Jaquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hij heeft iets. Misschien met gemillimeterd haar leuker.
Ben ik dom als ik die niet snap?quote:
Die vent heeft nog geeneens baardgroei.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:23 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hij heeft iets. Misschien met gemillimeterd haar leuker.
Argentinië een stuk vlees en Duitsland het bestek dat het stuk vlees volledig openrijt..quote:
Dat is Merkel tijden de wedstrijd van Duitsland. Was echt zo leuk om te zien. Bij de eerste goal wist ze niet zo goed wat ze moest doen, moet ik nu klappen of stil zitten. En vervolgens ging ze springen en doen.quote:
Ze heeft je geaccepteerd?quote:
Maar hij is wel beroemd, dat is veel belangrijker.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die vent heeft nog geeneens baardgroei.
Ik dacht eerst dat er een foto van jou kont bij zou staan.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:20 schreef Chai het volgende:
[ afbeelding ]
'Lijkt mijn kont dik in deze broek? '
Nee, daar is ze te oud voor.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar hij is wel beroemd, dat is veel belangrijker.
Denk je dat ik om zou kijken naar Chantal Jansen ofzo, als ze niet bekend was?
Ja.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Naar Torres had ik ook wel gekeken als hij niet bekend was. Gewoon om zijn babyface.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja zij ziet er schattig uit.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
quote:
31 is ze. En ze is niet zo oud nee, maar wel te oud voor jou.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:29 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Chantal Janssen is toch niet zo oud? Ik zou gokken 27 ofzo?
Jaquote:
De 1 moet er op zijn minst af.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
31 is ze. En ze is niet zo oud nee, maar wel te oud voor jou.
Sinds wanneer is een babyface een pluspunt?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Naar Torres had ik ook wel gekeken als hij niet bekend was. Gewoon om zijn babyface.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |