Moeilijk te zeggen natuurlijk, we weten niet hoe groot het scheurtje is, maar het lijkt me dat je vooral bergop last hebt als je gaat staan en dus meer met je armen gaat werken.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:47 schreef KoosVogels het volgende:
Mijn medische kennis is minimaal. Hoe groot is de kans dat Robert de bergen haalt?
Het is een harde, maar of hij de bergen haalt zonder achterstand moet afgewacht worden. Zal morgen toch lastig worden.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:47 schreef KoosVogels het volgende:
Mijn medische kennis is minimaal. Hoe groot is de kans dat Robert de bergen haalt?
Kan ik mij goed voorstellen, maar als hij vier dagen rust krijgt......de kasseien worden zwaar, maar daarna. Zo vreselijk jammer, vorig jaar werd de Tour ook al verneukt door het uitvallen van Gesink.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen natuurlijk, we weten niet hoe groot het scheurtje is, maar het lijkt me dat je vooral bergop last hebt als je gaat staan en dus meer met je armen gaat werken.
Rustquote:Op maandag 5 juli 2010 23:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kan ik mij goed voorstellen, maar als hij vier dagen rust krijgt......de kasseien worden zwaar, maar daarna. Zo vreselijk jammer, vorig jaar werd de Tour ook al verneukt door het uitvallen van Gesink.
Ik weet hetquote:Op maandag 5 juli 2010 23:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Rust, hij moet gewoon fietsen en ook dan zijn er genoeg momenten dat je erg veel pijn hebt. Het zal ook met volledige rust niet in 4 dagen herstellen denk ik trouwens, duurt wel wat langer.
Inderdaad. We weten niet hoe groot het scheurtje is. Ik denk dat we na morgen meer kunnen zeggen over zijn blessure.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 02:26 schreef Arcee het volgende:
Beetje voorbarig allemaal, hij heeft nog niet opgegeven.
Laten we hopen dat-ie goed de etappe van dinsdag verteert en dan zien we verder.
De Tour werd vorig jaar verneukt door een verschrikkelijk saai parcours (laatste 60km vlak na een bergetappe)...je kunt beter de Giro kijken, dat is qua spektakel veel en veel interessanter en sowieso een stuk zwaarder als de Tour.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kan ik mij goed voorstellen, maar als hij vier dagen rust krijgt......de kasseien worden zwaar, maar daarna. Zo vreselijk jammer, vorig jaar werd de Tour ook al verneukt door het uitvallen van Gesink.
Het is niet alleen leuk als er een Nederlander meedoet, maar het geeft de wedstrijd wel een extra dimensie. Toch een stukje extra spanning. Maar ik heb de voorbije jaren ook gewoon kunnen genieten terwijl geen enkele Nederlander vooraan reed.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 07:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De Tour werd vorig jaar verneukt door een verschrikkelijk saai parcours (laatste 60km vlak na een bergetappe)...je kunt beter de Giro kijken, dat is qua spektakel veel en veel interessanter en sowieso een stuk zwaarder als de Tour.
Mensen die wielrennen alleen leuk vinden wanneer er een Nederlander meedoet, kunnen beter fierljeppen gaan kijken....daar wint altijd een Nederlander.
Van Bommel geeft aan dat opgeven op dit moment geen optie is maar in feite houden ze er nu dus al rekening mee. Zou me niks verbazen als Gesink vandaag al achterstand oploopt. Hoop dat hij weinig last ondervind maar dit nou net de etappe die het meest gevoeld gaat worden met zo'n blessure.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 02:26 schreef Arcee het volgende:
Beetje voorbarig allemaal, hij heeft nog niet opgegeven.
Laten we hopen dat-ie goed de etappe van dinsdag verteert en dan zien we verder.
Heeft Van Bommel vanavond niets beters te doen ?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:25 schreef Ericr het volgende:
[..]
Van Bommel geeft aan dat opgeven op dit moment geen optie is maar in feite houden ze er nu dus al rekening mee. Zou me niks verbazen als Gesink vandaag al achterstand oploopt. Hoop dat hij weinig last ondervind maar dit nou net de etappe die het meest gevoeld gaat worden met zo'n blessure.
Hij (Dion van Bommel) is de teamarts van Rabobank. Niet te verwarren met de voetballer.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:42 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Heeft Van Bommel vanavond niets beters te doen ?
Haha ik weet hetquote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij (Dion van Bommel) is de teamarts van Rabobank. Niet te verwarren met de voetballer.
Het eerste nieuws was inderdaad een gebroken elleboog, maar volgens mij is dat toch niet het geval. Later was het bericht dat hij bloeduitstortingen had en wel start.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:54 schreef HerbertThePervert het volgende:
Tyler Farrar heeft en gebroken elleboog zei Mart in de avondetappe en toch start hij?
Farrar zal hoe dan ook geen kans maken op een overwinning vandaag lijkt me?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het eerste nieuws was inderdaad een gebroken elleboog, maar volgens mij is dat toch niet het geval. Later was het bericht dat hij bloeduitstortingen had en wel start.
Volgens dit
bericht heeft hij wel zijn pols gebroken.
Denk het niet, op zich wel jammer, hij is wel een van de sprinters die de kasseien goed verteerd.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:08 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Farrar zal hoe dan ook geen kans maken op een overwinning vandaag lijkt me?
http://twitter.com/RGUpdatequote:Zo, helemaal klaar voor een mooie dag. Polsje ingetaped en minder zwelling dan gisteren. Zin in vanavond en niet alleen om het voetbal! 24 minutes ago via UberTwitter
Kan je je stuur toch niet meer vasthouden, al helemaal niet onderin de beugel en met schakelen volgens mij...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:27 schreef Atreidez het volgende:
Je zou bijna gaan denken dat Gesink de man van glas in het wielrennen is.. Ik snap ook niet dat in sommige risicoetappes er niet gewoon simpel gebruik wordt gemaakt van polsbeschermers die de klap opvangen en dit ook voorkomen. In skeeleren zie je niet anders
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |