Okee, en weet iemand hoe ver van tevoren je de Stenaline tickets moet bestellen? Of zijn die ook printable?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:10 schreef Blue_note het volgende:
Als je met de trein gaat (Eurotunnel), kun je gewoon homeprint tickets krijgen. Kun je dag vantevoren uitprinten, geen probleem. Kom je eerder bij de opstap plaats aan, kun je een trein eerder nemen (eventueel met bijbetaling), werkt perfect.
Mijn vraag: Ik ga regelmatig per Eurostar, en koop eigenlijk altijd een retour ticket via hun eigen website.
Ik ga nu echter naar London, om vanaf Heatrow naar de VS te vliegen. Ik weet echter nog niet of ik na deze reis van London naar NL reis, of naar mijn huidige woonplaats in Italië of Frankrijk.
Zijn single tickets op de dag zelf nog een beetje betaalbaar bij de ticketbox op St Pancras?
Ik was in oktober 2008 voor het laatst in London, dus de wiki is wat verouderd.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 03:26 schreef BradleyQ het volgende:
FOK!kers in London Permanent: Drive-R, Stuart, MrOrange en lushfemke Breuls: 22-25 oktober
JA! Veel goedkoper zelfs dan als je ze in NL via eurostar sites boekt. Singles betaal je afhankelijk van leeftijd e.d. nooit meer dan 79.50. Vroege trips natuurlijk het goedkoopste maar het moet wel heel gek lopen wil 't uitverkocht zijn. En dan heb je altijd 'n uur later weer een volgende. Als je er een naar NL boekt gewoon een ticket boeken naar "Any station in Holland". Dan krijg je een ticket naar brussel en die van brussel krijg je er dan gratis bij.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:10 schreef Blue_note het volgende:
Mijn vraag: Ik ga regelmatig per Eurostar, en koop eigenlijk altijd een retour ticket via hun eigen website.
Ik ga nu echter naar London, om vanaf Heatrow naar de VS te vliegen. Ik weet echter nog niet of ik na deze reis van London naar NL reis, of naar mijn huidige woonplaats in Italië of Frankrijk.
Zijn single tickets op de dag zelf nog een beetje betaalbaar bij de ticketbox op St Pancras?
O'Neills was ook druk zo te zien:quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:29 schreef Public_NME het volgende:
De Goat in Boots was echt leuk en zeer druk! Zie
Ik heb zelf een Easyjet vlucht voor GBP230 aangeschaft om op Zondag (ik moet eerst werken) voor de finale naar NL te vliegen en dan op de Maandag weer terug.
Ik ben trouwens ook een permanente Londoner.
Thanks, doen we datquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:29 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
JA! Veel goedkoper zelfs dan als je ze in NL via eurostar sites boekt. Singles betaal je afhankelijk van leeftijd e.d. nooit meer dan 79.50. Vroege trips natuurlijk het goedkoopste maar het moet wel heel gek lopen wil 't uitverkocht zijn. En dan heb je altijd 'n uur later weer een volgende. Als je er een naar NL boekt gewoon een ticket boeken naar "Any station in Holland". Dan krijg je een ticket naar brussel en die van brussel krijg je er dan gratis bij.
KLIKquote:Op vrijdag 9 juli 2010 02:10 schreef DUK het volgende:
Iemand enig idee wanneer de eerste speelronde van de Premier League is? Wil in Augustus weer enkele dagen richting Londen...
Ik heb deze niet gevonden, is die ook goed denk je?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |