Sinds nuquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sinds wanneer is een babyface een pluspunt?
Hoezo te oud voor mij?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
31 is ze. En ze is niet zo oud nee, maar wel te oud voor jou.
Baas B vond ik ook altijd leuk.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sinds wanneer is een babyface een pluspunt?
Wel melk die heel dik wordt.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:32 schreef Smart_ass het volgende:
Hebben jullie ook dat wanneer je vla ofzo wat langer laat staan, dat het dan ineens heel dun wordt?
Tuurlijk mag je er wel over praten.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:30 schreef MouzurX het volgende:
[..]
JaMaar ik zit nu zwaar te twijfelen of ik nou eig wel actie moet ondernemen bij haar aangezien die eerste veel leuker lijkt
![]()
Maar OT want we mochten er niet meer over praten![]()
Nederland - Uruguay 3+ - 0
Ja, maar ik laat het nooit lang staan.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:32 schreef Smart_ass het volgende:
Hebben jullie ook dat wanneer je vla ofzo wat langer laat staan, dat het dan ineens heel dun wordt?
Jij date toch alleen vrouwen onder de 30?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:32 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hoezo te oud voor mij?
Ik snap je niet?
hoge snelheid topic ditquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:32 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb het nu al 2x met vla/pudding. Irritant is dat.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:33 schreef MiVer het volgende:
[..]
hoge snelheid topic dit
hoge snelheid vla dat
ik heb met kwark ook snelheid ja
30/31, nou wat een verschil..quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij date toch alleen vrouwen onder de 30?
Dan zegt hij eerst dat hij 27 is.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij date toch alleen vrouwen onder de 30?
Koning poseer heeft gesproken.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:35 schreef Lamon. het volgende:
[..]
30/31, nou wat een verschil..
Maar ik zou haar toch niet daten, ze is al verloofd geloof ik, en ik vind haar slecht acteren.
Ze heeft er net eentje uitgeperst.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:35 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar ik zou haar toch niet daten, ze is al verloofd geloof ik, en ik vind haar slecht acteren.
Nou leeftijden van jou die ik hier langs zie komen zijn toch meestal niet eens boven de 25, maar ik dacht als ik dat zeg kom je natuurlijk aan met eentje van 27 die je een x gedate hebt.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:35 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik vertel hier nooit meer iets persoonlijks.quote:
Jonge, je snapt toch wel dat ik het grappig vind dat jij liegt dat je 27 bent.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:37 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik vertel hier nooit meer iets persoonlijks.
Ga andere meisjes mailen dat ze minder fotos moeten posten ofzo..
Ja ik kijk wel ffquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je er wel over praten.
Ik zou het gewoon proberen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |