quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:00 schreef NJ het volgende:
Godverdomme wat was het gezellig in de stad! Het is dat ik met de auto was en geen droge kleding bij me had, anders was ik ook de Hofpleinfontein in gedoken!
Een enorme mensenmassa rond die fontein, bengaals vuurwerk, zang, echt geweldig! Ik was helaas door m'n werk te laat om op het stadhuisplein te kijken. Dat was al dicht, maar ze hadden grote schermen opgehangen tegenover de kroegen en bij de uitgang bij Saint Tropez kon je dus half over het hek naar zo'n scherm kijken (je zag de bovenste helft). Stond er vanaf het Stadhuisplein tot aan OP de Coolsingel een waaier van mensen die het zo gevolgd hebben.quote:
Wauw, dat klinkt gezellig.quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:07 schreef NJ het volgende:
[..]
Een enorme mensenmassa rond die fontein, bengaals vuurwerk, zang, echt geweldig! Ik was helaas door m'n werk te laat om op het stadhuisplein te kijken. Dat was al dicht, maar ze hadden grote schermen opgehangen tegenover de kroegen en bij de uitgang bij Saint Tropez kon je dus half over het hek naar zo'n scherm kijken (je zag de bovenste helft). Stond er vanaf het Stadhuisplein tot aan OP de Coolsingel een waaier van mensen die het zo gevolgd hebben.
Na afloop nog even het Stadhuisplein op voordat ik naar de fontein ging en het was er drukker dan met Koninginnedag en veel gezelliger. Eén groot feest.
DE FINALE T!! WE STAAN IN DE FINALE!!!!!!111111EINZWEIDREIALLESISVORBIJ!!1111quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:36 schreef Tally het volgende:
Ik ben echt brak maar het kan me niet rotten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |