Eindelijk een dag dat ik er dan ook van kan genietenquote:Op maandag 5 juli 2010 17:46 schreef FutureFairytale het volgende:
het wordt donderdag weer 30 graden!
ook al spreken ze de taal, dan nog valt het vaak tegen.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja dat vind ik altijd zo opvallend aan mensen die emigreren (in die rtl programma's) soms spreken ze niet eens de taal en goh het valt dan toch vaak tegen
Maar jij woont net vlak bij de grens. Als je naar Spanje verkast lijkt me het toch een ander verhaal.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:00 schreef z80 het volgende:
[..]
ook al spreken ze de taal, dan nog valt het vaak tegen.
het blijkt dat binnen 5 jaar een groot deel weer terg naar NL verhuist omdat het toch tegen valt.
woon zelf vanaf januari 2005 in Duitsland.
maar tot nu toe nog geen spijt gehad van de keuze.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Zelfs als je de taal wel spreekt, is het niet alles, buitenlandquote:Op maandag 5 juli 2010 18:13 schreef borisz het volgende:
[..]
Maar jij woont net vlak bij de grens. Als je naar Spanje verkast lijkt me het toch een ander verhaal.
quote:Op maandag 5 juli 2010 18:19 schreef borisz het volgende:
JAAAAAAAA in de postcodeloterij gewonnen.WOWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gefeli! Ga je niet helemaal uit je dakkie nu?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Zie Piquote:Op maandag 5 juli 2010 18:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
WOWgefeli! Ga je niet helemaal uit je dakkie nu?
quote:Op maandag 5 juli 2010 18:25 schreef borisz het volgende:
Zie Pi.
Ik heb geen idee wat die prijs inhoud. Paar maanden geleden won een andere postcode de Fietsprijs. Kortom in IJmuiden zie je overal postcodeloterij fietsen.
quote:Op maandag 5 juli 2010 18:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zijn dat 'herkenbare' fietsen met reclame voor de postcodeloterij of zo?
Isa, hoeveel tabletten sanalgin mag ik ongeveer nemen (die niet de verpakkingsnorm.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zijn dat 'herkenbare' fietsen met reclame voor de postcodeloterij of zo?
quote:Op maandag 5 juli 2010 18:30 schreef Den_Haag het volgende:
Isa, hoeveel tabletten sanalgin mag ik ongeveer nemen (die niet de verpakkingsnorm.
Per tablet:
250mg paracetamol
250mg propyfenazon
46mg coffeine
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
het zal in belgie wel gebruikelijk zijn toch? ik zou niet bij mn achternaam genoemd willen worden. dan voelt het alsof ik net betrapt benquote:Op maandag 5 juli 2010 18:33 schreef ColdFeet het volgende:
Enne, FFT, dat van de achternaam van mijn man is wel iets minder naar dan het klinkt, hoor
Wat isa zegt :quote:Op maandag 5 juli 2010 18:30 schreef Den_Haag het volgende:
Isa, hoeveel tabletten sanalgin mag ik ongeveer nemen (die niet de verpakkingsnorm.
Per tablet:
250mg paracetamol
250mg propyfenazon
46mg coffeine
Alsof het die meteropnemer opvalt dat je het hele huis hebt gedaan omdat hij kwamquote:Op maandag 5 juli 2010 18:26 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb honger dus ik heb besloten dat de meter-opnemer lekker pech heeft als-ie om 7 uur aanbelt. Dan is het huis nog niet gezogen en opgeruimd
het is hoge rugpijnquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 18:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
0
Is niet zo'n geweldige combinatie, paracetamol alleen is een stuk beter.
3 maal daags 2x500 mgparacetamol werkt voor geen meter. vannacht niet kunnen slapen door de pijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanksquote:
Dus Dr. Rossi is makkelijk te stelenquote:Op maandag 5 juli 2010 18:05 schreef Isabeau het volgende:
Beiden sleutels vergeten, dus maar aangebeld bij de overburen voor een ladderBalkondeur stond gelukkig open, was dus zo gepiept (wat is inbreken soms toch schrikbarend eenvoudig
)
Steeds meer is geblockt. Hij pakt Actives niet. En Myat ook vaak nietquote:Bluezz, begrijp ik het nou goed en is het woord 'cul' op je werk toegevoegd aan sites waarvan ze niet willen dat je er komt? (net als nu en nws en travel??)
Mijn Meneer is gewoon een Hollander, hoorquote:Op maandag 5 juli 2010 18:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
het zal in belgie wel gebruikelijk zijn toch? ik zou niet bij mn achternaam genoemd willen worden. dan voelt het alsof ik net betrapt ben
Neem je er wel verdeeld over de dag 3 - 4 X 2quote:Op maandag 5 juli 2010 18:40 schreef Den_Haag het volgende:
het is hoge rugpijn
paracetamol werkt voor geen meter. vannacht niet kunnen slapen door de pijn.
Whehe hier kijken ze er echt niet raar van op als ik een Happy meal bestelquote:Op maandag 5 juli 2010 18:35 schreef FutureFairytale het volgende:
met een collega gezellig een happy meal gegeten (ze is 49 haha).
dus ik bestel:
"hoi, mag ik een nuggets happy meal?"
medewerkster: "ja is het voor een jongen of een meisje?"
ik: "doe maar voor een jongen, het is voor mezelf"
ze keek me lang aan alsof er een spook achter me stond. ze kon beter stom lachen, maar nu had ik het idee dat ze me geloofde en zei ik maar "grapje"![]()
Zou dat iets zeggen over hoe mensen jou inschatten?quote:Op maandag 5 juli 2010 18:43 schreef Aure het volgende:
[..]
Whehe hier kijken ze er echt niet raar van op als ik een Happy meal bestel
quote:Op maandag 5 juli 2010 18:41 schreef Aure het volgende:
Heb verder even geen zin om op vragen daarover in te gaan, ben een beetje *blah*
Misschien welquote:Op maandag 5 juli 2010 18:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zou dat iets zeggen over hoe mensen jou inschatten?![]()
Jaquote:Op maandag 5 juli 2010 18:44 schreef Bluezz het volgende:
OMG wat hangt daar voor vreselijks als kunstEen opengereten gezicht
Gezallich hoor![]()
![]()
Het staat mij toch bij dat paracetamol pas optimaal werkt als je een tijdje doorslikt, ofzo?quote:Op maandag 5 juli 2010 18:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Neem je er wel verdeeld over de dag 3 - 4 X 2![]()
Ja, bouwt een spiegel op zeg maar.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:46 schreef ColdFeet het volgende:
Het staat mij toch bij dat paracetamol pas optimaal werkt als je een tijdje doorslikt, ofzo?
Yep, zelf voor het slapen 2 tabletten. 4 uur laten wakker van de pijn. kon niet op mijn zij liggen. alleen 1 bepaalde positie op mijn rug.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Neem je er wel verdeeld over de dag 3 - 4 X 2![]()
Er stonden ook stoelen hoorquote:Op maandag 5 juli 2010 18:46 schreef Bluezz het volgende:
En : staan aan partytafels![]()
Wat heb jij je ogen/lens uitgekeken Pee, hoe ken je die mensen ook alweer? Van FOK?
quote:Op maandag 5 juli 2010 18:40 schreef Den_Haag het volgende:
het is hoge rugpijn
paracetamol werkt voor geen meter. vannacht niet kunnen slapen door de pijn.
Ibu is bij mij stap 2, maar ik begreep dat het niet al te best is voor je maag. Je kan beter paracetamol slikken. Eigenlijk ben ik uberhaupt ant-mediciijn, maar met een zwakke rug heb ik het altijd bij de hand. Paraceteamol, Ibu EN diclofenac. Ooit eens gekregen van de huisarts en nooit opgemaakt maar wel bewaard.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:48 schreef LieLie het volgende:
Ik dacht altijd dat je beter ibuprofen kunt nemen met rugpijn, omdat dat spierontspannend is?
Maar goed, i'm not the expert here![]()
Maar bij mij hielp het een keer donders!
quote:Op maandag 5 juli 2010 18:49 schreef Isabeau het volgende:
Dus je hebt al minimaal 3 dagen achter elkaar 3 tot 4 maal op een dag op vaste tijden 1000 mg paracetamol geprobeerd.
Vaste tijden dus belangrijk?quote:Op maandag 5 juli 2010 18:49 schreef Isabeau het volgende:
Dus je hebt al minimaal 3 dagen achter elkaar 3 tot 4 maal op een dag op vaste tijden 1000 mg paracetamol geprobeerd.
Ik wist niet dat je het ook op vaste tijden in moest nemenquote:Op maandag 5 juli 2010 18:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, zoiets zei zuster Bluezz ook al
Maar ja, paracetamol werkt pas optimaal na een paar dagen en alleen als je het op vaste tijden inneemt en niet zoals het gros der mensen pas als je pijn voelt.
zaterdagochtend begonnen.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Weer iets geleerdquote:Op maandag 5 juli 2010 18:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, zoiets zei zuster Bluezz ook al
Maar ja, paracetamol werkt pas optimaal na een paar dagen en alleen als je het op vaste tijden inneemt en niet zoals het gros der mensen pas als je pijn voelt.
quote:Op maandag 5 juli 2010 18:52 schreef Aure het volgende:
Ik wist niet dat je het ook op vaste tijden in moest nemenWeer iets geleerd
zal het proberen.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bloedspiegel is dan optimaal
Weinig mensen beseffen dat paracetamol één van de beste pijnstillers is, maar je moet het wel op de juiste manier gebruiken. Ken eigenlijk bijna niemand die dat doet.
DH, je kan bijv voor het slapen gaan 1000 mg paracetamol (NIET sanalgin) nemen en (ja 'en') 1 tablet ibuprofen. Dan verder overdag alleen paracetamol nemen.
ach, ben al meer dan een jaar niet zonder pijn. dit is alleen net iets te veel pijn om leuk te zijnquote:Op maandag 5 juli 2010 19:02 schreef Aure het volgende:
Wel vervelend dat je er nog steeds zoveel last van hebt DH![]()
zolang het opluchtquote:Pff kwam net een van mn emo liedjes op de radio, gelijk jankenLuchtte wel op
quote:Op maandag 5 juli 2010 19:24 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ach, ben al meer dan een jaar niet zonder pijn. dit is alleen net iets te veel pijn om leuk te zijn
Succes drmeequote:Op maandag 5 juli 2010 19:25 schreef flying-dutchman het volgende:
Zo na een dag koppijn en wazig in me kop![]()
Shit zeg, die koopakte en bijlages zijn wel erg veel papier, straks maar even mijn tanden inzetten.
Kost wat, maar dan heb je ook wat!quote:Op maandag 5 juli 2010 19:25 schreef flying-dutchman het volgende:
Zo na een dag koppijn en wazig in me kop![]()
Shit zeg, die koopakte en bijlages zijn wel erg veel papier, straks maar even mijn tanden inzetten.
quote:Op maandag 5 juli 2010 19:38 schreef LieLie het volgende:
Worden hier al mensen nerveus eigenlijk?
Nog 25 uur
Ohja! Nog even mn nagels roodwitblauw lakkenquote:Op maandag 5 juli 2010 19:38 schreef LieLie het volgende:
Nog 25 uur
Interesseert het je niets of weet je zeker dat ze winnen/verliezen?quote:Op maandag 5 juli 2010 19:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee en dat ben ik over 25uur nog niet
quote:Op maandag 5 juli 2010 19:40 schreef LieLie het volgende:
[..]
Interesseert het je niets of weet je zeker dat ze winnen/verliezen?
quote:Op maandag 5 juli 2010 19:43 schreef flying-dutchman het volgende:
MeMo vind je het geen goed excuus als nederland wint een oranje MD te scoren?
Trek ik mijn oranje boxer aanquote:Op maandag 5 juli 2010 19:51 schreef LieLie het volgende:
Ze hebben bij de Hunkemoller wel een oranje string met een rood-wit-blauw strikje
Nerveus niet maar heb er wel zin inquote:Op maandag 5 juli 2010 19:38 schreef LieLie het volgende:
Nog 25 uur
Ik ga voor oranje met goude glittersquote:Op maandag 5 juli 2010 19:40 schreef Aure het volgende:
[..]
Ohja! Nog even mn nagels roodwitblauw lakken
quote:
Dat bijgeloof had ik ook een tijdje maar daar heb ik me toch maar over heen gezet, anders had ik net zo goed morgenavond kunnen gaan buikdansenquote:Op maandag 5 juli 2010 20:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ga niet kijken hoor. Altijd als ik een wedstrijd helemaal volg verliezen we en ben ik teleurgesteld
Arm lammetjequote:Op maandag 5 juli 2010 20:02 schreef PdeHoog het volgende:
Zo...het leven kan rotter met zo'n lekker lamskoteletje
Nee hoor....dat lammetje moet gewoon blij zijn dat hij op MIJN bord belandde. Ik, die goed voor dat stukje vlees heb gezorgd. Lekker op de grillpan en daarna met smaak verorberdquote:
Kaasquote:
Als je maar belooft er van te genieten danquote:Op maandag 5 juli 2010 20:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee hoor....dat lammetje moet gewoon blij zijn dat hij op MIJN bord belandde. Ik, die goed voor dat stukje vlees heb gezorgd. Lekker op de grillpan en daarna met smaak verorberdHeerlijk
Dat heb ik ook!quote:Op maandag 5 juli 2010 20:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga niet kijken hoor. Altijd als ik een wedstrijd helemaal volg verliezen we en ben ik teleurgesteld
´t is een schandequote:Op maandag 5 juli 2010 18:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dus Dr. Rossi is makkelijk te stelen
[..]
Steeds meer is geblockt. Hij pakt Actives niet. En Myat ook vaak nietVia Index/cul gaat het nog redelijk. Maar als er eenmaal in de TT van een CULSC iets raar staat kan ik er dus niet op
Blijft over : alleen maar werken
Heb ik al gedaanquote:Op maandag 5 juli 2010 20:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Als je maar belooft er van te genieten dan
Hoi Krak, long time no see! hoe was je vakantie?quote:Op maandag 5 juli 2010 20:08 schreef krakkemieke het volgende:
Lam is scharrelvlees. En ik geniet er ook van.
Hoi Kaas!
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:08 schreef krakkemieke het volgende:
Lam is scharrelvlees. En ik geniet er ook van.
tv in de plee neerzettenquote:Op maandag 5 juli 2010 20:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook!als ik kijk wordt er niet gescoord, en als ik dan wegloop gaattie er in!
Geweldig, zie boven.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:10 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hoi Krak, long time no see! hoe was je vakantie?
Leuk dat je 't naar je zin had, de Provence is zo mooiquote:Op maandag 5 juli 2010 20:14 schreef krakkemieke het volgende:
Geweldig, zie boven.
Ik heb gister weer eens een eind gefietst en het ging goed. We zaten vlak bij de Mont Ventoux en ik heb een doel gesteld: ooit wil ik de weg van ons dorp naar Malaucene fietsen. Bij Malaucene begint de Ventoux.
Da's toch Rambol?quote:Op maandag 5 juli 2010 20:14 schreef Stereotomy het volgende:
Stukje Robol kaas gekocht (die met die walnoten aan de zijkant) toch wel weer lekker.
Whyquote:Op maandag 5 juli 2010 20:26 schreef MissHobje het volgende:
Avond
Omg ben al nerveus voor morgen!!!
Kan het in de kroeg kijken, heb er zin in!
[] maandag 5 juli 2010 @ 11:30 (#86)quote:Op maandag 5 juli 2010 20:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Leuk dat je 't naar je zin had, de Provence is zo mooiMalaucene ik vind Bedoin ook een geweldig mooi plaatsje
waar staat die post van jou? ik ben te gaar om 't op te zoeken
Niet zo negatief joh!quote:Op maandag 5 juli 2010 20:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WhyHet gaat vast net als altijd: ver komen en dan op het laatst eruit vliegen.....
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
WhyHet gaat vast net als altijd: ver komen en dan op het laatst eruit vliegen.....
Ik weet niet.... Deze keer zou het kunnen denk ik....quote:Op maandag 5 juli 2010 20:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:29 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
[] maandag 5 juli 2010 @ 11:30 (#86)
Ja, lekkere vakantie gehad!
Lekkerste eten: zelf gebarbecuede lamsbout
Lekkerste gerecht: frambozentaart
Grappigste smaak: 70% chocola met zout
Leukste uitstapje: de rommelmarkten
Meest vergeten: wandelschoenen (gelukkig sportschoenen mee)
Meest gemist: de mensen in Nederland (niet eens het sporten )
Grootste verrassing: ondanks alle lekkers 2 kilo afgevallen!
En mocht ik ooit gek worden en de Ventoux op willen, dan begin ik wel in Bedoin!
Laat ik nou net die dag een begrafenis gepland hebben.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:09 schreef PdeHoog het volgende:
Dus nu ga ik zondag de 19e lunchen bij Bluezz en Golfer
Da's goedquote:Op maandag 5 juli 2010 20:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Laat ik nou net die dag een begrafenis gepland hebben.
Maar dan afmaken zonder schoppen enzo. Als een gentleman zeg maar. Dat zou ik geweldig vinden.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:33 schreef PdeHoog het volgende:
Als we zo ver komen, dan wil ik ook zien dat we Duitsland finaal omver trappen. Gewoon afmaken zeg maar. Compleet van de kaart vegen (en van de grasmat).
Dat wordt zo heerlijk danAl die duitse collega's
![]()
Gewoon elk incident richting Duitsland "Schade Deutschland. Alles ist vorbei.". En dat kan mooi ook naar de Engelsen dan
Geen fysiek geweld natuurlijkquote:Op maandag 5 juli 2010 20:35 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Maar dan afmaken zonder schoppen enzo. Als een gentleman zeg maar. Dat zou ik geweldig vinden.
Ik ga een geur kopen, Joehoe!quote:Op maandag 5 juli 2010 20:35 schreef Stereotomy het volgende:
Ik hoop ook voor op finale Nederland - Duitsland en dan Duitsland vernietigen
Eau Ensoleillante van Clarins. Ik had een proefje gekregen en het is wat ik zocht. Ik wil nog even de andere eau's ruiken, maar ik denk dat dit hem wordt.quote:
Wat was er in 72 te doen dan?quote:Op maandag 5 juli 2010 20:31 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik weet niet.... Deze keer zou het kunnen denk ik....
En dan Nederland -Duitsland en dan winnen. Eindelijk revanche! Ja, ik heb '72 meegemaakt!
Hahaaaaaaaaaaa! Oud zijn heeft zo z'n voordelen!quote:
Dat was in 1974 lieverdquote:Op maandag 5 juli 2010 20:45 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hahaaaaaaaaaaa! Oud zijn heeft zo z'n voordelen!
Niks bijzonders Tav. Iets met voetbal en een finale.
Klinkt goedquote:Op maandag 5 juli 2010 20:41 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Eau Ensoleillante van Clarins. Ik had een proefje gekregen en het is wat ik zocht. Ik wil nog even de andere eau's ruiken, maar ik denk dat dit hem wordt.
Wat bedoel je?quote:Op maandag 5 juli 2010 20:51 schreef krakkemieke het volgende:
Niet persoonlijk bedoeld, maar volgens mij mis ik iets. Ben ik ouderwets omdat ik teruglees in tenminste 1 topic?
Ja, het was heel leuk Sunny.
Ja, fris, maar later kruidig/poederig. Vervliegt wel snel, maar dat vind ik niet erg.quote:
Ik heb al een paar keer verteld hoe mijn vakantie was, in dit topic en die ervoor. En iedereen blijft vragen hoe mijn vakantie was, alsof ze niet meer dan een paar posts teruglezen.quote:
Niet ouderwets. Denk dat de rest gewoon te lui isquote:Op maandag 5 juli 2010 20:51 schreef krakkemieke het volgende:
Niet persoonlijk bedoeld, maar volgens mij mis ik iets. Ben ik ouderwets omdat ik teruglees in tenminste 1 topic?
Ja, het was heel leuk Sunny.
Nou ik weet niet hoor, maar meestal lees ik niet 1 heel topic door wat ik gemist heb neequote:Op maandag 5 juli 2010 20:59 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb al een paar keer verteld hoe mijn vakantie was, in dit topic en die ervoor. En iedereen blijft vragen hoe mijn vakantie was, alsof ze niet meer dan een paar posts teruglezen.
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:59 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmmmm...ik geloof dat ik het zo naar mijn zin ga krijgen in Schotland heVlakbij het hotel: http://www.panoramio.com/photo/34299957
Als je het over fotograferen hebt, ga je het volgens mij sowieso naar je zin krijgen in Schotland!quote:Op maandag 5 juli 2010 20:59 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmmmm...ik geloof dat ik het zo naar mijn zin ga krijgen in Schotland heVlakbij het hotel: http://www.panoramio.com/photo/34299957
Jaquote:
hmm dat heb ik nog bij geen één wedstrijd gezienquote:Op maandag 5 juli 2010 20:35 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Maar dan afmaken zonder schoppen enzo. Als een gentleman zeg maar. Dat zou ik geweldig vinden.
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:02 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Als je het over fotograferen hebt, ga je het volgens mij sowieso naar je zin krijgen in Schotland!
niet gelijk zo reageren...quote:Op maandag 5 juli 2010 21:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Maar sorry voor het vragen, zal het niet meer doen
Ik ben niet boos. Maar ik had net op deze pagina gepost hoe mijn vakantie was. Pagina, niet topic.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou ik weet niet hoor, maar meestal lees ik niet 1 heel topic door wat ik gemist heb nee![]()
En aan dit topic ben ik nog niet toe gekomen, heb meer te doen..
Maar sorry voor het vragen, zal het niet meer doen
die whisky is toch pas begonnen sinds een maand ofzo? je post alsof je gevoed werd met whisky ipv melkquote:Op maandag 5 juli 2010 21:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Dat weet ik wel zeker ja
Maar goed...ik ga erook naar toe om wat te genieten van de omgeving. Niet alleen om foto's te maken
Ik wil ook lokale gerechten proeven en whisky en zo
Klinkt goed Krakquote:Op maandag 5 juli 2010 20:29 schreef krakkemieke het volgende:
Ja, lekkere vakantie gehad!
Lekkerste eten: zelf gebarbecuede lamsbout
Lekkerste gerecht: frambozentaart
Grappigste smaak: 70% chocola met zout
Leukste uitstapje: de rommelmarkten
Meest vergeten: wandelschoenen (gelukkig sportschoenen mee)
Meest gemist: de mensen in Nederland (niet eens het sporten )
Grootste verrassing: ondanks alle lekkers 2 kilo afgevallen!
En mocht ik ooit gek worden en de Ventoux op willen, dan begin ik wel in Bedoin!
Drank is al langer aan de gang hoorquote:Op maandag 5 juli 2010 21:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
die whisky is toch pas begonnen sinds een maand ofzo? je post alsof je gevoed werd met whisky ipv melk
dat maakt op zich niet zo veel uit.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:13 schreef borisz het volgende:
[..]
Maar jij woont net vlak bij de grens. Als je naar Spanje verkast lijkt me het toch een ander verhaal.
als je wat meer ervaren bent; kom maar langs op kantoor. ik heb er geen verstand van maar ik weet zeker dat je gaatquote:Op maandag 5 juli 2010 21:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Drank is al langer aan de gang hoorMaar die proeverij maakte alles wel een stuk interessanter
ook hier in Duitsland in het normaal om iemand bij de achternaam te noemen.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
het zal in belgie wel gebruikelijk zijn toch? ik zou niet bij mn achternaam genoemd willen worden. dan voelt het alsof ik net betrapt ben
Ja nou sorry hoor, ik zie je en denk ik vraag ff hoe het was. Betrokkenheid en zo.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:06 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ben niet boos. Maar ik had net op deze pagina gepost hoe mijn vakantie was. Pagina, niet topic.
Ik vergaf die vader alweer spontaan zijn gebrekkige nederlands na 32 jaar hier gewoond te hebbenquote:Op maandag 5 juli 2010 21:17 schreef golfer het volgende:
Net weer even een update van Spoorloos gekeken. Weer dat hele hartelijke Turkse gezin. Zo ontroerend lief zoals die 30 jarige dochter in intussen 2 kleinkinderen zijn opgenomen als gewoon volwaardige gezinsleden.
Jaa die zijn super super fijn! Mijn dramalerares had die ook altijd aanquote:Op maandag 5 juli 2010 21:36 schreef Stereotomy het volgende:
Vandaag langs Papillon gegaan voor danssneakers bekijken. Het mooiste model was tevens de goedkoopste (39 EUR) maar daar pastte ik met mijn wijdere voeten niet goed in.
![]()
[ afbeelding ]
Beste model was uiteraard weer eens het duurste model (89 EUR) maar weet eigenlijk niet of ik dat ervoor over heb, eerste paar echte dansschoenen....
Zien er erg comfi uitquote:Op maandag 5 juli 2010 21:36 schreef Stereotomy het volgende:
Vandaag langs Papillon gegaan voor danssneakers bekijken. Het mooiste model was tevens de goedkoopste (39 EUR) maar daar pastte ik met mijn wijdere voeten niet goed in.
![]()
[ afbeelding ]
Beste model was uiteraard weer eens het duurste model (89 EUR) maar weet eigenlijk niet of ik dat ervoor over heb, eerste paar echte dansschoenen....
Het spijt me als je interesse de kop wordt ingedrukt, zo bedoel ik het niet.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja nou sorry hoor, ik zie je en denk ik vraag ff hoe het was. Betrokkenheid en zo.
Inmiddels je verslagje gelezen, maar als ik die eerder had gezien had ik het waarschijnlijk ook gevraagd.. Beetje jammer dat interesse de kop in gedrukt wordt, zo voelt het nu een beetje![]()
maar laat maar, ik zal alles wel weer helemaal verkeerd opvatten en verkeerd reageren en zo
Exact dit model?quote:Op maandag 5 juli 2010 21:38 schreef Aure het volgende:
[..]
Jaa die zijn super super fijn! Mijn dramalerares had die ook altijd aanEn ik had ze soms weer van haar aan
Zit zooooo lekker
Volgens mij is het meer sociale interesse hoor Krak, zo van: 'ik zie dat je weer terug bent van vakantie'quote:Op maandag 5 juli 2010 21:41 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het spijt me als je interesse de kop wordt ingedrukt, zo bedoel ik het niet.
Maar inmiddels heb ik al een aantal keer verteld hoe mijn vakantie was. Omdat meer mensen niet teruglazen en het ging dus echt niet om jou.
Och Steer, waar heb je het over? Je houdt toch van dansen? Kopen die zooi!quote:Op maandag 5 juli 2010 21:36 schreef Stereotomy het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ik hou ook van eten, op vakantie gaan, geuren, m'n huur op tijd betalen en sparen.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:44 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Och Steer, waar heb je het over? Je houdt toch van dansen? Kopen die zooi!
Ja dat was het idd..quote:Op maandag 5 juli 2010 21:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Volgens mij is het meer sociale interesse hoor Krak, zo van: 'ik zie dat je weer terug bent van vakantie'
Stom internet, praten is makkelijker......quote:Op maandag 5 juli 2010 21:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja dat was het idd..
maar het is al goed hoor Krak..
Leuk!quote:Op maandag 5 juli 2010 21:58 schreef Sunnythesun het volgende:wordt ik net gebeld door mijn oom en tante uit Wageninge dat ze hier vlak bij aan het kamperen zijn! Komen ze woensdag middag gezellig langs! Ze zijn hier nog nooit geweest dus dat is wel tof
Dat weet ik niet meer, maar ze lijken er wel heel erg opquote:Op maandag 5 juli 2010 21:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Exact dit model?Het is de Bloch Boost.
Die Blochs zijn echt takkeduur.Then again, twee uurtjes werken en je hebt ze bij elkaar gespaard, maar dat geld kan ook ergens anders aan besteed worden etc. etc.
Of ik had gewoon allang afgestudeerd kunnen zijn en bergen met geld verdienen.
En waarom doe jij wel eens de schoenen van je dramadocent aan?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:03 schreef Aure het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer, maar ze lijken er wel heel erg op
Omdat ik overwoog zulke schoenen te kopen, omdat ik het niet fijn vond om op blote voeten/sokken de dramalessen te volgenquote:Op maandag 5 juli 2010 22:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En waarom doe jij wel eens de schoenen van je dramadocent aan?
Alleen in mijn eerste jaar docente gehad die van ons eistte dat we op sokken gingen oefenen (okee, was een oefenruimte van de dansvereniging met een vloer die nogal streepgevoelig was) maar ik hou er ab-so-luut niet van om op blote voeten te lopenquote:Op maandag 5 juli 2010 22:07 schreef Aure het volgende:
[..]
Omdat ik overwoog zulke schoenen te kopen, omdat ik het niet fijn vond om op blote voeten/sokken de dramalessen te volgenZij heeft toevallig dezelfde maat dus heb ik ze wel es een paar lesjes aan gehad
Ik was haar favoriete leerling
Ik loop héél graag op blote voetenquote:Op maandag 5 juli 2010 22:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Alleen in mijn eerste jaar docente gehad die van ons eistte dat we op sokken gingen oefenen (okee, was een oefenruimte van de dansvereniging met een vloer die nogal streepgevoelig was) maar ik hou er ab-so-luut niet van om op blote voeten te lopendus ben blij dat ik alle andere jaren iets aan kon houden.
Dat gevoel heb ik hier bijna dagelijksquote:Op maandag 5 juli 2010 21:51 schreef krakkemieke het volgende:
Stom internet, praten is makkelijker......
Heb je geen walkman MP3-speler of iets dergelijks?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:07 schreef krakkemieke het volgende:
Hmm, ook wel heel fijn dat ik na 3 weken weer mijn muziek kan luisteren.......
Ik heb ooit volksdansen gedaan met schoenen met dunne leren zolen. En dat lijkt me prima.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Alleen in mijn eerste jaar docente gehad die van ons eistte dat we op sokken gingen oefenen (okee, was een oefenruimte van de dansvereniging met een vloer die nogal streepgevoelig was) maar ik hou er ab-so-luut niet van om op blote voeten te lopendus ben blij dat ik alle andere jaren iets aan kon houden.
Vier?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:10 schreef LieLie het volgende:
![]()
Wij gaan niet 3, maar 4 afleveringen West Wing kijken![]()
Spannend!
Krak, leuk dat je een fijne vakantie hebt gehad!
Als we elkaar dagelijks op moeten bellen dan haak ik af.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik hier bijna dagelijks
Terwijl ook dat niet bij mijn letters hoort
Ik ben ook een van de weinige die dat graag doet volgens mijquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:47 schreef PdeHoog het volgende:
PotverdikkieHeb een avond voor jan lul thuis gezeten
Die eikel van de verwarmingen is niet op komen dagen en zijn telefoon neemt ook niet op
Zelfs geen kaartje in de bus
We zijn om acht uur begonnenquote:Op maandag 5 juli 2010 22:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vier?Dan ben je wel ff bezig
3 uur om precies te zijn
Waar zit je nu? In welk seizoen?
Mjah ik snapte het wel, het was het drama/danslokaalquote:Op maandag 5 juli 2010 22:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben ook een van de weinige die dat graag doet volgens mij
Het dansen bij ons moet ook op blote voeten
moderne dansquote:Op maandag 5 juli 2010 22:14 schreef Aure het volgende:
[..]
Mjah ik snapte het wel, het was het drama/danslokaalEn dans was bij ons moderne dans, dus das op blote voeten dansen undso.
Check, en wel directquote:Op maandag 5 juli 2010 22:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als we elkaar dagelijks op moeten bellen dan haak ik af.
En dat past wel weer bij je letters
Nee, en dat mis ik ook niet als ik op vakantie ben. Dan luister ik alleen naar de wind en de vogels op het terras.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb je geen walkman MP3-speler of iets dergelijks?
Heeeeerlijk!! Ik loop het liefst altijd op blote voeten.. alleen jammer dat het op straat niet zo veilig is en in de winter te koudquote:Op maandag 5 juli 2010 22:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben ook een van de weinige die dat graag doet volgens mij![]()
Goed nieuws, super!! En heel veel plezier in het fantastische Schotlandquote:Op maandag 5 juli 2010 22:15 schreef DarkElf het volgende:
hoi liefjens, net thuis van neefje en het is godzijdank de virale versie van meningitis dus de prognoses zijn een stuk beter geworden daardoor. een hele opluchting.
nu snel slapen en vannacht weg. Tot volgende week!!!
Bij dit soort shorts moet ik altijd onbewust denken dat de dame in kwestie zich niet geschoren heeft.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohja, ik heb vanavond ein-de-lijk eens een leuk boardshort gekocht! Ik heb een hekel aan gewone zwemkleding, daar voel ik me zeer onprettig in, dus wilde ik zo iets al jaren eigenlijk.
Deze is het geworden:
[ afbeelding ]
Best veel roze voor mijmaar ik vind hem wel tof
Oh dat is mooi!quote:Op maandag 5 juli 2010 22:15 schreef DarkElf het volgende:
hoi liefjens, net thuis van neefje en het is godzijdank de virale versie van meningitis dus de prognoses zijn een stuk beter geworden daardoor. een hele opluchting.
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bij dit soort shorts moet ik altijd onbewust denken dat de dame in kwestie zich niet geschoren heeft.
Net als ik bij dames met krijtstrepen broeken denk dat ze zichzelf te dik vinden. omdat verticale strepen schijnbaar dun maken
Zo, wat een opluchtingquote:Op maandag 5 juli 2010 22:15 schreef DarkElf het volgende:
Best confronterend om dat te horen van iemand die pas een weekje meelurkt.quote:
Ik heb het in mn eerste jaar gedaan (want dan krijg je elk kunstvak om te kijken of het wat is), maar in je tweede jaar moest je dus gaan kiezen. Je mocht 2 van de 6 kunstvakken doen en GEEN drama én dans, want die vakken waren t meest populair. Mn danslerares was er van overtuigd dat ik dans moest gaan doenquote:Op maandag 5 juli 2010 22:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
moderne dansBij het afdansen was er een kleine show van de moderne dansgroep
Nèèèt iets te zweverig voor mij.
Dat denken herken ik wel, ik heb meer iets als:quote:
In mijn geval kan dat kloppenquote:Op maandag 5 juli 2010 22:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bij dit soort shorts moet ik altijd onbewust denken dat de dame in kwestie zich niet geschoren heeft.![]()
Sorryquote:Op maandag 5 juli 2010 22:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Best confronterend om dat te horen van iemand die pas een weekje meelurkt.![]()
Dat is héél fijnquote:Op maandag 5 juli 2010 22:15 schreef DarkElf het volgende:
Wat tofquote:Op maandag 5 juli 2010 22:18 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik heb het in mn eerste jaar gedaan (want dan krijg je elk kunstvak om te kijken of het wat is), maar in je tweede jaar moest je dus gaan kiezen. Je mocht 2 van de 6 kunstvakken doen en GEEN drama én dans, want die vakken waren t meest populair. Mn danslerares was er van overtuigd dat ik dans moest gaan doenMaar mn dramalerares vond dat weer van drama
Uiteindelijk toch maar voor drama gekozen, omdat moderne dans ook niet helemaal mijn ding is
En tekenen als tweede vak
Wellicht dat dat het meer is.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat denken herken ik wel, ik heb meer iets als:
Wat schrijf jij veel gedachtes op
Oh bedankt he voor het versterken van mijn gedachtes.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
In mijn geval kan dat kloppenIk kan daar heeeeel slecht tegen namelijk en als ik moet kiezen tussen leleijke rode ontstoken plekken + vreselijke jeuk/pijn en een boarshort die ik ook nog eens veeeel flatteuzer vind staan dan welk ander zwembroekje dan ook dan is die keuze wat mij betreft heeeeel snel gemaakt!
![]()
Dat denk ik ook altijd, maar als ik weleens wat dieper doorpraat met mensen blijkt al dat gepeins en gedenk toch unieker dan ik altijd denk.quote:
Mijn middelbare school was echt heel fijnquote:Op maandag 5 juli 2010 22:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat tofIn mijn tijd (vroeger
) hadden we heul geen dramalessen en danslessen op school. Alleen tekenen. En muziek.http://forum.fok.nl/fok/post_reply/1489152/9/25/83701495
Veeeeeeeeeeeel plezier en wat gaan jullie een stuk opgeluchter naar Schotland, enjoyquote:Op maandag 5 juli 2010 22:15 schreef DarkElf het volgende:
Leuk zo'n short, maar ga je dan in je blote tiet'n voor de restquote:Op maandag 5 juli 2010 22:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohja, ik heb vanavond ein-de-lijk eens een leuk boardshort gekocht! Ik heb een hekel aan gewone zwemkleding, daar voel ik me zeer onprettig in, dus wilde ik zo iets al jaren eigenlijk.
Deze is het geworden:
[ afbeelding ]
Best veel roze voor mijmaar ik vind hem wel tof
blote borstenquote:Op maandag 5 juli 2010 22:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Leuk zo'n short, maar ga je dan in je blote tiet'n voor de rest
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb wel een soort van belvrees gehad, maar dan net ff het moment ervóór. Heb het vroegah heel erg uitgesteld. Geldt trouwens ook voor het gebeld worden. Nam vaak niet op en die neiging heb ik nog.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:13 schreef Stereotomy het volgende:
Als we elkaar dagelijks op moeten bellen dan haak ik af.
En dat past wel weer bij je letters
haha neeeeeh joh! Ik heb nog een bikini gepast, maar dat zat voor geen meter. Ik doe het dus met mijn bovenstukjes die ik al had. Heb een paar simpele zwarte en die passen overal bijquote:Op maandag 5 juli 2010 22:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, bikini bovenstukje. Heb een beugelbh model en een hele sportieve Adidastop. Maar een tankinitop vind ik ook wel leuk jaquote:Op maandag 5 juli 2010 22:31 schreef Bluezz het volgende:
Bovenstukjes als in tankini tops, of zwem je dan gewoon in hemdjes?
Mwah, mijn belfobie is ook altijd over als ik eenmaal aan de lijn hang.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb wel een soort van belvrees gehad, maar dan net ff het moment ervóór. Heb het vroegah heel erg uitgesteld. Geldt trouwens ook voor het gebeld worden. Nam vaak niet op en die neiging heb ik nog.
Maarrrrrrrrrrr, ik overwin het door verstand op nul te zetten en mezelf te dwingen en 1 seconde later ben ik dan weer blij dat ik het heb gedaan & valt het altijd mee.
Zusjequote:Op maandag 5 juli 2010 22:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Heeeeerlijk!! Ik loop het liefst altijd op blote voeten.. alleen jammer dat het op straat niet zo veilig is en in de winter te koud
Oh leukquote:Op maandag 5 juli 2010 22:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo iets dus:
[ afbeelding ]
Zit ook lekker als een soort sportbh, dus handig voor bij het wandelen en dan even een duik tussendoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo'n broekje vind ik wel wat, met pijpjes!
Zag het ja, fijn moment gekozenquote:Op maandag 5 juli 2010 22:34 schreef golfer het volgende:
Oh, en voor de TdF-volgers:
Scheurtje in ellepijp Gesink
Altijd lekker als je dan over de kasseien mag morgen.
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:34 schreef golfer het volgende:
Oh, en voor de TdF-volgers:
Scheurtje in ellepijp Gesink
Altijd lekker als je dan over de kasseien mag morgen.
En dan met of zonder tankini/shortdinges in dat zwembad plonsenquote:Op maandag 5 juli 2010 22:36 schreef krakkemieke het volgende:
Ik wou dat ik rijk was en iedereen in villa felderhof kon verwelkomen....
Nee, want daar had ik geen zin inquote:Op maandag 5 juli 2010 22:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
Maar je huisje is wél schoon dankzij hem![]()
Waar is je link van sctlnd als je hem zoekt
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh leuk![]()
Maar dat kan ik niet hebb'n hè, met die overgebleven kwabmaag.Ja ik vind het in mijn geval een uitkomstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo'n broekje vind ik wel wat, met pijpjes!
![]()
![]()
Oe. Gelijk een spannende episodequote:Op maandag 5 juli 2010 22:13 schreef LieLie het volgende:
[..]
We zijn om acht uur begonnenEn we zijn bij seizoen 2, aflevering 1. En da's een dubbele, dus we kijken 2 ook
Ja, natuur;ijk! Met hond, dat dan wel.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En dan met of zonder tankini/shortdinges in dat zwembad plonsen
Dat klinkt goed. Veel plezier vannachtquote:Op maandag 5 juli 2010 22:15 schreef DarkElf het volgende:
Oh dat is tof! Sam kan sinds vorige week namelijk echt zwemmenquote:Op maandag 5 juli 2010 22:40 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, natuur;ijk! Met hond, dat dan wel.
Vet!!!!quote:Op maandag 5 juli 2010 22:40 schreef Bluezz het volgende:
Wauw mijn collegadin stuurt me net een hysterisch mailtje, ze hebben vandaag dit huis gekocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Wat een leuk huisje!quote:Op maandag 5 juli 2010 22:40 schreef Bluezz het volgende:
Wauw mijn collegadin stuurt me net een hysterisch mailtje, ze hebben vandaag dit huis gekocht
Coolquote:Op maandag 5 juli 2010 22:40 schreef Bluezz het volgende:
Alleen maar het NZkanaal overquote:Op maandag 5 juli 2010 22:44 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
CoolMaar Assendelft? Is dat niet gewoon verweg of zo
![]()
![]()
edit: nee dus
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:42 schreef TAV74 het volgende:
Vet!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Zij komt van een boerderij in Enigenburg of zoiets, en wilde zoiets al heel lang. Ik denk dat ze eindelijk happy is hiermee. En in hetzelfde dorp waar ze nu woont. Dat worden stuiterdagen de komende weken dat ik met haar werkquote:Op maandag 5 juli 2010 22:44 schreef Sunnythesun het volgende:
Wat een leuk huisje!En mooie locatie ook! Vlak bij de uitvalswegen rond A'dam maar toch in de polder!
Goed geregeld en je hobby neemt Peevormen aan zoquote:Op maandag 5 juli 2010 22:47 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohja, fotografisch een drukke week: morgen avond musical groep 8a fotograferen, overmorgen die van 8b. Woensdag hebben we Oranjeba(a)ldag (balspelen toernooi) en de organisatie heeft mij gevraagd ook dat vast te leggen. Leuk spelen met de spullen dus! Acties vastleggen, sportportretten.. heerlijk!En dat nog betaald ook aangezien het mijn gewone werkdag is
(juffen lopen allemaal los rond, ouders begeleiden de spellen en de groepjes, ideaal!!)
Das fijnquote:Op maandag 5 juli 2010 22:48 schreef Den_Haag het volgende:
avond
zo eens slapen
pijn in de rug lijkt iets beter te gaan
Nee dank je.. zelfs met maatje 38 draag ik het liefste dit soort dingenquote:Op maandag 5 juli 2010 22:48 schreef ColdFeet het volgende:
Sunny, jouw badmode straalt echt lichaams-complexen uitJe bent zo slank geworden, zou je niet wat frivolere badkleding kiezen?
Jemig, P gaat hevig scheel zien imho.................quote:Op maandag 5 juli 2010 22:47 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohja, fotografisch een drukke week: morgen avond musical groep 8a fotograferen, overmorgen die van 8b. Woensdag hebben we Oranjeba(a)ldag (balspelen toernooi) en de organisatie heeft mij gevraagd ook dat vast te leggen. Leuk spelen met de spullen dus! Acties vastleggen, sportportretten.. heerlijk!En dat nog betaald ook aangezien het mijn gewone werkdag is
(juffen lopen allemaal los rond, ouders begeleiden de spellen en de groepjes, ideaal!!)
Paracetaibu?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:48 schreef Den_Haag het volgende:
avond
zo eens slapen
pijn in de rug lijkt iets beter te gaan
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:48 schreef golfer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Dat is wat ik bedoelde CFquote:Op maandag 5 juli 2010 22:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Nee dank je.. zelfs met maatje 38 draag ik het liefste dit soort dingenEn maatje 38 heb ik nog laaaaaang niet!! Werd bijkans weer depressief toen ik in het pashokje stond.. het ziet er nog lang niet zo uit zoals ik zou willen
![]()
En dan heb ik dus nog het bikinilijndingetje.. meeste frivole bikini's hebben een hoog opgesneden broekje..
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:51 schreef TAV74 het volgende:
Iewwwwww veuls te recht en netjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:51 schreef TAV74 het volgende:leuk hoor, maar ik zou er nog niet dood gevonden willen worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:51 schreef TAV74 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Das een heel leuk huis zeg!!
Keuken aan de goede (=voor) kant en mooie grote tuin!
Wanneer verhuizen we??
![]()
![]()
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:53 schreef golfer het volgende:
[..]
leuk hoor, maar ik zou er nog niet dood gevonden willen worden.
Je kan daar best veel rouwenden in kwijt hoorquote:Op maandag 5 juli 2010 22:53 schreef golfer het volgende:
leuk hoor, maar ik zou er nog niet dood gevonden willen worden.
Ja grappig he.. alsof je door je omvang niet voor kleding kiest die je ook nog toevallig leuk vindquote:Op maandag 5 juli 2010 22:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is wat ik bedoelde CF
Dat collega's tegen mij zeiden : nu je afgevallen bent kan je eindelijk leuke kleding kopen
En dan wezen ze naar iets wat iemand aanhad wat totáááál niet mijn ding is
Ja maar kom op zeg. Op het strand ligt meer maatje 46 dan 36 tegenwoordig! Paskamers geven een vertekend beeld (niet dat dat me niet bekend voorkomt trouwens). Onflatteuze belichting en je staat zo dicht op de spiegel dat je ieder putje, bobbeltje, rolletje en pukkeltje zietquote:Op maandag 5 juli 2010 22:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee dank je.. zelfs met maatje 38 draag ik het liefste dit soort dingenEn maatje 38 heb ik nog laaaaaang niet!! Werd bijkans weer depressief toen ik in het pashokje stond.. het ziet er nog lang niet zo uit zoals ik zou willen
![]()
En dan heb ik dus nog het bikinilijndingetje.. meeste frivole bikini's hebben een hoog opgesneden broekje..
Nja dat laatste viel dus ook behoorlijk tegenquote:Op maandag 5 juli 2010 22:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja maar kom op zeg. Op het strand ligt meer maatje 46 dan 36 tegenwoordig! Paskamers geven een vertekend beeld (niet dat dat me niet bekend voorkomt trouwens). Onflatteuze belichting en je staat zo dicht op de spiegel dat je ieder putje, bobbeltje, rolletje en pukkeltje ziet
Thuis voor de spiegel, op minstens twee meter afstand en met wat schaduw, ziet het er 10x beter uit, zeker als je je buik inhoudtMaar goed, ieder z'n ding natuurlijk, verder.
Nou, dat lijkt me wat overdrevenquote:Op maandag 5 juli 2010 22:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is wat ik bedoelde CF
Dat collega's tegen mij zeiden : nu je afgevallen bent kan je eindelijk leuke kleding kopen
En dan wezen ze naar iets wat iemand aanhad wat totáááál niet mijn ding is
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:48 schreef golfer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Nee, weet ik wel zekerquote:Op maandag 5 juli 2010 22:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja grappig he.. alsof je door je omvang niet voor kleding kiest die je ook nog toevallig leuk vind![]()
Maar denk niet dat CF het zo bedoelde eigenlijk
Verhullen heb ik nooit gedaan. wel kiezen voor flatteus afkledend. Muffin-tops proberen te voorkomen door een iets hogere broek te nemen en een getailleerd bovenstukje bijvoorbeeld. V-halzen zodat de boezem een beetje 'doorbroken' wordt en niet te massief lijkt.. dat soort dingenquote:Op maandag 5 juli 2010 22:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt me wat overdrevenMaar het is meestal toch zo dat wat dikkere mensen hun best doen om hun vormen flink te verhullen. Terwijl je, zéker met een paar killotjes eraf, toch eens kleding zou moeten gaan dragen die je figuur op de juiste plaatsen accentueert. En dat jij dan het liefst zwart draagt, allez
Oscarquote:Op maandag 5 juli 2010 23:02 schreef Isabeau het volgende:
Oorzaak kapotte stofzuiger gevonden. Oscar.
Ik denk dat hij daarom ook zo stil in een hoekje zat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben daar heel goed inquote:Op maandag 5 juli 2010 23:02 schreef Bluezz het volgende:
Oh en ik weet eigenlijk niet eens wat mij het beste staat.
Ik kies ong. dezelfde kleding als in 1974 gok ik
Zou best wel eens met iemand die ik vertrouw & eerlijk is kleding waar ik me eventueel fijn in voel willen passen
quote:Op maandag 5 juli 2010 23:02 schreef Isabeau het volgende:
Da's een van die dingen die ze er niet bijvertellen als je gaat afvallen: dat je verhoudingen ook zullen veranderenquote:Op maandag 5 juli 2010 22:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, weet ik wel zekerCF
Je hebt gelijk qua paskamer ook, gistermiddag nog. Ben je ergens blij dat je bijna 3 maten kleiner aankan, en wat zien we?
Juist de kwabmaag, alsof ie een eigen leven leidt in de spiegel en pootjes krijgt of zoiets.
Op zichzelf staat en jij die kwabmaag bént
quote:
Haha, de V-halsquote:Op maandag 5 juli 2010 23:02 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Verhullen heb ik nooit gedaan. wel kiezen voor flatteus afkledend. Muffin-tops proberen te voorkomen door een iets hogere broek te nemen en een getailleerd bovenstukje bijvoorbeeld. V-halzen zodat de boezem een beetje 'doorbroken' wordt en niet te massief lijkt.. dat soort dingen![]()
maar mijn smaak is daarnaast: simpel, redelijk basale kleuren, veel effen (heb laatst mijn 1e bloemetjesrokje van de Hema gekocht) en comfortabel.
Haha maar ik heb haar al mijn halve leven. Zal nog iets minder worden, maar ben nooit strak geweest op mijn buik/maag gedeeltequote:Op maandag 5 juli 2010 23:04 schreef ColdFeet het volgende:
Da's een van die dingen die ze er niet bijvertellen als je gaat afvallen: dat je verhoudingen ook zullen veranderenUgh. Nou ja, meestal trekt het na verloop van tijd (zeg, een half jaar ofzo) wel weer bij
Aww, dat is eigenlijk ook wel weer heel zielig.. Jammer dat konijnen daar (denk ik) niet veel van leren, van zo'n 'straf'.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jaik heb de stofzuiger even daar laten staan terwijl ik de kooi aan het schoonmaken was en hij knaagt er echt nooit aan. En nu dus wel. Ik zei net nog tegen Ross dat ik Oscar zo raar stil vond. Normaal hupt hij de hele tijd voor mijn voeten en nu zat hij daar maar
Denk dat ie een schok heeft gehad.
hey! Hij kan mij ook aan hequote:Op maandag 5 juli 2010 23:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Meid, je weet niet waar je aan begint bij mij
Nja daar heeft mijn personal styler soms ook wel last van ja. Maar het geluk is dan weer dat ik heeeel snel ben met shoppen. Winkel in, ff rondkijken en vaak sta ik na 2 minuten weer buiten. Behalve als ik in een winkel ben waar ik een 'kans' vermoed! Dan kan het langer durenquote:Op maandag 5 juli 2010 23:10 schreef Bluezz het volgende:
Moet nog ff wat rechtzetten trouwens, golfer gaat wel eens mee en die vertrouw ik en die is eerlijk maar kan het geduld niet opbrengen om rustig te shoppen (ook niet voor zichzelf)
Oscar is net een kind, hoe stiller t beestje is je er dan vanuit kan gaan dat hij iets doet wat niet magquote:Op maandag 5 juli 2010 23:02 schreef Isabeau het volgende:
Ah, ké, het kon ook nog de West Wing zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vast wel. En nu? Moet ik die dat per se kopen of zo? Ik heb wat ik heb, die zitten lekker en ik vind ze tofquote:Op maandag 5 juli 2010 23:19 schreef SeaOfLove het volgende:
Sun, ze hebben van adidas toch ook wel wat vrouwelijker modellen bikini's die ook sportief zijn?
Papillon is duur maar heb echt goeie nodig voor optredens/trainingen enzo en je doet er dan ook wel langer mij. Mijn schoenen waren ook ¤ 90,- en een huidskleur netpanty is ¤ 40,- maar gelukkig is die niet na 1x stuk, en zonder kruis of elastiek. alleen hij zit zó strak dat je je net een rollade voelt erin. na het dansen ook pittiger om uit te trekken en dan heb je mooi allemaal netjes op je beenquote:Op maandag 5 juli 2010 21:36 schreef Stereotomy het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
je bent zeker goed op weg zeg!! En leuk is dat he, dat mensen het toch zien, juist op momenten dat je het zelf ff niet ziet..quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 23:17 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ah, ké, het kon ook nog de West Wing zijn
Ik ben nu ongeveer 11 kilo kwijt. Ik heb alleen geen officieel beginpunt, want toen hadden we geen weegschaal. Ik denk, als ik kijk naar de eerste keer dat ik woog en het feit dat ik toen al een week of drie heel gezond aan het eten was, en een beetje aan het hardlopen, dat ik begonnen ben op 95![]()
Nu zit ik dus op 84. Ik wil terug naar 68/70, dus ben best al een eind gekomen.
Qua gevoel, scheelt het ook echt wel al de 11 kilo, al heb ik ook dagen dat het voelt alsof er niks gebeurd is. Maar er zijn inmiddels genoeg mensen die me niet eens zo heel goed kennen die vragen of ik ben afgevallen of er iets over zeggen, dus dan zal er ook wel daadwerkelijk iets gebeurd zijn.
Ik pas weer in verschillende broeken met maat 42 en ik voel me een stuk aantrekkelijker en prettiger dan drie maanden geleden. Verder scheelt het een hoop dat ik gewoon een gezondere levenstijl heb, en dus beter tegen mezelf kan verantwoorden dat ik nog wat zwaarder ben dan ik zou willen zijn. Ik heb niet meer de neiging om m'n kop in het zand te steken.
Dus ik ben best ver volgens mij
is toch heel erg goed hoe je er nu mee bezig bent net als sun en bluezSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb er al vaak mijn complimenten over gegeven
![]()
Kijk. Met jou wil ik ook wel een keer shoppen.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:11 schreef Sunnythesun het volgende:
Nja daar heeft mijn personal styler soms ook wel last van ja. Maar het geluk is dan weer dat ik heeeel snel ben met shoppen. Winkel in, ff rondkijken en vaak sta ik na 2 minuten weer buiten.
Ja maar pas op he!! Als ik in een kookwinkel/boekenwinkel beland, dan kan het ff durenquote:Op maandag 5 juli 2010 23:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Kijk. Met jou wil ik ook wel een keer shoppen.
Het is ook net 42 hoor, en niet alle modellen. Maar bij miss Etam gaat het goed, want die snappen mijn figuurquote:Op maandag 5 juli 2010 23:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
je bent zeker goed op weg zeg!! En leuk is dat he, dat mensen het toch zien, juist op momenten dat je het zelf ff niet ziet..![]()
Maar wat me dus wel opvalt, ik vind het wel fascinerend: ik ben op 85 kilo begonnen en had toen een ruime maat 44. Jij hebt met het zelfde gewicht de maat die ik nu heb (terwijl ik nu nog 'maar' 77 kilo weeg). Typisch he!! Kilo's zeggen dus gewoon echt zo weinig!! Maten deste meer.. dat is nu wel weer een keer goed duidelijk geworden..
Ik ben dan ook benieuwd, we hebben het zelfde streefgewicht, op welke maat we beiden uit gaan komen
Huidskleur netpanty zonder kruis.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Papillon is duur maar heb echt goeie nodig voor optredens/trainingen enzo en je doet er dan ook wel langer mij. Mijn schoenen waren ook ¤ 90,- en een huidskleur netpanty is ¤ 40,- maar gelukkig is die niet na 1x stuk, en zonder kruis of elastiek. alleen hij zit zó strak dat je je net een rollade voelt erin. na het dansen ook pittiger om uit te trekken en dan heb je mooi allemaal netjes op je been
"wie mooi wil zijn moet pijn lijden"
quote:Op maandag 5 juli 2010 23:17 schreef LieLie het volgende:
Ik ben nu ongeveer 11 kilo kwijt. Ik heb alleen geen officieel beginpunt, want toen hadden we geen weegschaal. Ik denk, als ik kijk naar de eerste keer dat ik woog en het feit dat ik toen al een week of drie heel gezond aan het eten was, en een beetje aan het hardlopen, dat ik begonnen ben op 95![]()
Nu zit ik dus op 84. Ik wil terug naar 68/70, dus ben best al een eind gekomen.
Qua gevoel, scheelt het ook echt wel al de 11 kilo, al heb ik ook dagen dat het voelt alsof er niks gebeurd is. Maar er zijn inmiddels genoeg mensen die me niet eens zo heel goed kennen die vragen of ik ben afgevallen of er iets over zeggen, dus dan zal er ook wel daadwerkelijk iets gebeurd zijn.
Ik pas weer in verschillende broeken met maat 42 en ik voel me een stuk aantrekkelijker en prettiger dan drie maanden geleden. Verder scheelt het een hoop dat ik gewoon een gezondere levenstijl heb, en dus beter tegen mezelf kan verantwoorden dat ik nog wat zwaarder ben dan ik zou willen zijn. Ik heb niet meer de neiging om m'n kop in het zand te steken.
Dus ik ben best ver volgens mij
Goed en eerlijk verhaal LietjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat kip in het zand verhaal ken ik maar al te goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |