En ik maar tot 10 tellen om DAT niet te postenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:57 schreef Guard het volgende:
[..]
Goh ik heb een schakelaar om de lamp uit te doen, is ook wel handig![]()
![]()
Zelfs ik poste het nietquote:Op dinsdag 6 juli 2010 09:10 schreef theKiD het volgende:
[..]
En ik maar tot 10 tellen om DAT niet te posten![]()
![]()
Roosendaalquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:20 schreef theKiD het volgende:
[..]
De stad alsin: Breda of De stad alsin: Tilburg?
Goed dat ik thuis benquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:30 schreef Guard het volgende:
hmm d'r is blijkbaar (weer) iets mis met de waterleiding, geen water uit de kraan op de UvT
Zaterdag? je gaat ervan uit dat NL verliest?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:38 schreef Crazy-M het volgende:
Ik heb besloten om toch maar thuis te blijven
Ga zaterdag wel
hey, er let iemand opquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:46 schreef Guard het volgende:
[..]
Zaterdag? je gaat ervan uit dat NL verliest?
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hey, er let iemand op
net iemand in sms:
Jah ga je naar de stad?
ik: Nee, ga zaterdag wel
Hij: Is goed, als we winnen kijken we zaterdag de finale in de stad ...
Ik: Finale is zondag
Is nog niet bekend volgens mij.. maar sowieso moet het voor de 16e want dan gaat Heitinga trouwen geloof ik? Edit: de 15e gaan ze trouwen, op Ibiza, feest duurt drie dagenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:07 schreef automatic_ het volgende:
Stel dat.... Wanneer is dan de huldiging?
dat heb ik dus ook... kom die dag terug van le mans... het moet gewoon!quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:32 schreef theKiD het volgende:
Ik hoop zo erg dat we zondag voor 8 uur savonds thuis zijn![]()
Anders word het in de auto luisteren
ik ging net mn auto in toen jij thuis kwam (zelfde als Tommy dus)quote:Op woensdag 7 juli 2010 05:16 schreef Guard het volgende:
Zo dat was een gezellig feestje in de stad, ben net thuis, dat wordt straks snipperen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |