SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
watquote:
Dat bedoelde ik dus ook. Heel leuk zo'n komkommer in je vriendin haar gleuf, maar of het fijn voor haar is is een tweede. Loop gewoon een keer een sexshop binnen. Er staan echt geen geile Hell's Angels op je te wachten.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:03 schreef Adames het volgende:
Zeer waarschijnlijk zijn de verkopers in de sexshop het wel gewend dat er mensen zijn die sexspullen kopen
En vla, banaan en komkommer valt niet echt te vergelijken met wat ze daar hebben, dus waar ben je naar op zoek?
[..]
wat?
zodat het in een discreet verpakte doos verzonden wordt, waarvan iedereen weet wat daar in zit.quote:
Vertel eerst eens waarom je niet naar de seksshop durft. Ben je bang dat die mensen daar denken dat jullie seks hebben?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:59 schreef Bas_in_het_Veldt het volgende:
Mijn vriendin en ik willen lekker genieten van elkaar, maar we durven niet naar de seksshop. Weten jullie alternatieve artikelen van de supermarkt?
Is dat erg? Iedereen neukt, jullie ook.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:28 schreef Bas_in_het_Veldt het volgende:
ja gewoon niet... straks kom ik bekenden tegen op straat enzo.
Nou, eng man.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:28 schreef Bas_in_het_Veldt het volgende:
Stel je voorquote:Op maandag 5 juli 2010 23:26 schreef anoniemelurker het volgende:
[..]
Ben je bang dat die mensen daar denken dat jullie seks hebben?
Ga een seksshop bezoeken in een andere stad, waar ze je niet kennen.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:28 schreef Bas_in_het_Veldt het volgende:
quote:Op maandag 5 juli 2010 23:58 schreef valentina_4u het volgende:
je kunt tog gewoon even naar een andere stad reizen en daar een seksshop binnen lopen..
ik raad het je af om spullen te gebruiken die er eigenlijk niet voor gemaakt zijn, straks beland je nog op de ehbo met iets raars in je lichaam..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |