VOETBAL JONGEH!quote:
quote:Halve finale Nederland dinsdag op megascherm onder de Oldehove
(tekst: persbericht)
Het is niet alleen de zon die zorgt voor de hoge temperaturen van de laatste dagen, ook de oranje koorts zorgt voor verhitte gemoederen. Nu Nederland de wedstrijd tegen Brazilië op een glorieuze manier heeft gewonnen, kunnen voetballiefhebbers dinsdagavond de wedstrijd van Nederland in de halve finale kijken op een megagroot WK-scherm. In navolging van onder andere Amsterdam en Rotterdam zal ook in de Friese hoofdstad het Oranje gevoel tot ongekende hoogte stijgen.
Er zal een megagroot scherm van 40 m2, het grootste van Nederland, onder de Oldehove geplaatst worden waardoor alle inwoners van Leeuwarden op het plein kunnen genieten van het spektakel wat Nederland in de halve finale zal aanrichten.
Er zullen artiesten optredens zijn, Ricky zal op zijn onnavolgbare wijze presenteren en zingen, en DJ Jacob van Hage zal de feestvreugde flink opvoeren met de juiste WK platen. Vanzelfsprekend is er genoeg te eten en te drinken en kan iedereen tijdens de rust naar het toilet. Bij de zwoele zomeravond die voorspelt wordt, zal het heerlijk voetbal kijken worden aan de voet van de scheve toren in Leeuwarden.
Daar moet ik bij zijn!quote:
Ik zou een Heerenveen sjaal scoren, succes verzekerd dan.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:
word ik wel afgemaakt omdat ik Uruguay fan ben he?
ik kom wel op mn friese klompenquote:Op maandag 5 juli 2010 21:52 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik zou een Heerenveen sjaal scoren, succes verzekerd dan.
ik heb na een week lang 12 of meer uur per dag vrijwel non stop fotos posten ff één dagje pauze. mag ik?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:43 schreef justmattie het volgende:
Buzzybee zoekt nog een actieve poster, las ik
Nou, okequote:Op maandag 5 juli 2010 22:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb na een week lang 12 of meer uur per dag vrijwel non stop fotos posten ff één dagje pauze. mag ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |