Ben je nu lekker bezweet?quote:
VOETBAL JONGEH!quote:
quote:Halve finale Nederland dinsdag op megascherm onder de Oldehove
(tekst: persbericht)
Het is niet alleen de zon die zorgt voor de hoge temperaturen van de laatste dagen, ook de oranje koorts zorgt voor verhitte gemoederen. Nu Nederland de wedstrijd tegen Brazilië op een glorieuze manier heeft gewonnen, kunnen voetballiefhebbers dinsdagavond de wedstrijd van Nederland in de halve finale kijken op een megagroot WK-scherm. In navolging van onder andere Amsterdam en Rotterdam zal ook in de Friese hoofdstad het Oranje gevoel tot ongekende hoogte stijgen.
Er zal een megagroot scherm van 40 m2, het grootste van Nederland, onder de Oldehove geplaatst worden waardoor alle inwoners van Leeuwarden op het plein kunnen genieten van het spektakel wat Nederland in de halve finale zal aanrichten.
Er zullen artiesten optredens zijn, Ricky zal op zijn onnavolgbare wijze presenteren en zingen, en DJ Jacob van Hage zal de feestvreugde flink opvoeren met de juiste WK platen. Vanzelfsprekend is er genoeg te eten en te drinken en kan iedereen tijdens de rust naar het toilet. Bij de zwoele zomeravond die voorspelt wordt, zal het heerlijk voetbal kijken worden aan de voet van de scheve toren in Leeuwarden.
Daar moet ik bij zijn!quote:
Ik zou een Heerenveen sjaal scoren, succes verzekerd dan.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:
word ik wel afgemaakt omdat ik Uruguay fan ben he?
ik kom wel op mn friese klompenquote:Op maandag 5 juli 2010 21:52 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik zou een Heerenveen sjaal scoren, succes verzekerd dan.
ik heb na een week lang 12 of meer uur per dag vrijwel non stop fotos posten ff één dagje pauze. mag ik?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:43 schreef justmattie het volgende:
Buzzybee zoekt nog een actieve poster, las ik
Nou, okequote:Op maandag 5 juli 2010 22:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb na een week lang 12 of meer uur per dag vrijwel non stop fotos posten ff één dagje pauze. mag ik?
Voor mij ruim 4 uur met de treinquote:Op maandag 5 juli 2010 23:14 schreef nattermann het volgende:
Da's wel ver zeg, Leeuwarden. Zeker 2,5 uur rijden vanaf hier.
als je met mij zou reizen zou je er 8 uur over doenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:07 schreef Alexxxxx het volgende:
3 uur en een kwartier vanaf maastricht, inclusief tanken
Dat denk ik ook, maar het zou wel een legendarische en heel gezellige reis wordenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:32 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
als je met mij zou reizen zou je er 8 uur over doen
je zou steeds moeten stoppen van het lachenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar het zou wel een legendarische en heel gezellige reis worden![]()
Bed![]()
sollicitatiecursusquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:33 schreef justmattie het volgende:
Wat voor cursus wordt het? Brandkasten open snijden, alarmen uitschakelen of gelijk met C4 aa de slag?
ik niet, fiets is kapot!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:35 schreef Ensaf het volgende:
Wie gaat er allemaal bij de Oldehove kijken?
benzine + parkeergeld. dat geld kan ik beter besteden momenteelquote:
Ik niet, ik zit bij de Zellequote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:35 schreef Ensaf het volgende:
haha, die gast kwam ik laatst met zijn konijntje nog tegen bij de achmea toren.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:49 schreef Ensaf het volgende:
Foto bij de Doelensteeg, gemaakt door Doutzen Kroes:
[ afbeelding ]
Sowieso heel Groningen omdat daar een verbod is op megaschermen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:35 schreef Ensaf het volgende:
Ik ga heel misschien naar Groningen om te kijkenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:31 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Sowieso heel Groningen omdat daar een verbod is op megaschermen.![]()
In een café ofzo? Want grote schermen op pleinen zoals de grote markt zijn verboden.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ga heel misschien naar Groningen om te kijken
Bij een mooie vrouw thuis natuurlijk, anders kun je beter thuis blijven toch?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:42 schreef Viper86 het volgende:
[..]
In een café ofzo? Want grote schermen op pleinen zoals de grote markt zijn verboden.
En dan gaan julie voetbal kijken?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bij een mooie vrouw thuis natuurlijk, anders kun je beter thuis blijven toch?
Anders kun je idd beter naar het plein voor de oldehove gaan ja.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bij een mooie vrouw thuis natuurlijk, anders kun je beter thuis blijven toch?
Heb inderdaad al van de eerste Groningers gehoord die hier komen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:31 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Sowieso heel Groningen omdat daar een verbod is op megaschermen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |