abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83704006
als zijn unibet kansen overnacht verslechteren PM mij dan even
  maandag 5 juli 2010 @ 23:18:41 #52
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_83704035
Sneu, hopen dat hij morgen door komt.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_83704042
Als Robert morgen pijn heeft en wat wegzakt uit het peloton zou Cancellara dan weer effe regelen dat niemand te hard moet gaan fietsen ?
pi_83705054
Mijn medische kennis is minimaal. Hoe groot is de kans dat Robert de bergen haalt?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 5 juli 2010 @ 23:48:14 #55
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_83705090
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:47 schreef KoosVogels het volgende:
Mijn medische kennis is minimaal. Hoe groot is de kans dat Robert de bergen haalt?
Moeilijk te zeggen natuurlijk, we weten niet hoe groot het scheurtje is, maar het lijkt me dat je vooral bergop last hebt als je gaat staan en dus meer met je armen gaat werken.
sig verwijderd door FA
  maandag 5 juli 2010 @ 23:49:05 #56
40566 Ericr
Livewrong
pi_83705115
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:47 schreef KoosVogels het volgende:
Het is een harde, maar of hij de bergen haalt zonder achterstand moet afgewacht worden. Zal morgen toch lastig worden.
pi_83705481
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:48 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Moeilijk te zeggen natuurlijk, we weten niet hoe groot het scheurtje is, maar het lijkt me dat je vooral bergop last hebt als je gaat staan en dus meer met je armen gaat werken.
Kan ik mij goed voorstellen, maar als hij vier dagen rust krijgt......de kasseien worden zwaar, maar daarna. Zo vreselijk jammer, vorig jaar werd de Tour ook al verneukt door het uitvallen van Gesink.
  maandag 5 juli 2010 @ 23:58:44 #58
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_83705539
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:57 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Kan ik mij goed voorstellen, maar als hij vier dagen rust krijgt......de kasseien worden zwaar, maar daarna. Zo vreselijk jammer, vorig jaar werd de Tour ook al verneukt door het uitvallen van Gesink.
Rust , hij moet gewoon fietsen en ook dan zijn er genoeg momenten dat je erg veel pijn hebt. Het zal ook met volledige rust niet in 4 dagen herstellen denk ik trouwens, duurt wel wat langer.
sig verwijderd door FA
pi_83705680
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:58 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Rust , hij moet gewoon fietsen en ook dan zijn er genoeg momenten dat je erg veel pijn hebt. Het zal ook met volledige rust niet in 4 dagen herstellen denk ik trouwens, duurt wel wat langer.
Ik weet het Maar ik probeer optimistisch te blijven.
pi_83707871
Waarom rijdt hij in dit soort etappes niet gewoon met pols- en elleboog beschermers?
if you ain't cheating you ain't trying
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 6 juli 2010 @ 02:26:43 #61
862 Arcee
Look closer
pi_83708827
Beetje voorbarig allemaal, hij heeft nog niet opgegeven.

Laten we hopen dat-ie goed de etappe van dinsdag verteert en dan zien we verder.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_83709529
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 02:26 schreef Arcee het volgende:

Laten we hopen dat-ie goed de etappe van dinsdag verteert en dan zien we verder.
Inderdaad. We weten niet hoe groot het scheurtje is. Ik denk dat we na morgen meer kunnen zeggen over zijn blessure.
pi_83709733
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:57 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De Tour werd vorig jaar verneukt door een verschrikkelijk saai parcours (laatste 60km vlak na een bergetappe)...je kunt beter de Giro kijken, dat is qua spektakel veel en veel interessanter en sowieso een stuk zwaarder als de Tour.

Mensen die wielrennen alleen leuk vinden wanneer er een Nederlander meedoet, kunnen beter fierljeppen gaan kijken....daar wint altijd een Nederlander.
pi_83710548
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 07:41 schreef Kingstown het volgende:

[..]

De Tour werd vorig jaar verneukt door een verschrikkelijk saai parcours (laatste 60km vlak na een bergetappe)...je kunt beter de Giro kijken, dat is qua spektakel veel en veel interessanter en sowieso een stuk zwaarder als de Tour.

Mensen die wielrennen alleen leuk vinden wanneer er een Nederlander meedoet, kunnen beter fierljeppen gaan kijken....daar wint altijd een Nederlander.
Het is niet alleen leuk als er een Nederlander meedoet, maar het geeft de wedstrijd wel een extra dimensie. Toch een stukje extra spanning. Maar ik heb de voorbije jaren ook gewoon kunnen genieten terwijl geen enkele Nederlander vooraan reed.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 09:25:22 #65
40566 Ericr
Livewrong
pi_83711162
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 02:26 schreef Arcee het volgende:

Van Bommel geeft aan dat opgeven op dit moment geen optie is maar in feite houden ze er nu dus al rekening mee. Zou me niks verbazen als Gesink vandaag al achterstand oploopt. Hoop dat hij weinig last ondervind maar dit nou net de etappe die het meest gevoeld gaat worden met zo'n blessure.
pi_83711571
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 09:25 schreef Ericr het volgende:

[..]

Van Bommel geeft aan dat opgeven op dit moment geen optie is maar in feite houden ze er nu dus al rekening mee. Zou me niks verbazen als Gesink vandaag al achterstand oploopt. Hoop dat hij weinig last ondervind maar dit nou net de etappe die het meest gevoeld gaat worden met zo'n blessure.
Heeft Van Bommel vanavond niets beters te doen ?
pi_83711602
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 09:42 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Heeft Van Bommel vanavond niets beters te doen ?
Hij (Dion van Bommel) is de teamarts van Rabobank. Niet te verwarren met de voetballer.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_83711803
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 09:43 schreef Felagund het volgende:

[..]

Hij (Dion van Bommel) is de teamarts van Rabobank. Niet te verwarren met de voetballer.
Haha ik weet het
pi_83711865
Tyler Farrar heeft en gebroken elleboog zei Mart in de avondetappe en toch start hij?
Geen visum, geen paspoort, geen douane, geen grenzen, geen irritante verhalen van vervelende mensen.
pi_83712009
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 09:54 schreef HerbertThePervert het volgende:
Tyler Farrar heeft en gebroken elleboog zei Mart in de avondetappe en toch start hij?
Het eerste nieuws was inderdaad een gebroken elleboog, maar volgens mij is dat toch niet het geval. Later was het bericht dat hij bloeduitstortingen had en wel start.

Volgens dit
bericht
heeft hij wel zijn pols gebroken.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_83712259
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 10:00 schreef Felagund het volgende:

[..]

Het eerste nieuws was inderdaad een gebroken elleboog, maar volgens mij is dat toch niet het geval. Later was het bericht dat hij bloeduitstortingen had en wel start.

Volgens dit
bericht
heeft hij wel zijn pols gebroken.
Farrar zal hoe dan ook geen kans maken op een overwinning vandaag lijkt me?
pi_83712282
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 10:08 schreef Mercurial het volgende:

[..]

Farrar zal hoe dan ook geen kans maken op een overwinning vandaag lijkt me?
Denk het niet, op zich wel jammer, hij is wel een van de sprinters die de kasseien goed verteerd.
Album top 100 2024
pi_83714666
Je zou bijna gaan denken dat Gesink de man van glas in het wielrennen is.. Ik snap ook niet dat in sommige risicoetappes er niet gewoon simpel gebruik wordt gemaakt van polsbeschermers die de klap opvangen en dit ook voorkomen. In skeeleren zie je niet anders
Where facts are few, experts are many.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 11:28:20 #74
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_83714686
quote:
Zo, helemaal klaar voor een mooie dag. Polsje ingetaped en minder zwelling dan gisteren. Zin in vanavond en niet alleen om het voetbal! 24 minutes ago via UberTwitter
http://twitter.com/RGUpdate

Klinkt optimistisch.

[ Bericht 16% gewijzigd door Mani89 op 06-07-2010 11:41:42 ]
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_83714929
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 11:27 schreef Atreidez het volgende:
Je zou bijna gaan denken dat Gesink de man van glas in het wielrennen is.. Ik snap ook niet dat in sommige risicoetappes er niet gewoon simpel gebruik wordt gemaakt van polsbeschermers die de klap opvangen en dit ook voorkomen. In skeeleren zie je niet anders
Kan je je stuur toch niet meer vasthouden, al helemaal niet onderin de beugel en met schakelen volgens mij...

Ben je alle flexibiliteit in je hand/pols kwijt...
Jack does it in real time...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')