quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:34 schreef postmortum het volgende:
ik loop hier ook al een tijdje rond , met de meeste users kan ik het redelijk vinden , ja zeldfs met stevenmac26 , maar wat mij echt de keel uithangt zijn die lutsers van de sc . Die verpesten niet alleen de sfeer in de sc chat tegenwoordig , maar blijkbaar vinden ze het ook leuk om pribvegegevens en foto's te posten
Wie de bal kaatst kan 'm terugverwachten. Meer heb ik eigenlijk niet te zeggen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:26 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Je loopt hier al een hele tijd rond zie ik en dus zul je ook precies weten hoe het er hier aan toe gaat maar toch snap ik je standpunten niet, ik kan begrijpen dat het soms heerlijk kan zijn om andere mensen uit te lachen of voor schut te zetten om zo je eigen zielige bestaan weer wat meer kleur te geven maar wat is jou bezwaar om van elkaar prive 'eigendommen' af te blijven, zoals gezegd zet niemand foto's zijn hyves met als bijgevoegde tekst iets als 'Speciaal voor Lakitu ,,, aub photoshoppen voor in bash topic', wanneer dit er wel zou staan heb je het goed recht en zou ik ook mee doen maar waarom iemand 'kapot maken' die een topic post zonder na te denken wat voor (kansloze) praktijken hier plaats vinden?
Ook goed inderdaad. Maar zoals het nu is, is het je eigen verantwoordelijk om het te posten op een OPENBAAR forum, dus dan kunnen anderen (binnen de wet natuurlijkquote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:55 schreef j95 het volgende:
Je kan zeggen, geen privegegevens op FOK! ook niet als diegene het zelf doet en/of toestemming heeft gegeven. Of je zegt, als je toestemming hebt of je post je eigen gegevens dan draai je er zelf voor op.
Ik zou voor dat eerste gaan, voorkomt veel ellende.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ook goed inderdaad. Maar zoals het nu is, is het je eigen verantwoordelijk om het te posten op een OPENBAAR forum, dus dan kunnen anderen (binnen de wet natuurlijk) daar alles mee doen wat ze maar willen.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:03 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik snap best dat newbies die hier in goed vertrouwen komen, soms iets te veel neerzetten. Voor hen is het erg vervelend als er ineens allerlei persoonlijke dingen bij komen.
Ik heb overal op het internet dezelfde username, behalve op fok. Dit is m'n zoveelste account maar ik heb altijd een andere username gehad dan elders. Als iemand van een ander forum me zou willen natrekken, kunnen ze ook alle sites zien waar ik me ooit geregistreerd heb, en ik denk dat veel nieuwelingen er geen rekening mee houden dat het hier ook echt gedaan wordt.
Eigen verantwoordelijkheid is ook niet altijd goed dus.
Waarom niet ?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:13 schreef postmortum het volgende:
waarom komt er geen deel 2 , het is toch een goede opbouwende discussie?
Waarom kan je dan kiezen om je email, twitter, hyves, je adres ect.. en ga maar door op fok achter te laten. Haal dat dan maar weg.quote:
Precies. Er moet inderdaad wat dat betreft gewoon een lijn getrokken worden en mensen die vinden dat 'KLB daardoor naar de tering gaat', gaan maar lekker ergens anders baggeren.. Policy is policy en volgens mij kan Danny dat zomaar aanpassen als hij dat wil.quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:17 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Precies. Er moet inderdaad wat dat betreft gewoon een lijn getrokken worden en mensen die vinden dat 'KLB daardoor naar de tering gaat', gaan maar lekker ergens anders baggeren.. Policy is policy en volgens mij kan Danny dat zomaar aanpassen als hij dat wil.
Lekker anoniem ook zo'n topiquepointer, dan hoef je je aan niemand te verantwoorden.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:16 schreef Mdrop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen idee eigenlijk, beetje raar ook om een verplicht einde aan een discussie te maken.
Heb ik iets fout gedaanquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:18 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Lekker anoniem ook zo'n topiquepointer, dan hoef je je aan niemand te verantwoorden.
preciesquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:22 schreef j95 het volgende:
[..]
Dat is een reactie aan de mods, niet aan ons
Ik zie het nu pas. Maar de vraag waarom blijft. Ik vind dit best een mooi discussie punt.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:16 schreef Mdrop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen idee eigenlijk, beetje raar ook om een verplicht einde aan een discussie te maken.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:26 schreef Mdrop het volgende:
Maar volgens mij is het toch vrij duidelijk, de meerderheid (Die hier tenminste reageerd) is voor dat er iets moet veranderen, ik denk dat we dan het 'stokje' bij de mods en de andere mensen met rechten moeten leggen en dan zullen zij moeten zorgen dat er een plan komt wat genoemde problemen/ergernissen op kan lossen.
Daarbij wil ik nog wel even kwijt dat ik het raar vind dat de heren/dames die het normaal verpesten zich hier wonderbaarlijk stil houden.
Het is natuurlijk wel zo dat als het te zoetsappig word en te lief is er geen donder meer aan.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:27 schreef j95 het volgende:
[..]
Logisch, die willen het houden zoals het is. Een rotte appel voor FOK!.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |