hier ook jah, dacht droog wasquote:
en wat voor weer hahaquote:
quote:Op maandag 12 juli 2010 07:18 schreef Crazy-M het volgende:
En dan, na het verlies van Nederland, hoor je dat die ene kruk ook voortaan leeg blijft.
moeder van goede vriendin gisteravond overledenquote:
That sucksquote:Op maandag 12 juli 2010 11:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
moeder van goede vriendin gisteravond overleden
thanks,quote:
Sterkte!quote:Op maandag 12 juli 2010 12:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
thanks,
is wel beter zo, en iedereen wist het en zag het aankomen.
zelf heeft ze tot het einde gefeest. en ervoor gezorgd dat ze haar dochter goed achter liet.
Ze had kanker en was niks meer aan te doen. Laatste paar weken is ze gewoon gaan leven alsof er niks was. Maar in je achterhoofd nam je elke keer afscheid als je haar in de kroeg zag.
thanksquote:
Je moet het vrijgezellenfeest van je pa gaan organiseren, das het belangrijkstequote:Op maandag 12 juli 2010 14:52 schreef Stuurloos het volgende:
Mijn vader heeft zijn vriendin afgelopen zaterdag ten huwelijk gevraagd en ze heeft ja gezegd![]()
. Mn broertje en ik zijn de getuigen. Iemand hier ervaring mee? Of hoef ik alleen maar een krabbel te zetten?
Das klote ja... sterktequote:Op maandag 12 juli 2010 11:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
moeder van goede vriendin gisteravond overleden
dankquote:
Dikke vechtpartij bij de boxen achter de mac, hele groep security had de groep uit elkaar getrokken. Vlak daarna toen het redelijk onder controle was werd een nitratenbom in het publiek gegooid, was echt gevaarlijk.quote:Op maandag 12 juli 2010 03:25 schreef theKiD het volgende:
Ik hoorde via telefoon dat het compleet uit de hand is gelopen op piusplein? Schijnbaar heeft de politie waarschuwingsschoten moeten lossen? Wie weet er meer van wat er is gebeurd?
Ik kan daar gewoon echt, echt echt ECHT NIET bij.. dat mensen zonodig moeten vechten.. En helemaal om dit als excuus te gaan gebruiken natuurlijkquote:Op maandag 12 juli 2010 16:55 schreef sk888er het volgende:
[..]
Dikke vechtpartij bij de boxen achter de mac, hele groep security had de groep uit elkaar getrokken. Vlak daarna toen het redelijk onder controle was werd een nitratenbom in het publiek gegooid, was echt gevaarlijk.
Jaja en dan ga je naar Zolder, kom je terug na een leuke dag, je hele huis leeggehaald...quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:33 schreef theKiD het volgende:Ik kijk net in mijn brievenbus, zit er een envelop in zonder reclame op, maar met stempel Rotterdam. Maak ik hem open, zitten er 2 toegangskaarten in voor de "Zolder Superleague Formula... zonder begeleidend briefje oid..
Ik snap er niks van.. ik heb die kaarten niet besteld, ik heb ze niet betaald, en als iemand zo vriendelijk is geweest ze mij kado te doen, heb ik geen idee wie ik moet bedanken aangezien er geen brief bij zat
Ik heb werkelijk geen enkel idee wat ik hier mee aan moet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |