SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
watquote:
Dat bedoelde ik dus ook. Heel leuk zo'n komkommer in je vriendin haar gleuf, maar of het fijn voor haar is is een tweede. Loop gewoon een keer een sexshop binnen. Er staan echt geen geile Hell's Angels op je te wachten.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:03 schreef Adames het volgende:
Zeer waarschijnlijk zijn de verkopers in de sexshop het wel gewend dat er mensen zijn die sexspullen kopen
En vla, banaan en komkommer valt niet echt te vergelijken met wat ze daar hebben, dus waar ben je naar op zoek?
[..]
wat?
zodat het in een discreet verpakte doos verzonden wordt, waarvan iedereen weet wat daar in zit.quote:
Vertel eerst eens waarom je niet naar de seksshop durft. Ben je bang dat die mensen daar denken dat jullie seks hebben?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:59 schreef Bas_in_het_Veldt het volgende:
Mijn vriendin en ik willen lekker genieten van elkaar, maar we durven niet naar de seksshop. Weten jullie alternatieve artikelen van de supermarkt?
Is dat erg? Iedereen neukt, jullie ook.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:28 schreef Bas_in_het_Veldt het volgende:
ja gewoon niet... straks kom ik bekenden tegen op straat enzo.
Nou, eng man.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:28 schreef Bas_in_het_Veldt het volgende:
Stel je voorquote:Op maandag 5 juli 2010 23:26 schreef anoniemelurker het volgende:
[..]
Ben je bang dat die mensen daar denken dat jullie seks hebben?
Ga een seksshop bezoeken in een andere stad, waar ze je niet kennen.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:28 schreef Bas_in_het_Veldt het volgende:
quote:Op maandag 5 juli 2010 23:58 schreef valentina_4u het volgende:
je kunt tog gewoon even naar een andere stad reizen en daar een seksshop binnen lopen..
ik raad het je af om spullen te gebruiken die er eigenlijk niet voor gemaakt zijn, straks beland je nog op de ehbo met iets raars in je lichaam..
Als je het echt niet durft kan je ook via internet bestellenquote:Op maandag 5 juli 2010 23:28 schreef Bas_in_het_Veldt het volgende:
ja maar dan moet je er een speciaal opzetstuk voor halen - de etos/da heeft ze ook- anders moet je later naar de huisarts om het uit te leggen.. genaaantt..quote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:17 schreef VeX- het volgende:
Ik heb wel eens gehoord van een elektrische tandenborstel. Of het klopt weet ik niet.
de Celebratorquote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:25 schreef linpunt het volgende:
[..]
ja maar dan moet je er een speciaal opzetstuk voor halen - de etos/da heeft ze ook- anders moet je later naar de huisarts om het uit te leggen.. genaaantt..
En dan? Dan zien ze dat je je prima kan vermaken met je wijffie, niks mis mee tochquote:Op maandag 5 juli 2010 23:28 schreef Bas_in_het_Veldt het volgende:
onzin er zijn al dildo's te koop vanal 1 euro...quote:Op maandag 5 juli 2010 23:12 schreef Bas_in_het_Veldt het volgende:
Gewoon iets sensueels zoeken we, iets leuks...
Kost ook geld he, het is recessie nu... supermarktartikelen zijn wat goedkoper.
Je doet dan zeker óók een persoonlijke demonstratie?quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:11 schreef Treebeard6 het volgende:
alsje een lekkere vriendin hebt, bezorg ik persoonlijk
I just lolled!quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:49 schreef Dawnbreaker het volgende:
Dit heb je nodig
-komkommer
-pizzabodem
-tomatenpuree
-champignons
-rode ui
-salami
-kaas
Ga spelen met de komkommer, lukt het niet, stuur je haar de keuken in om een pizza te maken.
Win/win situatie
een goeie drogisterij -etos- ook.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:12 schreef sararaats het volgende:
bij Expo vind je nu ook al seksspeeltjes
Ja maar bij de expo kan je nog doen alsof het als grappig cadeau voor iemand bedoeld is.quote:
van die dingen die voor de lol zijn bedoeld en niet voor gebruik...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:12 schreef sararaats het volgende:
bij Expo vind je nu ook al seksspeeltjes
Hoezo zou je ze niet kunnen gebruiken dan?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:12 schreef T42 het volgende:
[..]
van die dingen die voor de lol zijn bedoeld en niet voor gebruik...
alleen de postbode weet waar het vandaan komtquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:19 schreef ShiroYasha het volgende:
Heel leuk die huis-tuin en -keuken artikelen, maar de apparaten van de seksshop zijn gewoon beter, en (in 95%) ook lekkerder. Je hebt daar ook veel meer keus.
Probeer die ruggegraat van je te vinden en loop lekker naar binnen. En anders moet je het maar online bij de PABO bestellenword het nog redelijk discreet afgeleverd ook.
Succes!
1niet echt veiligquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoezo zou je ze niet kunnen gebruiken dan?
En ze hebben genoeg andere seksspelletjes en dingen die wel voor gebruik zijn.
kan bij de etos toch ook, koop je er een geschenkset badschuimzooi bij :'Dquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja maar bij de expo kan je nog doen alsof het als grappig cadeau voor iemand bedoeld is.
Mocht je het echt niet durven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |