abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 juli 2010 @ 16:23:30 #201
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_83811520
Graag
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_83811569
Maar die mensen bewegen wel, in tegenstelling tot andere dikkies.
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
  donderdag 8 juli 2010 @ 16:26:29 #203
286783 KapiteinLangzaam
Alles op zen tijd
pi_83811632
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 09:40 schreef Marco001 het volgende:

[..]

inderdaad..
Zelf ben ik ook niet de dunste met mijn 100 kg..
dat is ook de reden waarom ik een mtb heb aangeschaft.. inb je eentje doe je het dan vrij rusitg aan(22-24 km/h maar zoals gisteren, 30 km/h door het park, 4 keer de kardingebult op, waarvan 1 keer recht over de steilste helling,(en dan via het downhill/4cross parcours wee rnaar beneden) dan schiet het wel op hoor, met de calorieen..
Dan gebruik jij hem op de goede manier.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, schiet en neuk een ander niet.
pi_83811792
Terechte klacht. Al moet ik er wel bij zeggen dat een mountainbike ook gewoon heerlijk fietst. Ik heb er zelf twee, één waarmee ik gewoon het dagelijkse fietswerk doe, en één waarmee ik echt ga mountainbiken waar mogelijk.

Ik overweeg trouwens zo nog even die tweede fiets te pakken en hier nog even de bossen in de duiken. Heerlijk, met dit weer.

Overigens kan 42 op een mountainbike goed hoor. Mijn top is 45 en daar is ook nog zeker ruimte voor verbetering. Echter een gemiddelde van 42 lijkt mij ook bijzonder sterk.

Overigens, hoezo zou ik op mijn mountainbike niet eens een sprintje mogen trekken tegen een racefiets? Dat is gemiddeld goed te doen. Langer volhouden is lastig, maar een sprintje kan zeker. Wielrenners inhalen is inderdaad leuk, al hoop ik dan wel altijd dat ze niet té lang achter me blijven, want dat trek ik niet
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_83811934
ben je ook wel eens in Groningen?
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  donderdag 8 juli 2010 @ 16:36:46 #206
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_83812040
je mag met alles sprinten...maar tegen sommigen hier maak je geen kans. Een MTb in je wiel met 45 betekent voor sommige dat ze gewoon even boven de 50 gaan knallen. En langer dan een minuutje. uit eergevoel
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_83812108
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 16:26 schreef KapiteinLangzaam het volgende:

[..]

Dan gebruik jij hem op de goede manier.
mwah, 70% ofzo van de kilometers die ik ermee maak is asfalt.. Hier in noordoost groningen heb je weinig singletrails etc dus...(Of ik moet direct eerst een half uur rijden met de auto)
pi_83812140
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 16:36 schreef Captain_Fabulous het volgende:
je mag met alles sprinten...maar tegen sommigen hier maak je geen kans. Een MTb in je wiel met 45 betekent voor sommige dat ze gewoon even boven de 50 gaan knallen. En langer dan een minuutje. uit eergevoel
Hehe, ja dat klopt. Voelt altijd mooi om zo hard ergens lang te knallen. Al kan ik me van mezelf geen gemeten snelheid hoger dan 45 herinneren. Binnenkort toch eens kijken of ik de 50 nog kan aantikken.

Maar zoals je zegt, zo hard rijden op een mountainbike is vaak van korte duur

Overigens wél; het geluid van mountainbike banden op asfalt

Trails heb je hier ook niet, echter woon ik naast een groot bos met een flink aantal vennen en als je al die vennen wilt ronden ben je toch al snel een paar uur van huis. Ben ik dat zat, ben ik met een kwartiertje in een ander natuurgebied wat ik in 3 jaar mountainbiken nog steeds niet helemaal heb gezien. Prima vermaak dus.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  donderdag 8 juli 2010 @ 16:40:02 #209
97079 Jeff89
Conquer All
pi_83812163
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 13:49 schreef -AnneX- het volgende:
Wat ik alleen niet snap is dat die wielrenners altijd IN DE STAD FIETSEN!?

gebruik de stad gewoon als warm-up ofzo en trap hem daarna lekker naar het buitengebied, kun je de hele weg gebruiken en heb je ook geen "irritante fietsers".

oh en als het dan mis gaat omdat ze geen voorrang verlenen op een kruispunt leren ze het snel af
Wat een bullshit, buiten de de stad krijg je vaker voorrang van auto's dan in de stad hoor.
pi_83812171
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 16:30 schreef BlackLining het volgende:
Terechte klacht. Al moet ik er wel bij zeggen dat een mountainbike ook gewoon heerlijk fietst. Ik heb er zelf twee, één waarmee ik gewoon het dagelijkse fietswerk doe, en één waarmee ik echt ga mountainbiken waar mogelijk.

Ik overweeg trouwens zo nog even die tweede fiets te pakken en hier nog even de bossen in de duiken. Heerlijk, met dit weer.

Overigens kan 42 op een mountainbike goed hoor. Mijn top is 45 en daar is ook nog zeker ruimte voor verbetering. Echter een gemiddelde van 42 lijkt mij ook bijzonder sterk.

Overigens, hoezo zou ik op mijn mountainbike niet eens een sprintje mogen trekken tegen een racefiets? Dat is gemiddeld goed te doen. Langer volhouden is lastig, maar een sprintje kan zeker. Wielrenners inhalen is inderdaad leuk, al hoop ik dan wel altijd dat ze niet té lang achter me blijven, want dat trek ik niet
30+ graden is voor mij toch wel te warm eigenlijk.. overigens, mijn max atm is 58.99 op vals plat..

Wielrenners echt lang bijhouden trek ik ook niet hoor..
  donderdag 8 juli 2010 @ 16:40:16 #211
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_83812175
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 17:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Of die stomme fietsers die op de rode fietsbaan op de weg, pertinent weigeren achter elkaar te fietsen, en als zodanig het overige verkeer flink hinderen.
Ik heb geleerd dat je alleen naast elkaar mag fietsen als je daarmee het overige verkeer niet hindert. En niet je recht eisen door middelvingers, het roepen van homo, of een klap op mijn dak geven.
Binnen de bebouwde kom mag je gewoon naast elkaar fietsen
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_83812213
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 16:40 schreef Jeff89 het volgende:

[..]

Wat een bullshit, buiten de de stad krijg je vaker voorrang van auto's dan in de stad hoor.
hij bedoelde dat de fietsers geen voorrang geven aan de automobilisten...
  donderdag 8 juli 2010 @ 16:42:40 #213
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_83812263
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 16:40 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Binnen de bebouwde kom mag je gewoon naast elkaar fietsen
Je mag andere weggebruikers niet onnodig hinderen (Art. 5 WVW).
pi_83812282
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 16:40 schreef Marco001 het volgende:

[..]

30+ graden is voor mij toch wel te warm eigenlijk.. overigens, mijn max atm is 58.99 op vals plat..

Wielrenners echt lang bijhouden trek ik ook niet hoor..
Is het ook om echt actief te gaan mountainbiken. Maar om met de mountainbike een rondje langs een paar vennen te maken over wat simpele bospaden met als grootste obstakels wat boomstronken en met een hoogteverschil van een meter of 5, is best lekker nu. Echter geen tijd, ik moet echt nog even aan het werk. En ik ken mezelf, ik blijf dan uren in dat bos
pi_83812624
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 16:43 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Is het ook om echt actief te gaan mountainbiken. Maar om met de mountainbike een rondje langs een paar vennen te maken over wat simpele bospaden met als grootste obstakels wat boomstronken en met een hoogteverschil van een meter of 5, is best lekker nu. Echter geen tijd, ik moet echt nog even aan het werk. En ik ken mezelf, ik blijf dan uren in dat bos
mjah, hier is het allemaal weiland + asfalt dus tja..
Maar goed, misschien ga ik binnenkort verhuizen naar Zwolle, en mijn mtb gaat dan sowieso mee, ze schijnen daar wat mooie bossent e hebben, dus ik ben benieuwd
  donderdag 8 juli 2010 @ 16:51:09 #216
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_83812645
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 16:42 schreef Alicey het volgende:

[..]

Je mag andere weggebruikers niet onnodig hinderen (Art. 5 WVW).
quote:
Binnen de bebouwde kom mogen fietsers op de rijbaan naast elkaar rijden, behalve wanneer het kruisen met tegenliggers hierdoor onmogelijk wordt. Ze mogen nooit met meer dan twee naast elkaar rijden. Die regels gelden ook buiten de bebouwde kom, maar daar komt nog een extra regel bij: fietsers moeten achter elkaar gaan rijden als er een achteropkomend voertuig nadert.
Alleen bij tegenliggers dus.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  donderdag 8 juli 2010 @ 16:57:35 #217
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_83812933
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 16:51 schreef Metro2005 het volgende:

Alleen bij tegenliggers dus.
Nee. Het feit dat er geen expliciete regel is dat iets niet mag, maakt nog steeds niet dat Art. 5 WVW overtreden mag worden.
pi_83813469
Het is best slim van die dikke mensen. Het is niet echt goed om bijv. te gaan hardlopen voor je gewrichten.
  vrijdag 9 juli 2010 @ 01:34:52 #219
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_83833758
Mensen die stoer met een drakenshirt ergens heenfietsen en hierdoor denken stoer te zijn
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_83833854
Dat is dan nog altijd beter dan die idioten die je wel eens op fucking sandalen en zonder shirt op een mountainbike door het bos ziet vliegen/

2
pi_83838194
Het hangt er ook vanaf hoe die MTB in mijn wiel gaat zitten. Als hij/zij netjes hallo zegt en daar gaat zitten prima maar als het zo een sneaky is dan wil ik nog wel eens steeds een beetje harder gaan rijden tot je echt gehijg achter je hoort en dan vragen of ze even over willen nemen.
Haters gonna hate.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')