dat weet ik na vanavond, ik laat wel weten hoe het wasquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
En als er een corner genomen wordt juichen ze. En als de bal over de het midden is. OVERAL juichen ze om. En dat wordt irritant.
Stomme Amsterdammersquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
En als er een corner genomen wordt juichen ze. En als de bal over de het midden is. OVERAL juichen ze om. En dat wordt irritant.
Nou inderdaad.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:12 schreef Kluts het volgende:
-knip-
Wat lijkt me dat een saai kutberoep zeg.
Maar de sfeer is welquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Staan? Springen en dansenFeesten en dat soort dingen
Jahquote:
De sfeer is in de kroeg ook prima hoorquote:
Ik wou net zeggen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:15 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ga vanavond bij vrienden thuis kijken, in select gezelschap, weereens wat anders dan in een bomvolle kroeg, wat stiekem ook wel erg leuk was hoor.
Ja, als je verliest is het waarschijnlijk wel een deceptie inderdaad.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
De sfeer is in de kroeg ook prima hoor
Ik ben 2 jaar geleden met het EK in de RAI geweest, de wedstrijd dat we eruit vlogen. Het was wel grappig opgezet, maar ik vond het net niks. En het is gewoon kut als we verliezen. Maar goed, dat is in de kroeg ook.
museumplein dusquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:13 schreef Nouk84 het volgende:
(En ik ben sowieso altijd liever in een heel groot gezelschap met mensen die ik een beetje ken, dan met een aantal die ik goed ken)
Volgens mij bedoelt ze het andersom, maar heeft ze het zelf niet doorquote:
Nee, want 9 van de 10 ken ik helemaal niet en de rest wil ik niet mee pratenquote:
Nee, ik bedoel precies zoals ik het zeg, maar op museumplein ken ik niemand(en zou ik met een paar mensen gaan die ik goed ken), in de kroeg ken ik iedereen een beetje.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:20 schreef djayzz het volgende:
Volgens mij bedoelt ze het andersom, maar heeft ze het zelf niet door
Nouk kent 36,000 van de 40,000 mensen op het museumplein nietquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, want 9 van de 10 ken ik helemaal niet en de rest wil ik niet mee pratenOp 1na dan
Met wie was je dan?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:18 schreef djayzz het volgende:
Ik was bij Nederland-Denemarken in het philipsstadion, dat was echt heel erg leuk
lag misschien ook aan met wie ik was![]()
Met Rachelquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Met wie was je dan?![]()
Ik was met een paar Denen op een terras.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:23 schreef Nouk84 het volgende:
Jezus, vat alles anders even helemaal letterlijk op
Dat dacht ik alquote:
Godver Ang3l, straks verliezen we door jouquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:25 schreef Ang3l het volgende:
KUT! Heb mijn oranje lucky boxer niet aan
Vanavond omkleden!
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:25 schreef Ang3l het volgende:
KUT! Heb mijn oranje lucky boxer niet aan
Vanavond omkleden!
Volgens mij zat ie in de weas.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:25 schreef djayzz het volgende:
[..]
Godver Ang3l, straks verliezen we door jou
Neej, me bluumkes!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:28 schreef rival het volgende:
[..]
toch geen oranje met een rood/wit/blauwe band he?
want die trek ik straks ook aan
Dudequote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:28 schreef rival het volgende:
[..]
toch geen oranje met een rood/wit/blauwe band he?
want die trek ik straks ook aan
Dan maar een natte zak, aantrekken die boxer!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij zat ie in de weas.
En die heb ik vanochtend pas opgehangen.
Dus ik gok dat ie nog nat is
Echt, boeren.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:31 schreef Nouk84 het volgende:
Was vrijdag een gast in de kroeg die had een groene gele boxer aan. Toen we gewonnen hadden trok hij zijn broek van zijn reet af (dus niet de bozer) en ging iedereen er bier op gooien en erop slaan
![]()
Ja, kom maar op, met je boeren
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:31 schreef Nouk84 het volgende:
Was vrijdag een gast in de kroeg die had een groene gele boxer aan. Toen we gewonnen hadden trok hij zijn broek van zijn reet af (dus niet de bozer) en ging iedereen er bier op gooien en erop slaan
![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:31 schreef Nouk84 het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:35 schreef Nouk84 het volgende:
Jullie begrijpen wel dat het een Brazil boxer was?
Bij ons loopt half Apeldoorn uit richting een rotonde verderop in de stad, die dan compleet verbouwd wordt en onbegaanbaar is voor een aantal uren. Ook zoiets triests.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:31 schreef Nouk84 het volgende:
![]()
Ik heb die van mij heel ritueel in de kast laten liggenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:35 schreef Nouk84 het volgende:
Jullie begrijpen wel dat het een Brazil boxer was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |