En wat bedoel je daar precies mee?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 22:52 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Leuk topje alleen kijk volgende keer als je iets koopt beter hoe het zit.
Ik zie geen oranje!quote:
quote:
Wow, verrassend, wanneer je je ene schouder laat zakken en je andere optrekt.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
wow lijkt net alsof mijn rechterarm veel langer is.
huilie. ik zeg toch'lijkt net'quote:Op maandag 12 juli 2010 14:25 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Wow, verrassend, wanneer je je ene schouder laat zakken en je andere optrekt.
Het vestje ziet er leuk uit voor zover ik kan zien..t jurkje is totaal niet mijn dingquote:Op maandag 12 juli 2010 14:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
herkenbaarquote:Op maandag 12 juli 2010 14:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm.. ik zou onder het jurkje geen streepjes aantreken, te druk..quote:Op maandag 12 juli 2010 14:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je nu een hemdje en daarover een shirtje met 3/4e mouw en daarover een jurkje en daar over weer een soort giletje aan? Ziet er erg druk uit!quote:Op maandag 12 juli 2010 14:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik wel echt te druk hoor.quote:Op maandag 12 juli 2010 14:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
Nee. tis hempje,vestje,jurk.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:35 schreef P.F het volgende:
[..]
Heb je nu een hemdje en daarover een shirtje met 3/4e mouw en daarover een jurkje en daar over weer een soort giletje aan? Ziet er erg druk uit!
Roze ding kan wel leuk zijn, ik vind hem iig wel mooi bij dat blonde meisje een paar posts onder jou!
Ik dacht serieus dat je een schort aan had en net de keuken uitkwam op deze fotoquote:Op maandag 12 juli 2010 14:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
Pics!quote:Op maandag 12 juli 2010 20:12 schreef P.F het volgende:
Nou ja ik heb van mijn oma een roze schort gehad met witte stippen dus ik dacht er stiekem ook aan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |