Nou ik zou jouw gewicht wel eens willen weten! En kijken hoe hard jij fietst. Captain Faboulus die is gezond bezig en ja hij is wat dikker dus so what zeg. Ik weet zeker dat hij je er al af fietst. Misschien niet op een recht stuk maar die bocht is hij sneller door als jij. Zeikerd.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:15 schreef Zuunigerd het volgende:
[..]
Dan waren ze toch niet heel professioneel.
Ow jawel hoor. Dat heeft hij wel. Nu jij weer.quote:Op donderdag 8 juli 2010 07:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar jij durft niet eens een foto van jezelf te plaatsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:38 schreef zovty het volgende:
Waarom zijn hier nog geen pics van strakke kontjes op de fiets gepost?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
inderdaad..quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:22 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Nou ik zou jouw gewicht wel eens willen weten! En kijken hoe hard jij fietst. Captain Faboulus die is gezond bezig en ja hij is wat dikker dus so what zeg. Ik weet zeker dat hij je er al af fietst. Misschien niet op een recht stuk maar die bocht is hij sneller door als jij. Zeikerd.
Zelf ben ik ook niet de dunste met mijn 100 kg..
dat is ook de reden waarom ik een mtb heb aangeschaft.. inb je eentje doe je het dan vrij rusitg aan(22-24 km/h maar zoals gisteren, 30 km/h door het park, 4 keer de kardingebult op, waarvan 1 keer recht over de steilste helling,(en dan via het downhill/4cross parcours wee rnaar beneden) dan schiet het wel op hoor, met de calorieen..
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Fietsen moet je eerst doen om de lol, daarna om de natuur waarvan je kan genieten, en daarna pas om gewicht te verliezen want er zijn snellere manierenMaar geen enkele snelle manier is net zo leuk.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)![]()
Wanneer is je volgende wedstrijd? ik voel een grote behoefte om je toe te juichenquote:Op donderdag 8 juli 2010 09:23 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Ow jawel hoor. Dat heeft hij wel. Nu jij weer.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)![]()
Mooi is dat als je mountainbikers op de weg tegenkomt: gggggggrrgggrggggggggggggggggggggg
het einige wat je hoort zijn die banden![]()
![]()
Onterechte klacht. Ze doen tenminste wat an hun bewegingquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:24 schreef KapiteinLangzaam het volgende:
Ik fietste gister nog even naar school toe om nog wat dingetjes te regelen voor mijn stage komend schooljaar. Toevallig is mountainbiken een hobby van me en heb besloten in plaats van mijn gewone fiets is een keer mijn mountainbike mee te nemen naar school.
Eenmaal onderweg had ik een gemiddelde snelheid van 42 km/h en suisde wat mensen voorbij, met wat enig gezeur uiteraard. "Hey jongeman kun je niet bellen?" hoorde ik een paar nare mannetjes roepen. Waarom zou ik bellen met die snelheid? als ik 200m van te voren bel gaan ze nog niet aan de kant. (Stelletje recreatie fietsers die alleen met 25+ graden op de fiets zitten, en dan gek opkijken dat de echte fietsers voorbij willen)
Het ergste was gisteren nog dat ik 2 van die dikke Tokkies tegenkwam die ook net als mij op een mountainbike zaten fietsend in de eerste versnelling. Ik schoot gelijk in de lach en had hem niet meer en had besloten snel door te karren voordat ze op me gingen zitten (figuurlijk).
Op een mountainbike hoor je een berg te berijden, en niet de berg een mountainbike.
Klacht: Dikke mensen die een mountainbike gebruiken/kopen omdat ze niet zo zwaar willen trappenkoop dan een electrische fiets.
Grtz KL
You smell like rainbow![]()
Vroegahquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:42 schreef Oksel het volgende:
Potentieel rel-topic / MTB bash topic.
42 gemiddeld op een racefiets halen over afstanden van > 10km is al moeilijk. Laat staan met een ATB.
Over wat voor afstand had je het nou?Fietste ik 8.4 kilometer in 15 minuten. Ik was 14/15, ongetraind en op een ATB ( Met harde banden btw, zacht is voor in het bos ;-) ) Dit was op een fietspad van p/m 7.8 kilometer lang met als enige tussenstop een rotonde in nowhere. Ik woonde toen ook al in het noorden des lands.
Ik kan mij best voorstellen dat de TS gemiddeld best hard ging aangezien hij er ook voor traint. Wanneer de start en het einde van het traject niet midden in een stad ligt maar ergens bij de grens en je bent er zo, dan wordt je gemiddelde niet zwaar naar beneden gehaald.
Nu 18 jaar later fiets ik 12 kilometer in 30 minutenen op dezelfde fiets trouwens
. ( fiets ook pas weer sinds een week
)
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.![]()
Ik vind het al bijzonder als mijn fiets in een periode van 3 jaar niet gestolen wordt / op gaat.quote:![]()
![]()
Hij is één keer gestolen geweest omdat ik een milkshake ging halen en hem even niet op slot had gezet. had hem binnen een maand terugquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik vind het al bijzonder als mijn fiets in een periode van 3 jaar niet gestolen wordt / op gaat.. Hij is voor de rest echt prima. Er moet alleen een nieuwe lager in het voorwiel. Die maakt wat lawaai, misschien dat ik daarna toch weer wat sneller kan fietsen haha.
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.![]()
Zelf gevonden of met hulp van de politie?quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:54 schreef nikky het volgende:
[..]
Hij is één keer gestolen geweest omdat ik een milkshake ging halen en hem even niet op slot had gezet. had hem binnen een maand terug.
Wel tof dat hij zo lang meegaat en na 18 jaar het gewoon besluit te doen.quote:Hij is voor de rest echt prima. Er moet alleen een nieuwe lager in het voorwiel. Die maakt wat lawaai, misschien dat ik daarna toch weer wat sneller kan fietsen haha.![]()
![]()
Zelf gevondenquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zelf gevonden of met hulp van de politie?
[..]
Wel tof dat hij zo lang meegaat en na 18 jaar het gewoon besluit te doen..
Dat mag ook wel voor die prijs toendertijd
Stond zomaar ergens weer ofzo? Maar het is dus een hele chique?quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:01 schreef nikky het volgende:
[..]
Zelf gevonden.
Dat mag ook wel voor die prijs toendertijd![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 juli 2010 09:40 schreef Jumparound het volgende:
[..]Ook gheil!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Amen!quote:Op donderdag 8 juli 2010 10:44 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Fietsen moet je eerst doen om de lol, daarna om de natuur waarvan je kan genieten, en daarna pas om gewicht te verliezen want er zijn snellere manierenMaar geen enkele snelle manier is net zo leuk.
![]()
TS die serieus denkt 42 km/u gemiddeld te fietsen op een mountainbike![]()
![]()
Hou je moeder voor de gek joh, misschien haal je dit gemiddelde als je eventjes 10 minuten fietst. Maak maar eens een tochtje van A naar B van een uurtje, blij mag je zijn als je 32km/u gemiddeld haalt met je MB.
Of TS heeft de diameter van z'n band/versnellingen verkeerd ingesteld op z'n fietscomputertje![]()
![]()
Dat mag hoor, dat zou Zwijndrecht zijn maar dan ben ik in Spanje dus of Alblasserdam of Barendrechtquote:Op donderdag 8 juli 2010 10:44 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Wanneer is je volgende wedstrijd? ik voel een grote behoefte om je toe te juichen
Haters gonna hate.![]()
Data? Welke kalender vallen jouw wedstrijden onder? Qua afstand maakt het allemaal weinig uit vanaf Hilversum zo te zien.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: