Dat zou suf zijn, jij weet al dat ik je leuk vind.quote:
Oh.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:38 schreef YPPY het volgende:
[..]
Dat zou suf zijn, jij weet al dat ik je leuk vind.
quote:Op maandag 5 juli 2010 19:43 schreef YPPY het volgende:
Dus als ik nu niets ga versturen, wachten jullie allemaal voor niks.![]()
![]()
nu al?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 07:01 schreef YPPY het volgende:
Bedankt voor de leuke reacties.
Er zijn vijf zonnetjes onderweg.
waarom jij wel en ik niet?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:02 schreef Kleurdoos het volgende:
ahw, ik heb al een zonnetjePM gehadvan Joshua!
Bij mij liggen er 4 klaar.. alleen de adressen...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:13 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik ben net terug van een tochtje naar de brievenbus, want ik heb 5 zonnetjes per post verstuurd.
Ja, jammer vind ik het dat ik niet van iederéén een adres heb. Dus hierbij een oproep aan iedereen om naar mij je adres te pm-en voor eventuele toekomstige zonnetjes.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:23 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Bij mij liggen er 4 klaar.. alleen de adressen...
Ik wil mn adres wel geven hoor!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:23 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Bij mij liggen er 4 klaar.. alleen de adressen...
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:27 schreef Basboussa het volgende:
Ik dacht dat je moest wachten tot je zonnetjes ontvangen had.... Ofzo... Of zijn we massaal aan het PMS-en en worden de regels veranderd?
En hier wordt het de komende 2 weken boven de 28 graden......
Mss dat Yppy al zo enorm actief geweest is...quote:De regels:
- Je kunt alleen een 'zonnetje' versturen als je er zelf eentje gekregen hebt.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:27 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ja, jammer vind ik het dat ik niet van iederéén een adres heb. Dus hierbij een oproep aan iedereen om naar mij je adres te pm-en voor eventuele toekomstige zonnetjes.
Ik ook... Omdat ik altijd zo begripvol benquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:02 schreef Kleurdoos het volgende:
ahw, ik heb al een zonnetjePM gehadvan Joshua!
Ik heb inderdaad gisteravond eentje van YPPY gekregen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
[..]
Mss dat Yppy al zo enorm actief geweest is...
Mensen die mijn adres hebben, kunnen best wat via mij doorsturen, maar niet iedereen krijgt mijn adres, dus dit is geen garantie dat het werkt.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:12 schreef Poppejans het volgende:
Wauw wat een creatieve geest!
Leuk, ik heb wel meerdere mensen zonnetjes te geven, maar hoe doen we dat dan met adressen (als je dus diegene echt via post wat wil sturen)
Anders hadden we net zo goed nog eens secret valentijn kunnen doen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:55 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vond het ook een leuk idee en wilde ook graag willekeurig zonnetjes sturen.
Begrijp nu pas dat je er eerst één moet krijgen
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:41 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik ook... Omdat ik altijd zo begripvol ben
Oeh, wat een geweldig idee!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:14 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik pm mijn adres aan Yppy, zodat ze weer de zonnige tussenspeelster kan zijn
Ik weet ook waar jouw huis woont hoorquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:32 schreef Vlindur het volgende:
Mijn adres is bekend bij McLaura, Sorbootje, Spuuglokje en XXXKarinXXX
En ik die van jou!quote:
Ikke niet hoorquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:27 schreef Kleurdoos het volgende:
stel nou dat ik viavia ga vragen om iemands adres, zou iemand er moeite mee hebben?
heb ik de jouwe ja?quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:31 schreef _Ingrid_ het volgende:
Leuk idee Yppy!
KD, Simmu en Noli. hebben mijn adres wel.Maar je mag hem zo ook wel hebben hoor.
Inderdaadquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:31 schreef miss_sly het volgende:
Nee hoor, maar ik wil je het mijne ook wel zo pm-en
Het lijkt me dat als een goed bekend staande OUD-user bij iemand anders een adres vraagt, dat niet echt een probleem is, toch? Als Joshua dat doet, dan wordt het anders
Nou, ik geef niks door, van niemand.quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:31 schreef miss_sly het volgende:
Het lijkt me dat als een goed bekend staande OUD-user bij iemand anders een adres vraagt, dat niet echt een probleem is, toch? Als Joshua dat doet, dan wordt het anders
Nou nee. Als ik wil dat iemand mijn adres heeft, dan hebben ze het waarschijnlijk al en als iemand die het niet heeft het graag wil dan kunnen ze het bij mij opvragen. Ik zou als ik YPPY was die verantwoordelijkheid niet op me willen nemen en ik zou zelf nooit zomaar andermans adres aan iemand geven zonder te weten of die persoon er wel ok mee is.quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:31 schreef miss_sly het volgende:
Nee hoor, maar ik wil je het mijne ook wel zo pm-en
ik ook..quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:04 schreef m@x het volgende:
[..]
Nou nee. Als ik wil dat iemand mijn adres heeft, dan hebben ze het waarschijnlijk al en als iemand die het niet heeft het graag wil dan kunnen ze het bij mij opvragen. Ik zou als ik YPPY was die verantwoordelijkheid niet op me willen nemen en ik zou zelf nooit zomaar andermans adres aan iemand geven zonder te weten of die persoon er wel ok mee is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |