Duplo hebben ze hier altijd wat leuker gevonden dan Little People maar tegenwoordig spelen ze er echt nog nauwelijks mee, het neemt zoveel ruimte in dat het dan wel weg magquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:40 schreef Patch het volgende:
Mijn dochter speelde ermee van d'r eerste jaar tot aan d'r 2e verjaardag.
Toen vanaf haar 2e verjaardag tot aan haar 3e was Duplo het helemaal.
En nu is het al een jaar lang Lego en Playmobil.
Omdat appelquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:43 schreef MacorgaZ het volgende:
Waarom gebruik je steeds die posticon?
wat mist er dan?quote:Op maandag 13 september 2010 15:54 schreef DragonFire het volgende:
Wel een beetje duur...
Ik wil die dierentuin wel samen met die ark.
Ik zie dat er wel onderdelen missen....
Mijn bod is 30 euro incl
Als je van 275,= totaal die 2 een 1 maakt ben ik al tevreden, woon je in de buurt dan is het helemaal mooi dan kom ik het zelf brengen ipv gedoe met de TNT en ubergrote pakkettenquote:Op maandag 13 september 2010 15:31 schreef Redah het volgende:
275 als ik alles zo snel even optel... Wat versta je onder een leuk bod? Misschien leuk voor nichtje dat net 1 jaar is...
Ik zie een aantal artikelen trouwens onder jouw prijs gewoon nieuw op internet staan, zoals de Speeltuin en het Pretpark, beiden voor 1ct minder gloedjenieuw bij de Bart Smit
Een paar poppetjes die er bij zaten maar waar er 2x meer voor in de plaats is bi gekomenquote:
Echt niet!quote:
Dan koop je het nieuw, ben je maar 80,= kwijt ofzoquote:Op woensdag 15 september 2010 12:32 schreef DragonFire het volgende:
ah nee, dan houd het op. Ik koop het voor mijn nichtjes die af en toe langs komen. Gezien die nou niet elke dag hier over de vloer komen vind ik 40 euro wel erg veel voor speelgoed.
juist dan. echt ik sta altijd versteld van de prijzen. loop dan gauw door al voor my little ponys 2 euro per stuk vragen. net of het niks is. dan leg ik wel een paar euro bij voor nieuwe. lego enzo hoef je al helemaal niet te vragen.quote:
De tijden dat kinderen 10 cent voor een autootje vragen zijn al jaren voorbijquote:
Ga weg uit mijn topic jij!quote:Op woensdag 15 september 2010 17:24 schreef Popples het volgende:
[..]
juist dan. echt ik sta altijd versteld van de prijzen. loop dan gauw door al voor my little ponys 2 euro per stuk vragen. net of het niks is. dan leg ik wel een paar euro bij voor nieuwe. lego enzo hoef je al helemaal niet te vragen.
Ah verkocht dusquote:Op zondag 19 september 2010 18:11 schreef Prowl het volgende:
Ik heb toch ineens een grote lege plek op mijn zolder!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |