Erg de moeite waardquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:53 schreef snabbi het volgende:
Is Greenwhich de moeite waard om te bezoeken? Na 2 maanden in Londen gewerkt te hebben, vier ik er nu mijn vakantie. Aangezien het wel een stukje reizen is, wil ik eerst weten of jullie het wat vinden voor ik er op de goeie gok heen ga
quote:Op maandag 16 augustus 2010 17:10 schreef Individual het volgende:
Neem aan dat je Greenwich bedoelt?(de 'w' is een stille 'w' en de 'ee' is een 'e')
Het is 10-15min vanaf London Bridge. Waar moet je helemaal vandaan komen? Je zou -ook al duurt het wat langer- de Thames Clippers catamaran vanuit central London kunnen nemen.
Het is mijn favoriete stukje London! Compleet met UNESCO site en bergen geschiedenis. Vergeet ook niet het aangrenzende Blackheath te bezoeken: delis, boekenwinkels, kunstgallerieen en natuurlijk de enorme heath (grasveld).
Vanaf London Bridge kan je het beste en snelste met de trein. (Greenwich dichtste bij het centrum of Maze Hill het dichtste bij het park)quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:17 schreef snabbi het volgende:
[..]
![]()
Ik zit bij Baker Street. Mijn werk zit bij London Bridge, dus ik wist al dat ik even in de Jubilee zou zitten.
Ik denk dat we daar maar woensdag heen gaan ofzo, aangezien het morgen waarschijnlijk regenachtig is.
Vlieg je met Ryanair? Dan krijg je als je ze koopt in het vliegtuig paar pond korting. Maar het ligt beetje aan de drukte of ze ermee langs komen. Zoniet moet je op het eind van al die rondes die ze doen even vragen of je er een kan kopen. En anders kan je ze gewoon kopen bij de balie tegenover de deuren waar je uitkomt. Vantevoren bestellen kan maar heeft weinig toegevoegde waarde. Dan moet je ze ook uit de machines of bij de balie afhalen.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:12 schreef stevengerrard het volgende:
Dit weekend eindelijk weer naar London, heb er zin in!! ( iemand nog zin om mee te gaan zondags naar fulham, anders gaat het kaartje richting shredder)
Is het raadzaam om van te voren kaartjes te bestellen voor de Stansted express of maakt dat niet veel uit ??
Is er btw nog iets van kermis in London? Vorige keer was er zon grote kermis in Hyde park maar weet niet of dat zomaar was of ergens speciaal voor.
kan ook via het webquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:12 schreef stevengerrard het volgende:
Dit weekend eindelijk weer naar London, heb er zin in!! ( iemand nog zin om mee te gaan zondags naar fulham, anders gaat het kaartje richting shredder)
Is het raadzaam om van te voren kaartjes te bestellen voor de Stansted express of maakt dat niet veel uit ??
Is er btw nog iets van kermis in London? Vorige keer was er zon grote kermis in Hyde park maar weet niet of dat zomaar was of ergens speciaal voor.
scheelt toch 16 euro voor 3 kaartjes. Maar hoe krijg ik de treinkaartjes dan ?? Dat is me namelijk niet geheel duidelijkquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 16:56 schreef mister_HP het volgende:
[..]
kan ook via het web
www.stanstedexpress.com/ryanair/
en snabbi hoe is het bevallen?quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:33 schreef Individual het volgende:
Als musea niks voor je zijn kan je vanaf de pier naar links lopen -voor de Naval College- naar de historische Trafalgar Pub vanwaar je mooi uitzicht hebt op de O2 en Canary Wharf. Vanaf daar kan je rechtdoor -van de rivier af- naar het park lopen en dan bovenaan de heuvel van het park direct door naar Blackheath.
dankjewel indi voor de rondleiding die ervoor gezorgt heeft dat snabbi en ik hebben kunnen genieten van een stukje londen waar we normaal niet zouden komen. maar die 0 meridiaan, de ophef erover is nou ook weer niet nodigquote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:31 schreef Individual het volgende:
[..]
en snabbi hoe is het bevallen?
je neemt de credit card mee die je gebruikt hebt voor het boeken van de tickets, die stop je in de automaat, en de tickets worden geprint. Je krijgt ook een email met een code, die kun je ook gebruiken om de tickets uit de automaat te krijgen. Je CC is het snelst.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:54 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
scheelt toch 16 euro voor 3 kaartjes. Maar hoe krijg ik de treinkaartjes dan ?? Dat is me namelijk niet geheel duidelijk
Uh? The Princess of Wales? Pub?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 11:36 schreef Individual het volgende:
Hehe Blackheath populairder dan Greenwich!
Het was een erg snelle tour, maar het belangrijkste (The Princess of Wales) hebben jullie gezien.
Om dan toch maar mijn eigen buurt wat te promotenquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:03 schreef Individual het volgende:
Voor Antiek moet je natuurlijk naar Notting Hill
Omg daar ben ik ook geweest, wat een prachtig deel.quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:14 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Om dan toch maar mijn eigen buurt wat te promoten. Die antiek markt is op de portobello road elk weekend. Verschrikkelijk druk en het is niet alleen maar antiek, ook kun je er erg goed eten (en goedkoop).
En het is ook nog eens op korte afstand van het metro station!
NH
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |