Daar gaat het niet om. Mijn voorgevel heeft een (beetje) decolleté nodig, anders lijkt het of ik echt dikke tieten heb volgens mijquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:30 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Dan koop je toch een maat groter en laat je hem op bepaalde plekken innemen? Of heb je echt een paar maten groter nodig?
Je nagellak in combinatie met die ringquote:Op woensdag 14 juli 2010 00:28 schreef Rituals het volgende:
Ter illustratie, outfit van vandaag.
[ afbeelding ]
quote:
Dankje! Dankjullie!quote:Op woensdag 14 juli 2010 02:29 schreef raebyddet het volgende:
[..]
Je nagellak in combinatie met die ring
Dan wordt het inderdaad wat massaler, daarom draag ik soms juist graag wat hogere hals, dan lijkt het meerquote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:49 schreef Rituals het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Mijn voorgevel heeft een (beetje) decolleté nodig, anders lijkt het of ik echt dikke tieten heb volgens mij. Zo'n 'hoog' truitje staat me dus niet.
Wat de één vooral niet moet doen, staat een ander geweldigquote:Op woensdag 14 juli 2010 08:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dan wordt het inderdaad wat massaler, daarom draag ik soms juist graag wat hogere hals, dan lijkt het meer.
En toffe outfit, ring, en welk lakje is dat?
Catrice bedoel jequote:Op woensdag 14 juli 2010 08:24 schreef Rituals het volgende:
[..]
Wat de één vooral niet moet doen, staat een ander geweldig.
Dankje! Nagellak is Gosh - From Dusk To Dawn.
En dat is erg?quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:49 schreef Rituals het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Mijn voorgevel heeft een (beetje) decolleté nodig, anders lijkt het of ik echt dikke tieten heb volgens mij. Zo'n 'hoog' truitje staat me dus niet.
quote:
quote:
Het was een obvious post.quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:17 schreef Rituals het volgende:
[..]
Hehe, ik vind ze er wel groot genoeg uitzien in de kleding die ik draag.
[..]
Ah..op die manier. Tsjah..voor mij maakt het niet uit, ik heb in alles wat ik draag 'dikke tieten', maar ik probeer colbertjes en 'hoge' halsjes zo veel mogelijk te vermijden. Anders ziet het er echt niet uit.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 23:49 schreef Rituals het volgende:
[..]
Wat een leuk truitje! Waar heb je die vandaan?quote:Op woensdag 14 juli 2010 00:28 schreef Rituals het volgende:
Ter illustratie, outfit van vandaag.
[ afbeelding ]
Dankje!quote:Op woensdag 14 juli 2010 10:19 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Het was een obvious post.Vind je outfit zeker oké. Allstars kunnen altijd.
Ja met die 'hoge' halsjes wordt het alleen maar erger is mijn ervaringquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:12 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Ah..op die manier. Tsjah..voor mij maakt het niet uit, ik heb in alles wat ik draag 'dikke tieten', maar ik probeer colbertjes en 'hoge' halsjes zo veel mogelijk te vermijden. Anders ziet het er echt niet uit.
Het truitje is van Pieces Accessoriesquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:14 schreef xBlossomx het volgende:
[..]
Wat een leuk truitje! Waar heb je die vandaan?![]()
En trouwens..ik vind je borsten er welgevormd uit zien in die outfit. Ik zeg het maar even.
Mn schoonzus heeft bijna dezelfde.. Alleen de neus heeft een andere kleur.quote:Op woensdag 14 juli 2010 11:18 schreef Rituals het volgende:
[..]
Dankje!Ik vind All Stars echt heerlijk! Heb voor de winter (nu al
) deze gekocht
[ afbeelding ]
Ik wilde ze googlen, maar ik kon ze alleen maar vinden met witte neus. Blijkbaar zijn ze héél speciaalquote:Op woensdag 14 juli 2010 11:25 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Mn schoonzus heeft bijna dezelfde.. Alleen de neus heeft een andere kleur.
Wolvenjurkje!quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
links today.Nee, het was niet warm want ik had er een jurkje onder aan. rechts; jurkje/shirt gekocht,maar..twijfel.
Die rechter doet je figuur niet goedquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
links today.Nee, het was niet warm want ik had er een jurkje onder aan. rechts; jurkje/shirt gekocht,maar..twijfel.
wolvenquote:Op woensdag 14 juli 2010 20:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
Hawtquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:43 schreef P.F het volgende:
Ik wou zo de deur uit gaan vanavond, in m'n regenjas, maar toen leek het net alsof ik er naakt onder was en het touw is weg. Dus zou ik hem de hele tijd zo dicht moeten houden zoals op de foto
[ afbeelding ]
Daar onder had ik dit aan, de paraplu en de tas moeten jullie er maar even bij denken
[ afbeelding ]
Ik vond het van de achterkant wel leuk, zo in laagjes, maar de achterkant krijg ik nooit goed op de foto
[ afbeelding ]
Waar heb je dat gestreepte jasje vandaan?quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:43 schreef P.F het volgende:
Ik wou zo de deur uit gaan vanavond, in m'n regenjas, maar toen leek het net alsof ik er naakt onder was en het touw is weg. Dus zou ik hem de hele tijd zo dicht moeten houden zoals op de foto
[ afbeelding ]
Daar onder had ik dit aan, de paraplu en de tas moeten jullie er maar even bij denken
[ afbeelding ]
Ik vond het van de achterkant wel leuk, zo in laagjes, maar de achterkant krijg ik nooit goed op de foto
[ afbeelding ]
Van een vriendin gejat, maar ik heb hem bij de H&M zien hangen onlangs!quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waar heb je dat gestreepte jasje vandaan?
dat is toch met bijna alle vrouwen mode tegenwoordig.?quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:59 schreef Laydina het volgende:
[..]
Die rechter doet je figuur niet goed
Ondanks dat het in de mode is hoef je het natuurlijk nog niet te dragenquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:56 schreef gold-rush het volgende:
[..]
dat is toch met bijna alle vrouwen mode tegenwoordig.?
over sized vests en bloezen, vormloze soepjurken ,harem broeken noem maar op.
Vrouwen mode is de laaste 2 jaar leuk voor onzekere vrouwen die hun lichaam willen bedekken.
Jammer genoeg hebben onzekere vrouwen juist wel vaak mooie lichamen maar zijn ze onzeker voor niks.
Valt wel mee, hij had misschien wel een maatje groter gekund, dan valt hij losser!quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:59 schreef Laydina het volgende:
[..]
Die rechter doet je figuur niet goed
Ga ze maar zoeken, hoop dat je er lang over doet.quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:06 schreef mymoodfentje het volgende:
de meeste meiden hier zien er echt uit als sufkutjeswaar zijn de vrouwen met stijl ???
Toch vind ik het jammer. Veel shirts hebben een leuke print of een bijzonder detail. Maar de helft van dat soort shirts of tops zijn oversized en zonder vorm. Leuk voor de Pumpkinsoupjes onder ons maar als ik iets zonder taille aantrek lijk ik giga.quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:31 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ondanks dat het in de mode is hoef je het natuurlijk nog niet te dragenEr is nog genoeg ander spul te vinden of iets dat wat beter je figuur laat uitkomen.
Ow absoluut mee eens.. same problem here.quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:23 schreef karoltje het volgende:
[..]
Toch vind ik het jammer. Veel shirts hebben een leuke print of een bijzonder detail. Maar de helft van dat soort shirts of tops zijn oversized en zonder vorm. Leuk voor de Pumpkinsoupjes onder ons maar als ik iets zonder taille aantrek lijk ik giga..
Leuk! En die slippers/sandaaltjes ooookkquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:43 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die zijn echt van een suffe winkel, er staat graceland op, heb ze al heel lang. Van Haren is dat toch?quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:54 schreef Lotteehee het volgende:
[..]
Leuk! En die slippers/sandaaltjes ooookk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |