quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:31 schreef Nouk84 het volgende:
Was vrijdag een gast in de kroeg die had een groene gele boxer aan. Toen we gewonnen hadden trok hij zijn broek van zijn reet af (dus niet de bozer) en ging iedereen er bier op gooien en erop slaan
![]()
Ja, kom maar op, met je boeren
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:31 schreef Nouk84 het volgende:
Was vrijdag een gast in de kroeg die had een groene gele boxer aan. Toen we gewonnen hadden trok hij zijn broek van zijn reet af (dus niet de bozer) en ging iedereen er bier op gooien en erop slaan
![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:35 schreef Nouk84 het volgende:
Jullie begrijpen wel dat het een Brazil boxer was?
Bij ons loopt half Apeldoorn uit richting een rotonde verderop in de stad, die dan compleet verbouwd wordt en onbegaanbaar is voor een aantal uren. Ook zoiets triests.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:31 schreef Nouk84 het volgende:
![]()
Ik heb die van mij heel ritueel in de kast laten liggenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:35 schreef Nouk84 het volgende:
Jullie begrijpen wel dat het een Brazil boxer was?
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:33 schreef rival het volgende:
[..]
Nee, ben een hele brave vriendelijke jongen
en ik dan?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Goede morgen brave vriendelijke jongen.
Neuken?![]()
oh ik dacht van chikita bananen, das ook groen en geelquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:35 schreef Nouk84 het volgende:
Jullie begrijpen wel dat het een Brasil boxer was?
Als je 18 bentquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:39 schreef Myraela het volgende:
Goede morgen brave vriendelijke jongen.
Neuken?![]()
Goeie tip!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Broodjefilet american
en een
broodje kroket
.
Daar heb ik toch niet genoeg aan.quote:
Alles boven de 11..quote:
Blauw en geelquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:42 schreef rival het volgende:
oh ik dacht van chikita bananen, das ook groen en geel
Ik snoofquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:44 schreef rival het volgende:
het mag niet van de wet, en aangezien ik een brave jongen ben
Boven de 16 is legaal.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:44 schreef rival het volgende:
het mag niet van de wet, en aangezien ik een brave jongen ben
Ik dacht dat dat meer dan 1 vrouw al illegaal wasquote:
Niet bij je beste vriend?quote:
Vraag maar aan Ang3l.quote:
Je vergeet nog: Hoe dichter bij de nul..quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:45 schreef rival het volgende:
[..]
rekt vanzelf?
en wat niet rekt dat scheurt?
en wat niet scheurt knippen we?
enzo?
ZUllen we samen dan maar ff de spanning voor vanavond ontladen?quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je vergeet nog: Hoe dichter bij de nul..
hoe kon ikquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je vergeet nog: Hoe dichter bij de nul..
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:48 schreef rival het volgende:
[..]
Oh, hey myraela hoe laat kan je? ik moet wel op tijd weer naar huis ivm voetbal!
Ik ging er ook niet vanuit dat jullie dachten dat ik dat serieus meende.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het kan ook te gek.
Maar alles zo rond de 18 is iig leuk om naar te kijken.
zo goedkoop daarquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:51 schreef Nouk84 het volgende:
Godver, ik geloof dat ik in Den Haag ga wonenSuper mooi appartement, 80 m2, voor nog geen 140.000,-!
Net ff gebeld. Ze gaan volgende week beoordelen, maar ik verwacht er weinig van want ze reageerde nogal sneu met 'ja, het is niet echt een must dat we iemand vinden, het is meer een proefballonnetje...blabla'. Dus die kan ik afschrijven, verwacht ik.quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ging er ook niet vanuit dat jullie dachten dat ik dat serieus meende.
Ik zou niet eens iemand doen die jonger is dan ik. Maar mannen zijn dan ook niet leuk als ze 17 zijn.
110 m2 - 9e verdieping in een prima flat. (mijn moeder woont er, dus dat moet wel goed zijn), 3 slaapkamers - 100.000 euro.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:51 schreef Nouk84 het volgende:
Godver, ik geloof dat ik in Den Haag ga wonenSuper mooi appartement, 80 m2, voor nog geen 140.000,-!
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
110 m2 - 9e verdieping in een prima flat. (mijn moeder woont er, dus dat moet wel goed zijn), 3 slaapkamers - 100.000 euro.
Groetjes uit Enschede.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
110 m2 - 9e verdieping in een prima flat. (mijn moeder woont er, dus dat moet wel goed zijn), 3 slaapkamers - 100.000 euro.
Groetjes uit Enschede.
Ik haat dat soort uitspraken. Zet dan geen vacature uit waardoor mensen moeite doen om te solliciteren wanneer het geen zin heeft.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Net ff gebeld. Ze gaan volgende week beoordelen, maar ik verwacht er weinig van want ze reageerde nogal sneu met 'ja, het is niet echt een must dat we iemand vinden, het is meer een proefballonnetje...blabla'. Dus die kan ik afschrijven, verwacht ik.
@nouk: nee.
Wij hebben hier anders wel het grootste knooppunt na a'dam.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:54 schreef HeatWave het volgende:
Die groetjes deden er dan ook 2 weken over om het internet te bereiken vanuit Enschede.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |