je er met je auto achter en toeter je een keer, gaan ze weer agressief lopen doen. Dan zijn ze voor de automobilist net zo irritant als recreatiefietsers voor hun zijn.
Ik hoop gewoon dat alle wielrenners door een vrachtwagen worden geschept.
Dan rijst de vraag; wanneer ben je serieus?quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:39 schreef Oksel het volgende:
Geen enkele serieuze MTB'er fietst harder dan een serieuze racefietser. Het scheelt gewoon teveel in weerstand, etc.
Slecht gedrag belonen zeker? Nee, die dikkertjes weten echt wel dat ze dik zijn, en de negatieve reacties moeten een stimulans zijn om minder vadsig te eten en meer te sportenquote:Op woensdag 7 juli 2010 17:10 schreef geevee het volgende:
T.S. heb je er wel eens aan gedacht dat die "dikke mensen" misschien net de beslissing hebben genomen om iets aab hun dikte te gaan doen door te gaan fietsen je bent dus lekker demotiverend bezig in plaats van deze mensen te gaan steunen trap je ze de grond in bedenk dat ook jij een tijd gekend hebt waarin je bent begonnen met fietsen.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:02 schreef fs180 het volgende:
[..]
Slecht gedrag belonen zeker? Nee, die dikkertjes weten echt wel dat ze dik zijn, en de negatieve reacties moeten een stimulans zijn om minder vadsig te eten en meer te sporten
Zo hoort het ook.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:25 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Toch grappig, ben laatst met wat mensen wezen fietsen die de sport behoorlijk serieus nemen (en dus veel beter in vorm dan ik), en die hebben geen enkele keer minne opmerkingen gemaakt over m'n huidige gewicht, of anderzins me negatief behandeld. Was een stuk stimulerender dan geblaat van losers als jij.
Dan waren ze toch niet heel professioneel.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:12 schreef Marco001 het volgende:
net een stuk met een groepje vrij professionele MTB-ers meegereden, maar we reden hoogstens een gemiddelde van c.a 30 km/h...
Daar gaan we weer.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:15 schreef Zuunigerd het volgende:
[..]
Dan waren ze toch niet heel professioneel.
Maar jij durft niet eens een foto van jezelf te plaatsen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:25 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Toch grappig, ben laatst met wat mensen wezen fietsen die de sport behoorlijk serieus nemen (en dus veel beter in vorm dan ik), en die hebben geen enkele keer minne opmerkingen gemaakt over m'n huidige gewicht, of anderzins me negatief behandeld. Was een stuk stimulerender dan geblaat van losers als jij.
Iedereen heeft respect voor mensen die iets aan hun gewicht willen doen als dat nodig is.quote:Op woensdag 7 juli 2010 17:10 schreef geevee het volgende:
T.S. heb je er wel eens aan gedacht dat die "dikke mensen" misschien net de beslissing hebben genomen om iets aab hun dikte te gaan doen door te gaan fietsen je bent dus lekker demotiverend bezig in plaats van deze mensen te gaan steunen trap je ze de grond in bedenk dat ook jij een tijd gekend hebt waarin je bent begonnen met fietsen.
Bedenk even dat er ook wielrenners zijn die niet te beroerd zijn om hun spdschoen nog even in je achterlicht te zettenquote:Op donderdag 8 juli 2010 07:44 schreef Heremeteit het volgende:
Bij mij gaat standaard de ruitensproeier aan als ik een groep wielrenners heb weten te passeren. Anderen drukken ze altijd aan de kant maar zelf even opzij voor iemand die sneller is, nee hoor. Tuig
Ik vond het zo lullig om te zeggenquote:Op woensdag 7 juli 2010 21:25 schreef Captain_Fabulous het volgende:
wielrenners met SPD?quote:Op donderdag 8 juli 2010 07:57 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Bedenk even dat er ook wielrenners zijn die niet te beroerd zijn om hun spdschoen nog even in je achterlicht te zetten![]()
Niet aan de kant gaan voor een auto is asociaal, ben ik met je eens. Maar iemand opzettelijk alcoholwater in z'n ogen spuiten gaat weer een stapje verder.
Ja, werkt uitstekend moet ik zeggen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |