Je bent de ware, wist je dat al?!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:00 schreef rival het volgende:
lief, je bend de hemel,
lief, je bend de aarde,
waarfoor ik altijt al
mijn lievde bewaarde
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Engel is wel ons excuus homo. Enig respect zou dus wel gepast zijn.
Jij wil gewoon aandachtquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:04 schreef stbabylon het volgende:
Even in de herhaling:
Ik heb een nieuwe klus
Vanaf morgen
#timing
Dat wordt nuchter blijven!!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:04 schreef stbabylon het volgende:
Even in de herhaling:
Ik heb een nieuwe klus
Vanaf morgen
#timing
Inderdaadquote:
6:00 aanwezig zijn?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:04 schreef stbabylon het volgende:
Even in de herhaling:
Ik heb een nieuwe klus
Vanaf morgen
#timing
Ik las Klutsquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:04 schreef stbabylon het volgende:
Even in de herhaling:
Ik heb een nieuwe klus
Vanaf morgen
#timing
Neem jij lekker een glaasje fris als we winnen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:04 schreef stbabylon het volgende:
Even in de herhaling:
Ik heb een nieuwe klus
Vanaf morgen
#timing
Ik heb 'tquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:04 schreef djayzz het volgende:
Inderdaad
Hoe is het met je geld-sms afgelopen ?
Niet serieusquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]jij had het erover dat je hem wilde nemen
quote:
Dat liedje hadden ze onder een Maradona-compilatie gemonteerd toen ARG uitgeschakeld was. Was heel mooi.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet serieus![]()
Ik kan engel best grappig nemen.
Niet genoeg voor iedereen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wel zuinig dan, zoveel Kluts is er niet.
Ja kloptquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:07 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Dat liedje hadden ze onder een Maradona-compilatie gemonteerd toen ARG uitgeschakeld was. Was heel mooi.
quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:05 schreef Nouk84 het volgende:
Maar ik bedacht me later dat dit weekend niet gaat lukkenSorry
![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb je zaterdag wat te doen?quote:
Precies! Ik ben hier voor jullie quota jongens! Respect the fag!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:03 schreef Godtje het volgende:
[..]
Engel is wel ons excuus homo. Enig respect zou dus wel gepast zijn.
Jamaar! Die ICT jongen is minder obvious dan Robbie.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jij kan niet eens vertellen of de ICT jongen gay is dus heel serieus kan ik je niet nemen.
Jeuj!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb 't![]()
Maar ik bedacht me later dat dit weekend niet gaat lukkenSorry
![]()
17/18e doen?
Ja, ik ga dus naar Anouk.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:08 schreef djayzz het volgende:
[..]
Heb je zaterdag wat te doen?
Ik nu niet iig
Zielig.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:09 schreef Kluts het volgende:
Oh, ik ben echt totaal in de bonen, ik dacht dat ik zondag naar Anouk ging, maar dat is dus zaterdag, en zondag is de WK-finale.
En daarbij is dus gelijk mijn weekend volgepland.
Ja maar, ja maar, de finale is s'avonds !quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:09 schreef Kluts het volgende:
Oh, ik ben echt totaal in de bonen, ik dacht dat ik zondag naar Anouk ging, maar dat is dus zaterdag, en zondag is de WK-finale.
En daarbij is dus gelijk mijn weekend volgepland.
Een beetje Baby maar dan lekker?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar! Die ICT jongen is minder obvious dan Robbie.
Maar Robbie is niet homo hoor. Gewoon vet hardcore bisexual.
Goeiemorgen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:10 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, de finale is s'avonds !
Goedemorgen trouwens.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:08 schreef rival het volgende:
cancel je hem om met mij weg te gaan.. dat vind ik lullig.. laat dan maar zitten
maar aan de andere kant, meer kluts is ook niet allesquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gezellig.quote:
Dus niet met ons...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:12 schreef Lily-Ella het volgende:
Als we de finale halen, ga ik dat wel ergens kijken. Met mensen. Het liefst leuke mensen.
En daarom zeg je mij afquote:
hey maar waarom ga je alleen kijken?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:12 schreef Lily-Ella het volgende:
Als we de finale halen, ga ik dat wel ergens kijken. Met mensen. Het liefst leuke mensen.
Geen idee, want baby heeft onze date afgezegd op de dag zelfquote:
En waarom niet?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:11 schreef djayzz het volgende:
[..]
maar aan de andere kant, meer kluts is ook niet alles
Ik wil je Stevie-kaartjes wel hebben als je de finale wil zien. Hebben he.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:12 schreef Godtje het volgende:
Volgens mij was ik enkele weken geleden hier nog aan het klagen dat Stevie Wonder en de WK finale op dezelfde dag zijn. Volgens mij wist de meerderheid mij te vertellen dat ik gek ben en naar Stevie zou moeten gaan want Nederland komt toch nooit in de finale.
We zitten er nu toch verdomde dichtbij.
ik was er niet, ik had je aangeraden de kaartjes te verkopen (mits je die al hebt )quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:12 schreef Godtje het volgende:
Volgens mij was ik enkele weken geleden hier nog aan het klagen dat Stevie Wonder en de WK finale op dezelfde dag zijn. Volgens mij wist de meerderheid mij te vertellen dat ik gek ben en naar Stevie zou moeten gaan want Nederland komt toch nooit in de finale.
We zitten er nu toch verdomde dichtbij.
Normaal is hij helemaal niet zo kieskeurig.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geen idee, want baby heeft onze date afgezegd op de dag zelf
I've been DUMPED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik heb nu blauwe vleugels!
Ik ga naar de zangeres schreeuwlelijk Anouk.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:13 schreef djayzz het volgende:
[..]
En daarom zeg je mij af![]()
![]()
Als je mij af zou zeggen voor rival, dat is oké, maar voor kluts
omdat dan, eh.... dan eh.... nou gewoonquote:
Alweer?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Normaal is hij helemaal niet zo kieskeurig.![]()
ga dan toch maar voor Robbie.
Ik heb uiteindelijk geen kaarten gekocht voor stevie (NSJ).quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:13 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik wil je Stevie-kaartjes wel hebben als je de finale wil zien. Hebben he.
Omdat ik gisteren natuurlijk een date had, en ik niet twee avonden na elkaar zoonlief bij een ander wil brengen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |