Ik snap er ook niks vanquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:34 schreef Guard het volgende:
[..]
Jaja en dan ga je naar Zolder, kom je terug na een leuke dag, je hele huis leeggehaald...
TK aan bieden hier op fokquote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:33 schreef theKiD het volgende:Ik kijk net in mijn brievenbus, zit er een envelop in zonder reclame op, maar met stempel Rotterdam. Maak ik hem open, zitten er 2 toegangskaarten in voor de "Zolder Superleague Formula... zonder begeleidend briefje oid..
Ik snap er niks van.. ik heb die kaarten niet besteld, ik heb ze niet betaald, en als iemand zo vriendelijk is geweest ze mij kado te doen, heb ik geen idee wie ik moet bedanken aangezien er geen brief bij zat
Ik heb werkelijk geen enkel idee wat ik hier mee aan moet..
Ik heb eens ff gebeld naar het bedrijf wat die tickets verspreidt.. Ze snappen er ook niks van. Ook omdat er bij prijs: 0,00 euro staat en de kaart niet op naam is. Maar er zitten wel echtheids kenmerken op.. Ze zijn het voor me aan t uitzoeken..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 16:20 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
TK aan bieden hier op fokwellicht pak je nog paar tientjes
had je meegedaan aan een Fok prijsvraag? Heb vandaag mijn dvd gekregen van een fokprijsvraag, zonder begeleidend briefje etc in een enveloppe met poststempel uit Rotterdamquote:
Inderdaad, die kaarten kon je winnen met een prijsvraag..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 18:47 schreef Guard het volgende:
[..]
had je meegedaan aan een Fok prijsvraag? Heb vandaag mijn dvd gekregen van een fokprijsvraag, zonder begeleidend briefje etc in een enveloppe met poststempel uit Rotterdam
Geen ideequote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:11 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Inderdaad, die kaarten kon je winnen met een prijsvraag...
Serieus? Want ik kan niks terug vindenquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:11 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Inderdaad, die kaarten kon je winnen met een prijsvraag...
Daar kan ik dus niks terug vinden...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Wordt er in mededelingen oid niet een overzicht gegeven van prijswinnaars?
Zie jij mij daar tussen staan? Ik niet hoor..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Verder kijken dan je neus lang is
http://frontpage.fok.nl/s(...)n-winnaars-juni.html
quote:Winnaars 3x2 kaarten voor Superleague Formula
Alfisti
Cansu
08gnot.
Kijk eens naar mijn vorige post...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:15 schreef theKiD het volgende:
[..]
Zie jij mij daar tussen staan? Ik niet hoor..![]()
En idd er zijn wel kaarten verloot hier.. Maar ook daar sta ik niet tussen.. Dus ik snap het niet![]()
[..]
o jah, lolquote:
Ik ben onschuldig, draaide toen van de a15 de a2 op. Dus Ik was het nietquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
Wie was er vandaag rond 15:40 bij het Bels Lijntje?
quote:een corpulente man in een grijze fietsbroek en een wit t-shirt. Hij had donker haar en droeg een zonnebril.
ik heb bewijsquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik denk dat niemand dit toe wil geven:
[..]
It was mequote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik denk dat niemand dit toe wil geven:
[..]
Dacht ik alquote:
Ik in een fietsbroekquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Jij bent een corpulente man in een fietsbroek en een wit t-shirt
(Brrr....)
Niet dusquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dacht ik al
Had gelijk zoiets: Dat is Kiddie
dit is nu de ontkenningsfasequote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:34 schreef theKiD het volgende:
[..]
Niet dusHelaas heb ik ook een alibi.. iets met werk
![]()
Leer het verschil eens tussen ontkenningsfase en een waterdicht alibi zodat je niets hoeft te ontkennenquote:
Niets doet een tattoo beter uitkomen dan een fietsbroekjequote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:34 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik in een fietsbroekEn ik draag altijd alleen maar zwart
Die van mij is waterdichtquote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:37 schreef theKiD het volgende:
[..]
Leer het verschil eens tussen ontkenningsfase en een waterdicht alibi zodat je niets hoeft te ontkennen
Hier:quote:Op dinsdag 13 juli 2010 20:37 schreef theKiD het volgende:
[..]
Leer het verschil eens tussen ontkenningsfase en een waterdicht alibi zodat je niets hoeft te ontkennen
quote:
hehe looolquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:08 schreef Guard het volgende:
Fok! opent manhunt op de rukkende wielrenner
geen ruk aanquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:09 schreef Guard het volgende:
maar eh, is het Bels lijntje echt zo opwindend
Tilburg #202; zijn allemaal corpulente rukkersquote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:08 schreef Guard het volgende:
Fok! opent manhunt op de rukkende wielrenner
quote:Op dinsdag 13 juli 2010 21:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Tilburg #202; zijn allemaal corpulente rukkers met een racefiets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |