Hahahahaaaa!quote:Op maandag 5 juli 2010 23:00 schreef James1988 het volgende:
Dat het nog niet op een OV-chipkaart kan is inderdaad achterlijk, maar daar wordt aan gewerkt voor zover mij bekend.
Ik geloof dat er veel te weinig bussen waren...quote:
Jup. Waardoor er reizigers bij waren die ruim 4-5 uur vertraging op hadden gelopenquote:Op maandag 5 juli 2010 23:13 schreef dennistd het volgende:
[..]
Ik geloof dat er veel te weinig bussen waren...
Je bent toch niet stiekem een stukje afgestoken met de bus hč?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Zo hehe. Even tussen het voetbal door
Efteling?quote:Op maandag 5 juli 2010 23:55 schreef bork het volgende:
Een onbekende stationshal?
[ afbeelding ]
Ik was aangenaam verrast
Venlo - Eindhoven jaquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:06 schreef Igen het volgende:
[..]
Je bent toch niet stiekem een stukje afgestoken met de bus hč?
Neequote:
Ik mag hopen dat het voor de brug over de linge is.... want dat lullige traversetje wegtakelen kan toch wel in een verloren zondagmiddag.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:26 schreef James1988 het volgende:
17 t/m 22 juli gaat heel Geldermalsen eruit om een of andere traverse aan te leggen en nog wat meuk. Reizigers tussen Utrecht en Den Bosch kunnen omreizen via Nijmegen en Rotterdam Centraal.
(Tevens TVP)
Waarom kan er vanuit Tiel niet gewoon tot minstens Elst doorgereden worden dan?quote:Van zondag 25 juli tot en met zondag 22 augustus wordt in opdracht van ProRail gewerkt aan het spoor ten westen van station Arnhem. Hierdoor kunnen de treinen uit Utrecht, Nijmegen en Tiel het station niet binnenkomen.
Vanuit Utrecht rijden treinen tot Ede-Wageningen. Vanuit Nijmegen rijden ze tot Arnhem Zuid. Vanuit Tiel tot Zetten-Andelst.
Ik vroeg voor de grap eens een baliemedewerker en die zei dat het 'officieel' over 1 jaar zou zijn, maar intern bekend zou zijn dat het nog MINSTENS 2 jaar gaat durenquote:
Heeft het er misschien mee te maken dat er vanaf Arnhem Zuid zowel linkerspoor als rechterspoor treinen naar Nijmegen gaan? En je hebt pas achter Elst een wissel zitten, dus dan kan die Syntus-trein aardig in de weg komen te staan.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom kan er vanuit Tiel niet gewoon tot minstens Elst doorgereden worden dan?Zijn mensen nog niet genoeg de trein uit gejaagd?
Oh, het KAN dus WEL. Maar er is "iets anders". Juist ja.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:53 schreef dennistd het volgende:
[..]
Heeft het er misschien mee te maken dat er vanaf Arnhem Zuid zowel linkerspoor als rechterspoor treinen naar Nijmegen gaan? En je hebt pas achter Elst een wissel zitten, dus dan kan die Syntus-trein aardig in de weg komen te staan.
Ook opvallend trouwens: Alle treinen uit Nijmegen zouden in Arnhem Zuid aankomen op spoor 2 volgens de reisplanner, maar alle treinen naar Nijmegen vertrekken van spoor 1
Je kunt in Elst niet keren, daar is beveiliging niet geschikt voor. Zou je dat wel willen, dan moet je er een keervoorziening inbouwen. Dat gebeurt blijkbaar wel voor Arnhem Zuid, maar werd denk ik niet rendabel geacht voor Elst.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom kan er vanuit Tiel niet gewoon tot minstens Elst doorgereden worden dan?Zijn mensen nog niet genoeg de trein uit gejaagd?
quote:Op een onbewaakte overgang bij de Huttenweg in Miste bij Winterswijk is een trein tegen een vrachtwagen gereden. Syntus verwacht dat tot 20.00 uur geen of nauwelijks treinen rijden tussen Winterswijk en Doetinchem.
Het spoor is over een lengte van een kleine 200 meter beschadigd. De trein is ontspoord. Er worden bussen ingezet. De vertraging kan oplopen tot drie kwartier.
De Duitse vrachtwagenchauffeur raakte lichtgewond. Twaalf mensen in de trein liepen ook lichte verwondingen op. Eén vrouw is met rugletsel naar het ziekenhuis gebracht
Dat er bediende seinen staan, wil niet zeggen dat je er kunt keren.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:42 schreef dennistd het volgende:
In Elst kun je juist prima keren (vanuit de richting Nijmegen/Tiel dan). Aan de zuidkant van het station staan namelijk bediende seinen (een P-sein voor wissels zou ook niet handig zijn).
Poeh, daar overvraag je me. Maar ik heb het idee dat dit niet 1-op-1 geldt. Waar zijn de beveiligingsexperts? Heeft Zig het BVS voor die lijn toevallig beschikbaar?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:52 schreef dennistd het volgende:
Bij mijn weten kun je achter elk bediend sein stoppen en kopmaken, en kan er vervolgens een rijweg naar de andere kant worden ingesteld.
Technisch gezien mag het geen probleem zijn, zo veel durf ik nog wel te stellen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:04 schreef Duvel het volgende:
[..]
Poeh, daar overvraag je me. Maar ik heb het idee dat dit niet 1-op-1 geldt. Waar zijn de beveiligingsexperts? Heeft Zig het BVS voor die lijn toevallig beschikbaar?
Je kunt alles maken, maar de vraag is: kan het zonder seintechnische aanpassingen?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:08 schreef Igen het volgende:
[..]
Technisch gezien mag het geen probleem zijn, zo veel durf ik nog wel te stellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |