Omdat het meer kracht onderin zijn toeren heeft, dus je kunt 'luier' (met minder toeren) rijden en versnellen.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:01 schreef monsterd. het volgende:
Waarom rijdt een diesel beter? Ik vind mijn benzine bakkie juist heel fijn. Voel alles precies aan enzo
om 1 of andere reden schijt ik bagger dat ik boetes heb gereden. Maar dat lijkt me heel stug want ik heb eigenlijk alleen maar op de rechterbaan gereden en ben continu ingehaaldquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:30 schreef Irritatie100 het volgende:
De eerste keer dat ik reed, reed ik echt super voorzichtig en alle regeltjes volgen enzo
Nu niet meer
Ach en anders meteen een wijze les geleerd, beter opletten waar je te hard rijdtquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Ach, het zal wel meevallen, ik heb een paar maanden geleden na 2 jaar rijbewijs m'n eerste boete binnengekregen. 105 op de A12
Best een wonder dat het nog zo lang geduurd heeft en dat ie dan ook zo laag is
en nu heb je een boete van 20 euro?quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Ach, het zal wel meevallen, ik heb een paar maanden geleden na 2 jaar rijbewijs m'n eerste boete binnengekregen. 105 op de A12
27 zelfs!quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:41 schreef monsterd. het volgende:
[..]
en nu heb je een boete van 20 euro?![]()
Heftig!
quote:
6 euro blijkbaarquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:43 schreef monsterd. het volgende:
[..]
zozo, vraag me dan altijd af hoeveel kosten de overheid maakt om die boete dan mogelijk te maken.
Achja, het geld moet toch ergens vandaan komenquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:44 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
6 euro blijkbaar
Maar ja, die kosten slaan sowieso nergens op. Als je 2 boetes tegelijk krijgt dan moet je ook 2 keer die 6 euro betalen
Bij een benzine moet je meer toeren maken om lekker te kunnen rijden en op te kunnen trekken.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:15 schreef Empathologica het volgende:
Wat is nu precies het verschil tussen benzine en diesel? Niemand kon me dat eigenlijk vertellen, alleen mijn neef kwam aan met dat je bij benzine later schakelt. Eh ik bedoel dus hoger toerental.
Wat mstr zegt is te technische hahaProbeer het me te visualiseren maar iets te veel wijn op om het te snappen.
Ach, ik had er 3 in 3 weken tijd, allemaal trajectcontroles.quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat ze echt serieus zulke boetes versturen.Waarom niet pas vanaf 10 km te hard versturen? Maar ja..dan lopen ze toch een flinke melkkoe mis natuurlijk.Stelletje fuckersquote:Op donderdag 8 juli 2010 00:56 schreef mstr het volgende:
[..]
Ach, ik had er 3 in 3 weken tijd, allemaal trajectcontroles.
3 Keer 4 km/u te hard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |