Renesse daar ga ik binnen paar weken ook een dag of 2 heen, lekker daar in een kroegje tussen de 15 en 16 jarige jeugdquote:Op woensdag 7 juli 2010 08:50 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Ja, ze wil naar Renesse en ik ben er nog nooit geweest, dus we gaan daar heen. Hopelijk niet te veel vakantiejeugd daar die mn dagje rust willen verpesten
quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:58 schreef theKiD het volgende:
[..]
Renesse daar ga ik binnen paar weken ook een dag of 2 heen, lekker daar in een kroegje tussen de 15 en 16 jarige jeugd![]()
Ff jong voelen
![]()
wordt je opgepakt voor pedofoliequote:Op woensdag 7 juli 2010 08:58 schreef theKiD het volgende:
[..]
Renesse daar ga ik binnen paar weken ook een dag of 2 heen, lekker daar in een kroegje tussen de 15 en 16 jarige jeugd![]()
Ff jong voelen
![]()
o ok, niet vergeten danquote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:02 schreef hetzusjevan het volgende:
"Venezuela pakt drugsbaron op"
Ik las vuvuzela
mja ik weet nog niet hoe en wat dan hier is hahaquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:17 schreef Guard het volgende:
Ik heb maandag al geruild met een collega, zodat ik rustig vrij kan nemen, mocht dat nodig zijn (lees: als we wereldkampioen zijn)
Wat bedoel je met jong voelen? Dat jij je jong gaat voelen of dat je aan jonge mensen gaat voelen?quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:58 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ff jong voelen
![]()
Ik wilde tijd wetenquote:Toch grachtentocht voor Oranje
AMSTERDAM - De huldiging van het Nederlands elftal, dinsdag in Amsterdam, begint bij het marinecomplex op Kattenburg. Daar worden de spelers, coach Bert van Marwijk en de overige begeleiders, met diverse helikopters naartoe gevlogen. Vandaar zullen de spelers plaatsnemen in een rondvaartboot.
Rondvaart
Vanaf Kattenburg wordt richting IJburg gevaren en trekt de stoet, die wordt vergezeld door meerdere boten, door het IJhavengebied. Via een route door meerdere grachten, de laatste is de Singelgracht, wordt ten slotte aangemeerd bij het Rijksmuseum. Daarna vindt de inhuldiging plaats op het ernaastgelegen Museumplein.
De verwachting is dat enkele honderdduizenden voetballiefhebbers de spelers zullen toejuichen. Ook als Nederland naast de wereldtitel grijpt. Op het Museumplein is een uitgebreid muziekprogramma aan de inhuldiging gekoppeld.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 18:53 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Wat bedoel je met jong voelen? Dat jij je jong gaat voelen of dat je aan jonge mensen gaat voelen?
Want je voelt je oud nu je bijna 30 bent?quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:14 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat het er best dubbelzinnig staat
Maar als goudeerlijke en goedbedoelend Nederlands staatsburger bedoel ik natuurlijk dat ik me weer jong wil voelen
![]()
Ik moet tot 15.30 werken in Breda.. Maar ik vermoed ook dat het overdag is (of eind van de middag..)quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:11 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik wil de tijd ook weten! Zal wel overdag zijn, moet ik werken, bleegh. En ik wilde er heen.
Jaquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Want je voelt je oud nu je bijna 30 bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |