blijkbaar heb jij de bijbel niet goed gelezen....quote:Op zondag 30 januari 2011 22:11 schreef caroline88 het volgende:
[..]
Jij hebt dit advies al eerder gegeven maar blijkbaar wordt het niet passend geacht.
Jouw drammen is alleen maar topic vervuiling dus het zou fijn zijn als je ermee ophield.
Het oude of nieuwe testament?quote:Op zondag 6 februari 2011 04:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
blijkbaar heb jij de bijbel niet goed gelezen....
Dit is echt onzin.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:52 schreef Bovenmens het volgende:
Lak hebben aan (mogelijke) gedachten van mensen is onmogelijk, voor wie dan ook. Het kan wel, maar dat zijn uitzonderlijke (arrogantie en grootheidswaanzin) momenten voor veel mensen.
Klopt, maar de liefde die je mist is de liefde voor jezelf pik...quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:00 schreef Black-Adder het volgende:
Mijn grootste gemis op dit moment is denk ik vooral het gemis aan liefde
Inderdaadquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:07 schreef PBateman1978 het volgende:
''Doe wat je wilt, kletsen doen ze toch.''
Ik heb ook niet de illusie dat iedereen mij moet mogen, maar mensen hebben bewust of onbewust toch snel vooroordelen over je aan de manier waarop je voor komt. Ik weet dat niemand perfect is, maar ik probeer er wel continu mijn best voor te doen (binnen mijn grenzen) om te voorkomen dat mensen mij niet mogen. Daarom probeer ik ook altijd zo veel mogelijk het positieve in de meeste mensen te zien, hoe naief misschien ook. Doe ik dat niet, dan zou ik continu gek worden van mezelf, want dan zou het echt als 'me against the world' voelen...quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:07 schreef PBateman1978 het volgende:
[...]
Verder kijken ze maar ff allemaal...
Een vrouw kan voor mij betekenen dat ik er voor iemand kan zijn, dat ik liefde/aandacht aan iemand kwijt kan. Dat ik iemand heb die oprecht blij is als ik een keer thuis kom en voor wie ik bereid zou zijn veel op te offeren. Van die gedachten alleen al krijg ik de kriebels...quote:Klopt, maar de liefde die je mist is de liefde voor jezelf pik...
Een vrouw gaat jou op dit moment echt niet gelukkiger maken.
Dat gaat niet lukken kerel. Vrouwen moeten jouw type niet. Dus verander eerst jezelf.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:52 schreef Black-Adder het volgende:
[..]
Ik heb ook niet de illusie dat iedereen mij moet mogen, maar mensen hebben bewust of onbewust toch snel vooroordelen over je aan de manier waarop je voor komt. Ik weet dat niemand perfect is, maar ik probeer er wel continu mijn best voor te doen (binnen mijn grenzen) om te voorkomen dat mensen mij niet mogen. Daarom probeer ik ook altijd zo veel mogelijk het positieve in de meeste mensen te zien, hoe naief misschien ook. Doe ik dat niet, dan zou ik continu gek worden van mezelf, want dan zou het echt als 'me against the world' voelen...
[..]
Een vrouw kan voor mij betekenen dat ik er voor iemand kan zijn, dat ik liefde/aandacht aan iemand kwijt kan. Dat ik iemand heb die oprecht blij is als ik een keer thuis kom en voor wie ik bereid zou zijn veel op te offeren. Van die gedachten alleen al krijg ik de kriebels...
Hoeveel mensen die jij ontmoet zeggen direct tegen jou wat ze van je vinden ?quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:52 schreef Black-Adder het volgende:
[..]
Ik heb ook niet de illusie dat iedereen mij moet mogen, maar mensen hebben bewust of onbewust toch snel vooroordelen over je aan de manier waarop je voor komt. Ik weet dat niemand perfect is, maar ik probeer er wel continu mijn best voor te doen (binnen mijn grenzen) om te voorkomen dat mensen mij niet mogen. Daarom probeer ik ook altijd zo veel mogelijk het positieve in de meeste mensen te zien, hoe naief misschien ook. Doe ik dat niet, dan zou ik continu gek worden van mezelf, want dan zou het echt als 'me against the world' voelen...
Een vrouw kan je ook breken, en dan ben je nog verder van huis.quote:Op donderdag 21 juli 2011 12:52 schreef Black-Adder het volgende:
Een vrouw kan voor mij betekenen dat ik er voor iemand kan zijn, dat ik liefde/aandacht aan iemand kwijt kan. Dat ik iemand heb die oprecht blij is als ik een keer thuis kom en voor wie ik bereid zou zijn veel op te offeren. Van die gedachten alleen al krijg ik de kriebels...
Je hebt helemaal gelijk, en toch is het zo verdomd lastig. Zodra ik een paar ogen van een onbekend iemand net iets te lang op mij gericht zie staan wil ik eigenlijk al weglopen, op wat voor een plek dan ook. Bij elke vorm van afwijkend gedrag (dit kunnen hele kleine dingen zijn) van mezelf kan ik bloednerveus worden als er anderen meekijken. Ik heb nog het geluk dat ik een beroep doe waarbij mijn leidinggevende niet over mijn schouder mee kan kijken, op een druk kantoor zou ik bijvoorbeeld denk ik niet normaal kunnen functioneren.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:11 schreef PBateman1978 het volgende:
Hoeveel mensen die jij ontmoet zeggen direct tegen jou wat ze van je vinden ?
Ik denk : nul.
Dus waarom zou je je daar dan druk om gaan maken ?
Je denkt voor anderen, nooit doen, want je kunt niet exact weten wat iemand anders denkt.
Vast makkelijker gezegd dan gedaan, maar je hebt geen andere optie imo.
Ja ok, je kunt vast blijven houden aan het ''ze vinden me vast niet aardig/een lul/whatever'', maar dat wil je niet.
Misschien heb je het al gepost, maar heb je weleens professionele hulp gezocht ?quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:57 schreef Black-Adder het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, en toch is het zo verdomd lastig. Zodra ik een paar ogen van een onbekend iemand net iets te lang op mij gericht zie staan wil ik eigenlijk al weglopen, op wat voor een plek dan ook. Bij elke vorm van afwijkend gedrag (dit kunnen hele kleine dingen zijn) van mezelf kan ik bloednerveus worden als er anderen meekijken. Ik heb nog het geluk dat ik een beroep doe waarbij mijn leidinggevende niet over mijn schouder mee kan kijken, op een druk kantoor zou ik bijvoorbeeld denk ik niet normaal kunnen functioneren.
Het is gewoon vaak alles of niets, óf ik mag iemand en kan ik redelijk mezelf zijn, durf veel over mijn privé-leven kwijt, etc. Of ik mag iemand gewoon totaal niet, en dan zal ik ook niet meer dan het hoogstnoodzakelijke doen om zaken af te handelen. Dat laatste gebeurt dus al vrij snel (een flauwe grap kan al voldoende zijn), vaak snappen mensen het ook niet als ik het dan probeer af te kappen. Mensen die mijn onzekerheid verder proberen te triggeren zal ik mijden als de pest.
typisch zo'n voorbeeld waaruit blijkt dat je teveel nadenkt. je probeert het niet eens 'want het zal wel niet goed gaan'. logisch dat je ongelukkig bent.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:57 schreef Black-Adder het volgende:
, op een druk kantoor zou ik bijvoorbeeld denk ik niet normaal kunnen functioneren.
Ik ga ook wel een biertje meepakkenquote:Op woensdag 20 juli 2011 12:21 schreef TheUnknown81 het volgende:
TS, wat jij nodig hebt zijn vrienden. Mensen waarmee je leuke dingen onderneemt en die jou genoeg afleiding geven, zodat je minder op jezelf gefocust raakt.
Ik ben ooit geweest waar jij nu bent, en door omstandigheden is het nu ook weer een beetje karig, maar toen ik vroeger elke week wel een keer met vrienden naar de stad ging om iets te gaan drinken en bijpraten, voelde ik mij meteen veel beter. Sporten hielp in die tijd ook veel. En daarna kwam ook ineens een vrouw in beeld.
Het zijn dan ook dingen die ik nu weer wil oppakken. Het verschil tussen jou en mij is dat ik al eens eerder heb ervaren dat het allemaal wel kan.
Uit welke regio kom je eigenlijk? Ik ben er wel voor in om weer eens nieuwe mensen te leren kennen. Biertje?
[..]
Inderdaad![]()
Je hebt jezelf om voor en mee te leven, nu en altijd.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:01 schreef Black-Adder het volgende:
realiseer ik me echter meer dat ik steeds minder over heb om voor te leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |