quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:42 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als het alleen Hushovd is, laat Saxo 'm wel gaan.
Ik denk dat de tactiek van Saxo is om alles bij elkaar te houden. Geen risico's. Ze kunnen hier niet de tour winnen, alleen verliezen.
O.a. Kolobnev en Dani Moreno volgens mij.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:41 schreef Gitank2 het volgende:
Tour de Chute.
Ivanov en Klöden zijn drie keer gevallen, Cunego voegt zich bij de twee keer vallers.
Maar ik weet niet wie er allemaal lagen bij die val eerder (met Le Lay)
Klinkt heel aannemelijkquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Misschien staat Cavendish z'n fiets met GPS boven op de volgwagen.
Dat moet haast wel. Net zag ik 119.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Misschien staat Cavendish z'n fiets met GPS boven op de volgwagen.
Waar zie je dat?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:43 schreef Wombcat het volgende:
Cavendish reed net 81
Edit: nu 119 zelfs. Die hangt aan een wagen (of er is iets mis met de GPS. Fietswissel?).
Dan nog, zo'n ploegleiderswagen zit achter het peloton. Die rijd ook niet zomaar 120.quote:
Dat komt wel voor hoor, als Cav zijn fiets gewisseld heeft en het een lange brede weg is. Moet die ploegleider het gat dichtrijden, dus dan gaat het gas er wel op.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan nog, zo'n ploegleiderswagen zit achter het peloton. Die rijd ook niet zomaar 120.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |