abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83689498
pi_83689515
Sexy avatar
quote:
Op maandag 5 juli 2010 17:46 schreef FutureFairytale het volgende:
het wordt donderdag weer 30 graden!
Eindelijk een dag dat ik er dan ook van kan genieten
pi_83689528
Thuis
2 dagen vrij
Begroet worden door je man en poes
Poes borstelen
Naar buiten schoppen
Komkommersoepie
En straks de paddotaart

het leven is goed
pi_83689549
Ben ik ook weer Was even mn kamer opruimen
  maandag 5 juli 2010 @ 17:56:51 #5
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_83689572
En 's avonds is het kouder dan buiten.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 5 juli 2010 @ 18:00:38 #6
63722 z80
I fink you freaky
pi_83689692
quote:
Op maandag 5 juli 2010 17:53 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ja dat vind ik altijd zo opvallend aan mensen die emigreren (in die rtl programma's) soms spreken ze niet eens de taal en goh het valt dan toch vaak tegen
ook al spreken ze de taal, dan nog valt het vaak tegen.
het blijkt dat binnen 5 jaar een groot deel weer terg naar NL verhuist omdat het toch tegen valt.
woon zelf vanaf januari 2005 in Duitsland.
maar tot nu toe nog geen spijt gehad van de keuze.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_83689897
Beiden sleutels vergeten, dus maar aangebeld bij de overburen voor een ladder Balkondeur stond gelukkig open, was dus zo gepiept (wat is inbreken soms toch schrikbarend eenvoudig )

Bluezz, begrijp ik het nou goed en is het woord 'cul' op je werk toegevoegd aan sites waarvan ze niet willen dat je er komt? (net als nu en nws en travel??)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator / Redactie Sport maandag 5 juli 2010 @ 18:13:51 #8
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_83690198
quote:
Op maandag 5 juli 2010 18:00 schreef z80 het volgende:

[..]

ook al spreken ze de taal, dan nog valt het vaak tegen.
het blijkt dat binnen 5 jaar een groot deel weer terg naar NL verhuist omdat het toch tegen valt.
woon zelf vanaf januari 2005 in Duitsland.
maar tot nu toe nog geen spijt gehad van de keuze.
Maar jij woont net vlak bij de grens. Als je naar Spanje verkast lijkt me het toch een ander verhaal.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Redactie Sport maandag 5 juli 2010 @ 18:19:43 #9
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_83690374
JAAAAAAAA in de postcodeloterij gewonnen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_83690426
quote:
Op maandag 5 juli 2010 18:13 schreef borisz het volgende:

[..]

Maar jij woont net vlak bij de grens. Als je naar Spanje verkast lijkt me het toch een ander verhaal.
Zelfs als je de taal wel spreekt, is het niet alles, buitenland Hoewel mijn zwager alweer jaren naar volle tevredenheid in Spanje woont
pi_83690487
quote:
Op maandag 5 juli 2010 18:19 schreef borisz het volgende:
JAAAAAAAA in de postcodeloterij gewonnen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WOW gefeli! Ga je niet helemaal uit je dakkie nu?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  Moderator / Redactie Sport maandag 5 juli 2010 @ 18:25:20 #12
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_83690538
quote:
Op maandag 5 juli 2010 18:23 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

WOW gefeli! Ga je niet helemaal uit je dakkie nu?
Zie Pi .

Ik heb geen idee wat die prijs inhoud. Paar maanden geleden won een andere postcode de Fietsprijs. Kortom in IJmuiden zie je overal postcodeloterij fietsen .
pi_83690552
Hi
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_83690561
Aure,
pi_83690572
Ik heb honger dus ik heb besloten dat de meter-opnemer lekker pech heeft als-ie om 7 uur aanbelt. Dan is het huis nog niet gezogen en opgeruimd
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_83690584
quote:
Op maandag 5 juli 2010 18:25 schreef borisz het volgende:

Zie Pi .

Ik heb geen idee wat die prijs inhoud. Paar maanden geleden won een andere postcode de Fietsprijs. Kortom in IJmuiden zie je overal postcodeloterij fietsen .

Zijn dat 'herkenbare' fietsen met reclame voor de postcodeloterij of zo?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator / Redactie Sport maandag 5 juli 2010 @ 18:27:51 #17
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_83690625
quote:
Op maandag 5 juli 2010 18:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

pi_83690689
quote:
Op maandag 5 juli 2010 18:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Isa, hoeveel tabletten sanalgin mag ik ongeveer nemen (die niet de verpakkingsnorm.
Per tablet:
250mg paracetamol
250mg propyfenazon
46mg coffeine

pi_83690780
quote:
Op maandag 5 juli 2010 18:30 schreef Den_Haag het volgende:
Isa, hoeveel tabletten sanalgin mag ik ongeveer nemen (die niet de verpakkingsnorm.
Per tablet:
250mg paracetamol
250mg propyfenazon
46mg coffeine

0

Is niet zo'n geweldige combinatie, paracetamol alleen is een stuk beter.
3 maal daags 2x500 mg
SPOILER
pi_83690824
Ohhh, Russische hotelsites, wat een pret Maar een deel is in het Engels vertaald, dus ik zit nu met de allergrootste moeite te proberen mijn kennis van het cyrillische schrift wat op te halen

Aure, ik las net even terug wat je vertelde over die baby, vreselijk zeg. Wat moet je dan als ouders? Hoe kun je die keuze ooit maken?

Enne, FFT, dat van de achternaam van mijn man is wel iets minder naar dan het klinkt, hoor
pi_83690874
met een collega gezellig een happy meal gegeten (ze is 49 haha).

dus ik bestel:
"hoi, mag ik een nuggets happy meal?"
medewerkster: "ja is het voor een jongen of een meisje?"
ik: "doe maar voor een jongen, het is voor mezelf"

ze keek me lang aan alsof er een spook achter me stond. ze kon beter stom lachen, maar nu had ik het idee dat ze me geloofde en zei ik maar "grapje"
pi_83690947
quote:
Op maandag 5 juli 2010 18:33 schreef ColdFeet het volgende:

Enne, FFT, dat van de achternaam van mijn man is wel iets minder naar dan het klinkt, hoor
het zal in belgie wel gebruikelijk zijn toch? ik zou niet bij mn achternaam genoemd willen worden. dan voelt het alsof ik net betrapt ben
pi_83690956
quote:
Op maandag 5 juli 2010 18:30 schreef Den_Haag het volgende:

Per tablet:
250mg paracetamol
250mg propyfenazon
46mg coffeine

Wat isa zegt :
KLIK
pi_83690998
quote:
Op maandag 5 juli 2010 18:26 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb honger dus ik heb besloten dat de meter-opnemer lekker pech heeft als-ie om 7 uur aanbelt. Dan is het huis nog niet gezogen en opgeruimd
Alsof het die meteropnemer opvalt dat je het hele huis hebt gedaan omdat hij kwam
Gekkie
pi_83691027
quote:
Op maandag 5 juli 2010 18:38 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Wat isa zegt :
KLIK
het is hoge rugpijn
quote:
Op maandag 5 juli 2010 18:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

0

Is niet zo'n geweldige combinatie, paracetamol alleen is een stuk beter.
3 maal daags 2x500 mg
SPOILER
paracetamol werkt voor geen meter. vannacht niet kunnen slapen door de pijn.
pi_83691086
quote:
Op maandag 5 juli 2010 18:26 schreef Den_Haag het volgende:
Aure,
Thanks En de rest trouwens ook

Heb verder even geen zin om op vragen daarover in te gaan, ben een beetje *blah*
pi_83691087
quote:
Op maandag 5 juli 2010 18:05 schreef Isabeau het volgende:
Beiden sleutels vergeten, dus maar aangebeld bij de overburen voor een ladder Balkondeur stond gelukkig open, was dus zo gepiept (wat is inbreken soms toch schrikbarend eenvoudig )
Dus Dr. Rossi is makkelijk te stelen
quote:
Bluezz, begrijp ik het nou goed en is het woord 'cul' op je werk toegevoegd aan sites waarvan ze niet willen dat je er komt? (net als nu en nws en travel??)
Steeds meer is geblockt. Hij pakt Actives niet. En Myat ook vaak niet Via Index/cul gaat het nog redelijk. Maar als er eenmaal in de TT van een CULSC iets raar staat kan ik er dus niet op

Blijft over : alleen maar werken
pi_83691104
quote:
Op maandag 5 juli 2010 18:37 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

het zal in belgie wel gebruikelijk zijn toch? ik zou niet bij mn achternaam genoemd willen worden. dan voelt het alsof ik net betrapt ben
Mijn Meneer is gewoon een Hollander, hoor Maar hij heeft gewoon een 'catchy' achternaam

DH, heb je al een fysio gezien ofzo?
pi_83691140
quote:
Op maandag 5 juli 2010 18:40 schreef Den_Haag het volgende:

het is hoge rugpijn

Neem je er wel verdeeld over de dag 3 - 4 X 2
pi_83691147
quote:
Op maandag 5 juli 2010 18:35 schreef FutureFairytale het volgende:
met een collega gezellig een happy meal gegeten (ze is 49 haha).

dus ik bestel:
"hoi, mag ik een nuggets happy meal?"
medewerkster: "ja is het voor een jongen of een meisje?"
ik: "doe maar voor een jongen, het is voor mezelf"

ze keek me lang aan alsof er een spook achter me stond. ze kon beter stom lachen, maar nu had ik het idee dat ze me geloofde en zei ik maar "grapje"
Whehe hier kijken ze er echt niet raar van op als ik een Happy meal bestel
pi_83691154

De feestlokatie van afgelopen donderdag Een kapelletje, in gebruik als atelier, midden op een begraafplaats
pi_83691166
quote:
Op maandag 5 juli 2010 18:43 schreef Aure het volgende:

[..]

Whehe hier kijken ze er echt niet raar van op als ik een Happy meal bestel
Zou dat iets zeggen over hoe mensen jou inschatten?
pi_83691180
OMG wat hangt daar voor vreselijks als kunst Een opengereten gezicht

Gezallich hoor
pi_83691190
quote:
Op maandag 5 juli 2010 18:41 schreef Aure het volgende:

Heb verder even geen zin om op vragen daarover in te gaan, ben een beetje *blah*
*insert knuffel*
pi_83691209
quote:
Op maandag 5 juli 2010 18:43 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Zou dat iets zeggen over hoe mensen jou inschatten?
Misschien wel
pi_83691210
quote:
Op maandag 5 juli 2010 18:44 schreef PdeHoog het volgende:

*insert knuffel*
Doet er eentje bovenop
pi_83691212
quote:
Op maandag 5 juli 2010 18:44 schreef Bluezz het volgende:
OMG wat hangt daar voor vreselijks als kunst Een opengereten gezicht

Gezallich hoor
Ja Had de beste man allemaal zelf gemaakt In het echt ziet het er echt wel tof uit
pi_83691241
Oh ja...ging eten maken
pi_83691252
quote:
Op maandag 5 juli 2010 18:42 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Het staat mij toch bij dat paracetamol pas optimaal werkt als je een tijdje doorslikt, ofzo?
pi_83691271
En : staan aan partytafels
Wat heb jij je ogen/lens uitgekeken Pee, hoe ken je die mensen ook alweer? Van FOK?
pi_83691294
quote:
Op maandag 5 juli 2010 18:46 schreef ColdFeet het volgende:

Het staat mij toch bij dat paracetamol pas optimaal werkt als je een tijdje doorslikt, ofzo?
Ja, bouwt een spiegel op zeg maar.
Toch Isa?
pi_83691336
quote:
Op maandag 5 juli 2010 18:42 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Yep, zelf voor het slapen 2 tabletten. 4 uur laten wakker van de pijn. kon niet op mijn zij liggen. alleen 1 bepaalde positie op mijn rug.
pi_83691350
Ik dacht altijd dat je beter ibuprofen kunt nemen met rugpijn, omdat dat spierontspannend is?

Maar goed, i'm not the expert here

Maar bij mij hielp het een keer donders!
pi_83691358
quote:
Op maandag 5 juli 2010 18:46 schreef Bluezz het volgende:
En : staan aan partytafels
Wat heb jij je ogen/lens uitgekeken Pee, hoe ken je die mensen ook alweer? Van FOK?
Er stonden ook stoelen hoor En veel mensen stonden / zaten buiten. Heerlijk daar De bruid is een van mijn collega's en ik kom redelijk vaak over de vloer daar Niet wekelijks, maar genoeg om het huis te zien opknappen en haar vriend / man goed te leren kennen
pi_83691416
quote:
Op maandag 5 juli 2010 18:40 schreef Den_Haag het volgende:

het is hoge rugpijn

Dus je hebt al minimaal 3 dagen achter elkaar 3 tot 4 maal op een dag op vaste tijden 1000 mg paracetamol geprobeerd.
pi_83691427
quote:
Op maandag 5 juli 2010 18:48 schreef LieLie het volgende:
Ik dacht altijd dat je beter ibuprofen kunt nemen met rugpijn, omdat dat spierontspannend is?

Maar goed, i'm not the expert here

Maar bij mij hielp het een keer donders!
Ibu is bij mij stap 2, maar ik begreep dat het niet al te best is voor je maag. Je kan beter paracetamol slikken. Eigenlijk ben ik uberhaupt ant-mediciijn, maar met een zwakke rug heb ik het altijd bij de hand. Paraceteamol, Ibu EN diclofenac. Ooit eens gekregen van de huisarts en nooit opgemaakt maar wel bewaard.
pi_83691456
quote:
Op maandag 5 juli 2010 18:49 schreef Isabeau het volgende:

Dus je hebt al minimaal 3 dagen achter elkaar 3 tot 4 maal op een dag op vaste tijden 1000 mg paracetamol geprobeerd.

Oh, zoiets zei zuster Bluezz ook al

Maar ja, paracetamol werkt pas optimaal na een paar dagen en alleen als je het op vaste tijden inneemt en niet zoals het gros der mensen pas als je pijn voelt.
pi_83691478
quote:

Vaste tijden dus belangrijk?
pi_83691491
quote:
Op maandag 5 juli 2010 18:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar ja, paracetamol werkt pas optimaal na een paar dagen en alleen als je het op vaste tijden inneemt en niet zoals het gros der mensen pas als je pijn voelt.
Ik wist niet dat je het ook op vaste tijden in moest nemen Weer iets geleerd
pi_83691531
quote:

[..]

zaterdagochtend begonnen.
pi_83691591
quote:
Op maandag 5 juli 2010 18:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Weer iets geleerd
Ookal probeer ik zo min mogelijk pijnstillers te nemen (en ibu lijkt beter te werken bij mij)
pi_83691595
quote:
Op maandag 5 juli 2010 18:52 schreef Aure het volgende:

Ik wist niet dat je het ook op vaste tijden in moest nemen Weer iets geleerd

Bloedspiegel is dan optimaal

Weinig mensen beseffen dat paracetamol één van de beste pijnstillers is, maar je moet het wel op de juiste manier gebruiken. Ken eigenlijk bijna niemand die dat doet.

DH, je kan bijv voor het slapen gaan 1000 mg paracetamol (NIET sanalgin) nemen en (ja 'en') 1 tablet ibuprofen. Dan verder overdag alleen paracetamol nemen.
pi_83691737
quote:
Op maandag 5 juli 2010 18:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Bloedspiegel is dan optimaal

Weinig mensen beseffen dat paracetamol één van de beste pijnstillers is, maar je moet het wel op de juiste manier gebruiken. Ken eigenlijk bijna niemand die dat doet.

DH, je kan bijv voor het slapen gaan 1000 mg paracetamol (NIET sanalgin) nemen en (ja 'en') 1 tablet ibuprofen. Dan verder overdag alleen paracetamol nemen.
zal het proberen.
vandaag laten kraken maar de betreffende wervel gaf geen krimp

wat is er eigenlijk mis met Sanalgin?
pi_83691882
Wel vervelend dat je er nog steeds zoveel last van hebt DH

Pff kwam net een van mn emo liedjes op de radio, gelijk janken Luchtte wel op
pi_83691907
In het najaar had ik buikgriep, en enorme rugpijn. Ik kon dus geen kant op, maar ik werd he-le-maal gek van de rugpijn, ik kon niet op mijn zij/rug/buik liggen en niet rechtop omdat ik zo beroerd was.En dus ook niet slapen. Hele dag paracetamol om de vier uur, hielp geen fluit. 's avonds kwam vriend eindelijk thuis met ibuprofen en een uurtje later sliep ik als een roos
pi_83692013
Mijn schoonouders snappen het idee van een dieet niet geloof ik Kregen voor het oppassen op de hond allebei een dikke reep chocola. Ik ga na de vakantie pas weer wegen denk ik

Morgen voor mijn nieuwe werk mee om een 'journaal' te maken. We gaan de eigenaar van dit nieuwe restaurant hier interviewen
pi_83692111
Jeej

Kreeg een mail van die dombo's van Buro Britain Mijn tripje kan toch doorgaan in de door mij gewenste week Want als ik twee dagen eerder aankwam was het allemaal geen probleem Pffffff...waar maken we dan al die heibel om Dus nu ga ik zondag de 19e lunchen bij Bluezz en Golfer
pi_83692709
quote:
Op maandag 5 juli 2010 19:02 schreef Aure het volgende:
Wel vervelend dat je er nog steeds zoveel last van hebt DH
ach, ben al meer dan een jaar niet zonder pijn. dit is alleen net iets te veel pijn om leuk te zijn
quote:
Pff kwam net een van mn emo liedjes op de radio, gelijk janken Luchtte wel op
zolang het oplucht
pi_83692755
Zo na een dag koppijn en wazig in me kop

Shit zeg, die koopakte en bijlages zijn wel erg veel papier, straks maar even mijn tanden inzetten.
pi_83692849
quote:
Op maandag 5 juli 2010 19:24 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

ach, ben al meer dan een jaar niet zonder pijn. dit is alleen net iets te veel pijn om leuk te zijn

pi_83692864
quote:
Op maandag 5 juli 2010 19:25 schreef flying-dutchman het volgende:

Shit zeg, die koopakte en bijlages zijn wel erg veel papier, straks maar even mijn tanden inzetten.
Succes drmee
pi_83692887
quote:
Op maandag 5 juli 2010 19:25 schreef flying-dutchman het volgende:

Kost wat, maar dan heb je ook wat!
pi_83693057
quote:
Op maandag 5 juli 2010 19:28 schreef LieLie het volgende:

[..]

Kost wat, maar dan heb je ook wat!
Moesten idd wel 6 postzegels op
pi_83693304
Worden hier al mensen nerveus eigenlijk?

Nog 25 uur
pi_83693359
quote:
Op maandag 5 juli 2010 19:38 schreef LieLie het volgende:

Nog 25 uur

nee en dat ben ik over 25uur nog niet
pi_83693385
quote:

Nog 25 uur
Ohja! Nog even mn nagels roodwitblauw lakken
pi_83693396
quote:
Op maandag 5 juli 2010 19:39 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

nee en dat ben ik over 25uur nog niet
Interesseert het je niets of weet je zeker dat ze winnen/verliezen?
pi_83693491
DH, ipv 3x per dag 2 tabletten kan je ook de eerste keer 2 en daarna om de 4 uur 1 pil nemen. Idd wel volhouden zodat er steeds wat in je bloed zit.
Sterkte Aure!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_83693511
MeMo vind je het geen goed excuus als nederland wint een oranje MD te scoren?
pi_83693552
quote:
Op maandag 5 juli 2010 19:40 schreef LieLie het volgende:

[..]

Interesseert het je niets of weet je zeker dat ze winnen/verliezen?

ik kan me er gewoon niet druk om maken. Vind het allemaal hartstikke leuk hoor en tijdens de wedstrijd vind ik t wel wat spannend maar verder niets en als ze verliezen heb ik ook gene kuthumeur hadden ze beter moeten spelen
pi_83693608
quote:
Op maandag 5 juli 2010 19:43 schreef flying-dutchman het volgende:
MeMo vind je het geen goed excuus als nederland wint een oranje MD te scoren?

die is er heul niet
pi_83693651
quote:
Op maandag 5 juli 2010 19:45 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

die is er heul niet
pi_83693843
Snif en ik mag van mezelf geen md meer kopen
pi_83693851
Ze hebben bij de Hunkemoller wel een oranje string met een rood-wit-blauw strikje
pi_83693891
quote:
Op maandag 5 juli 2010 19:51 schreef LieLie het volgende:
Ze hebben bij de Hunkemoller wel een oranje string met een rood-wit-blauw strikje
Trek ik mijn oranje boxer aan
pi_83693926
quote:
Op maandag 5 juli 2010 19:52 schreef flying-dutchman het volgende:

[..]

Trek ik mijn oranje boxer aan
Die van Jan?
pi_83693932
Ohja! Ohja!
Steer, ik heb een lekker luchtje ontdekt, Eau Ensoleillant van Clarins!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_83693975
quote:
Op maandag 5 juli 2010 19:53 schreef LieLie het volgende:

[..]

Die van Jan?
Nee, die van björn
pi_83694067
quote:

Nog 25 uur
Nerveus niet maar heb er wel zin in
pi_83694126
quote:
Op maandag 5 juli 2010 19:40 schreef Aure het volgende:

[..]

Ohja! Nog even mn nagels roodwitblauw lakken
Ik ga voor oranje met goude glitters mooie bezigheid ipv leren
pi_83694208
Wij gaan 1, 2 of 3 afleveringen van de West Wing kijken
pi_83694238
quote:
Op maandag 5 juli 2010 19:56 schreef Sarabi het volgende:
Nerveus niet maar heb er wel zin in

Ik ga niet kijken hoor. Altijd als ik een wedstrijd helemaal volg verliezen we en ben ik teleurgesteld
pi_83694308
quote:
Op maandag 5 juli 2010 20:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ga niet kijken hoor. Altijd als ik een wedstrijd helemaal volg verliezen we en ben ik teleurgesteld
Dat bijgeloof had ik ook een tijdje maar daar heb ik me toch maar over heen gezet, anders had ik net zo goed morgenavond kunnen gaan buikdansen
pi_83694328
Zo...het leven kan rotter met zo'n lekker lamskoteletje
pi_83694386
quote:
Op maandag 5 juli 2010 20:02 schreef PdeHoog het volgende:
Zo...het leven kan rotter met zo'n lekker lamskoteletje
Arm lammetje
pi_83694460
quote:
Op maandag 5 juli 2010 20:03 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Arm lammetje
Nee hoor....dat lammetje moet gewoon blij zijn dat hij op MIJN bord belandde. Ik, die goed voor dat stukje vlees heb gezorgd. Lekker op de grillpan en daarna met smaak verorberd Heerlijk
  maandag 5 juli 2010 @ 20:04:57 #87
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_83694497
quote:
Op maandag 5 juli 2010 20:04 schreef kaasplankje het volgende:
Hoi!
Kaas
pi_83694509
quote:
Op maandag 5 juli 2010 20:04 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Nee hoor....dat lammetje moet gewoon blij zijn dat hij op MIJN bord belandde. Ik, die goed voor dat stukje vlees heb gezorgd. Lekker op de grillpan en daarna met smaak verorberd Heerlijk
Als je maar belooft er van te genieten dan
  maandag 5 juli 2010 @ 20:06:04 #90
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_83694540
quote:
Op maandag 5 juli 2010 20:00 schreef Isabeau het volgende:

Dat heb ik ook! als ik kijk wordt er niet gescoord, en als ik dan wegloop gaattie er in!
  maandag 5 juli 2010 @ 20:07:00 #91
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_83694588
quote:
Op maandag 5 juli 2010 18:41 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Dus Dr. Rossi is makkelijk te stelen
[..]

Steeds meer is geblockt. Hij pakt Actives niet. En Myat ook vaak niet Via Index/cul gaat het nog redelijk. Maar als er eenmaal in de TT van een CULSC iets raar staat kan ik er dus niet op

Blijft over : alleen maar werken
´t is een schande
pi_83694607
quote:
Op maandag 5 juli 2010 20:05 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Als je maar belooft er van te genieten dan
Heb ik al gedaan
pi_83694697
Lam is scharrelvlees. En ik geniet er ook van.
Hoi Kaas!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_83694707
quote:
Op maandag 5 juli 2010 20:07 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Heb ik al gedaan
Braaf
  maandag 5 juli 2010 @ 20:10:46 #95
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_83694826
quote:
Op maandag 5 juli 2010 20:08 schreef krakkemieke het volgende:
Hoi Kaas!
Hoi Krak, long time no see! hoe was je vakantie?
pi_83694852
quote:
Op maandag 5 juli 2010 20:08 schreef krakkemieke het volgende:
pi_83694967
quote:
Op maandag 5 juli 2010 20:06 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Dat heb ik ook! als ik kijk wordt er niet gescoord, en als ik dan wegloop gaattie er in!
tv in de plee neerzetten
  maandag 5 juli 2010 @ 20:14:47 #98
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_83695041
Lam

Stukje Robol kaas gekocht (die met die walnoten aan de zijkant) toch wel weer lekker.

Daarnaast Serrano ham van de AH en van de Lidl gekocht: die van de Lidl is wel een EUR goedkoper maar helaas legt die het qua smaak (zooooout) echt af tegen die van de AH Excellent. Helaas.

Gelukkig heeft de Lidl wel goede wijnen, een Rioja gekocht om de ham mee weg te spoelen
Confidence through competence
pi_83695049
quote:
Op maandag 5 juli 2010 20:10 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Hoi Krak, long time no see! hoe was je vakantie?
Geweldig, zie boven.
Ik heb gister weer eens een eind gefietst en het ging goed. We zaten vlak bij de Mont Ventoux en ik heb een doel gesteld: ooit wil ik de weg van ons dorp naar Malaucene fietsen. Bij Malaucene begint de Ventoux.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  maandag 5 juli 2010 @ 20:18:50 #100
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_83695237
quote:
Op maandag 5 juli 2010 20:14 schreef krakkemieke het volgende:

Geweldig, zie boven.
Ik heb gister weer eens een eind gefietst en het ging goed. We zaten vlak bij de Mont Ventoux en ik heb een doel gesteld: ooit wil ik de weg van ons dorp naar Malaucene fietsen. Bij Malaucene begint de Ventoux.
Leuk dat je 't naar je zin had, de Provence is zo mooi Malaucene ik vind Bedoin ook een geweldig mooi plaatsje waar staat die post van jou? ik ben te gaar om 't op te zoeken
pi_83695377
quote:
Op maandag 5 juli 2010 20:14 schreef Stereotomy het volgende:
Stukje Robol kaas gekocht (die met die walnoten aan de zijkant) toch wel weer lekker.
Da's toch Rambol?
  maandag 5 juli 2010 @ 20:26:29 #102
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_83695609
Avond
Omg ben al nerveus voor morgen !!!
Kan het in de kroeg kijken, heb er zin in!
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_83695777
hobbel
pi_83695786
quote:
Op maandag 5 juli 2010 20:26 schreef MissHobje het volgende:
Avond
Omg ben al nerveus voor morgen !!!
Kan het in de kroeg kijken, heb er zin in!
Why Het gaat vast net als altijd: ver komen en dan op het laatst eruit vliegen.....
pi_83695789
quote:
Op maandag 5 juli 2010 20:18 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Leuk dat je 't naar je zin had, de Provence is zo mooi Malaucene ik vind Bedoin ook een geweldig mooi plaatsje waar staat die post van jou? ik ben te gaar om 't op te zoeken
[] maandag 5 juli 2010 @ 11:30 (#86)

Ja, lekkere vakantie gehad!
Lekkerste eten: zelf gebarbecuede lamsbout
Lekkerste gerecht: frambozentaart
Grappigste smaak: 70% chocola met zout
Leukste uitstapje: de rommelmarkten
Meest vergeten: wandelschoenen (gelukkig sportschoenen mee)
Meest gemist: de mensen in Nederland (niet eens het sporten )
Grootste verrassing: ondanks alle lekkers 2 kilo afgevallen!

En mocht ik ooit gek worden en de Ventoux op willen, dan begin ik wel in Bedoin!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_83695857
quote:
Op maandag 5 juli 2010 20:29 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Why Het gaat vast net als altijd: ver komen en dan op het laatst eruit vliegen.....
Niet zo negatief joh!

Ik ga het gezellig thuis bij mijn ouders kijken, wijntje erbij, stokbrood erbij
pi_83695864
  maandag 5 juli 2010 @ 20:31:40 #108
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_83695905
quote:

[..]

nee heb er een goed gevoel over
We vliegen nu al ver !
Enne positief denken is ook fijn!
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_83695910
quote:

[..]

Ik weet niet.... Deze keer zou het kunnen denk ik....
En dan Nederland -Duitsland en dan winnen. Eindelijk revanche! Ja, ik heb '72 meegemaakt!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  maandag 5 juli 2010 @ 20:32:35 #110
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_83695960
quote:
Op maandag 5 juli 2010 20:29 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

[] maandag 5 juli 2010 @ 11:30 (#86)

En mocht ik ooit gek worden en de Ventoux op willen, dan begin ik wel in Bedoin!

Klinkt als een super vakantie
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  maandag 5 juli 2010 @ 20:32:49 #111
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_83695970
quote:
Op maandag 5 juli 2010 19:09 schreef PdeHoog het volgende:
Dus nu ga ik zondag de 19e lunchen bij Bluezz en Golfer
Laat ik nou net die dag een begrafenis gepland hebben.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 5 juli 2010 @ 20:33:11 #112
55709 Stereotomy
pi_83695991
quote:
Op maandag 5 juli 2010 20:21 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Da's toch Rambol?
Ja

Roobol is een winkel voor woontextiel
pi_83696042
Als we zo ver komen, dan wil ik ook zien dat we Duitsland finaal omver trappen. Gewoon afmaken zeg maar. Compleet van de kaart vegen (en van de grasmat).

Dat wordt zo heerlijk dan Al die duitse collega's Gewoon elk incident richting Duitsland "Schade Deutschland. Alles ist vorbei.". En dat kan mooi ook naar de Engelsen dan
pi_83696066
quote:
Op maandag 5 juli 2010 20:32 schreef golfer het volgende:

[..]

Laat ik nou net die dag een begrafenis gepland hebben.
Da's goed Zolang Bluezz maar achterblijft
  maandag 5 juli 2010 @ 20:35:05 #115
55709 Stereotomy
pi_83696102
Ik hoop ook voor finale Nederland - Duitsland en dan Duitsland vernietigen
pi_83696132
quote:
Op maandag 5 juli 2010 20:33 schreef PdeHoog het volgende:
Als we zo ver komen, dan wil ik ook zien dat we Duitsland finaal omver trappen. Gewoon afmaken zeg maar. Compleet van de kaart vegen (en van de grasmat).

Dat wordt zo heerlijk dan Al die duitse collega's Gewoon elk incident richting Duitsland "Schade Deutschland. Alles ist vorbei.". En dat kan mooi ook naar de Engelsen dan
Maar dan afmaken zonder schoppen enzo. Als een gentleman zeg maar. Dat zou ik geweldig vinden.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_83696173
quote:
Op maandag 5 juli 2010 20:35 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Maar dan afmaken zonder schoppen enzo. Als een gentleman zeg maar. Dat zou ik geweldig vinden.
Geen fysiek geweld natuurlijk Moet wel netjes en sportief blijven
pi_83696192
quote:
Op maandag 5 juli 2010 20:35 schreef Stereotomy het volgende:
Ik hoop ook voor op finale Nederland - Duitsland en dan Duitsland vernietigen
Ik ga een geur kopen, Joehoe!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  maandag 5 juli 2010 @ 20:38:25 #119
55709 Stereotomy
pi_83696274
quote:
Op maandag 5 juli 2010 20:36 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Ik ga een geur kopen, Joehoe!
Vertel
pi_83696415
quote:
Op maandag 5 juli 2010 20:38 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Vertel
Eau Ensoleillante van Clarins. Ik had een proefje gekregen en het is wat ik zocht. Ik wil nog even de andere eau's ruiken, maar ik denk dat dit hem wordt.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  maandag 5 juli 2010 @ 20:41:46 #121
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_83696430
quote:
Op maandag 5 juli 2010 20:31 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Ik weet niet.... Deze keer zou het kunnen denk ik....
En dan Nederland -Duitsland en dan winnen. Eindelijk revanche! Ja, ik heb '72 meegemaakt!
Wat was er in 72 te doen dan?
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_83696602
pi_83696608
quote:
Op maandag 5 juli 2010 20:41 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Wat was er in 72 te doen dan?
Hahaaaaaaaaaaa! Oud zijn heeft zo z'n voordelen!
Niks bijzonders Tav. Iets met voetbal en een finale.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_83696631
Hoi Sunny.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  maandag 5 juli 2010 @ 20:46:22 #125
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_83696640
quote:
Op maandag 5 juli 2010 20:45 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Hahaaaaaaaaaaa! Oud zijn heeft zo z'n voordelen!
Niks bijzonders Tav. Iets met voetbal en een finale.
Dat was in 1974 lieverd Heb ik live vanuit de baarmoeder meegemaakt
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_83696683
quote:
Op maandag 5 juli 2010 20:46 schreef krakkemieke het volgende:
Hoi Sunny.
Hey Krakke!! je bent er weer!! was het leuk??
pi_83696876
Niet persoonlijk bedoeld, maar volgens mij mis ik iets. Ben ik ouderwets omdat ik teruglees in tenminste 1 topic?
Ja, het was heel leuk Sunny.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  maandag 5 juli 2010 @ 20:53:33 #128
55709 Stereotomy
pi_83696981
quote:
Op maandag 5 juli 2010 20:41 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Eau Ensoleillante van Clarins. Ik had een proefje gekregen en het is wat ik zocht. Ik wil nog even de andere eau's ruiken, maar ik denk dat dit hem wordt.
Klinkt goed
  maandag 5 juli 2010 @ 20:54:13 #129
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_83697012
quote:
Op maandag 5 juli 2010 20:51 schreef krakkemieke het volgende:
Niet persoonlijk bedoeld, maar volgens mij mis ik iets. Ben ik ouderwets omdat ik teruglees in tenminste 1 topic?
Wat bedoel je?
pi_83697128
quote:
Op maandag 5 juli 2010 20:53 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Klinkt goed
Ja, fris, maar later kruidig/poederig. Vervliegt wel snel, maar dat vind ik niet erg.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_83697225
quote:
Op maandag 5 juli 2010 20:54 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Wat bedoel je?
Ik heb al een paar keer verteld hoe mijn vakantie was, in dit topic en die ervoor. En iedereen blijft vragen hoe mijn vakantie was, alsof ze niet meer dan een paar posts teruglezen.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_83697241
Hmmmmm...ik geloof dat ik het zo naar mijn zin ga krijgen in Schotland he Vlakbij het hotel: http://www.panoramio.com/photo/34299957
pi_83697281
quote:
Op maandag 5 juli 2010 20:51 schreef krakkemieke het volgende:
Niet ouderwets. Denk dat de rest gewoon te lui is En dat we te snel gaan meestal
pi_83697284
quote:
Op maandag 5 juli 2010 20:59 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Ik heb al een paar keer verteld hoe mijn vakantie was, in dit topic en die ervoor. En iedereen blijft vragen hoe mijn vakantie was, alsof ze niet meer dan een paar posts teruglezen.
Nou ik weet niet hoor, maar meestal lees ik niet 1 heel topic door wat ik gemist heb nee
En aan dit topic ben ik nog niet toe gekomen, heb meer te doen..
Maar sorry voor het vragen, zal het niet meer doen
  maandag 5 juli 2010 @ 21:01:30 #135
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_83697306
quote:
Op maandag 5 juli 2010 20:59 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmmmm...ik geloof dat ik het zo naar mijn zin ga krijgen in Schotland he Vlakbij het hotel: http://www.panoramio.com/photo/34299957
fantastisch.
pi_83697345
quote:
Op maandag 5 juli 2010 20:59 schreef PdeHoog het volgende:
Als je het over fotograferen hebt, ga je het volgens mij sowieso naar je zin krijgen in Schotland!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_83697381
quote:
Op maandag 5 juli 2010 21:01 schreef TAV74 het volgende:

[..]

fantastisch.
Ja Als ik in september nou ook die echte herfstkleuren en 's avonds een beetje zon krijg, dan ben ik echt helemaal gelukkig En dan na het foto's maken whisky drinken met een tof boek erbij
pi_83697411
quote:
Op maandag 5 juli 2010 20:35 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

hmm dat heb ik nog bij geen één wedstrijd gezien alleen maar aanstellende mannen die schreeuwend op de grond blijven liggen tot niemand aandacht aan ze besteed en dan ineens is de toverfee langsgeweest en is alles weer goed

en onsportiviteit is er altijd, niet eens alleen bij dreiging
pi_83697430
quote:
Op maandag 5 juli 2010 21:02 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Als je het over fotograferen hebt, ga je het volgens mij sowieso naar je zin krijgen in Schotland!
Dat weet ik wel zeker ja Maar goed...ik ga erook naar toe om wat te genieten van de omgeving. Niet alleen om foto's te maken Ik wil ook lokale gerechten proeven en whisky en zo
pi_83697513
quote:
Op maandag 5 juli 2010 21:00 schreef Sunnythesun het volgende:

niet gelijk zo reageren...

je kunt het vinden als eerste post op de vorige pagina.
pi_83697542
quote:
Op maandag 5 juli 2010 21:00 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Nou ik weet niet hoor, maar meestal lees ik niet 1 heel topic door wat ik gemist heb nee
En aan dit topic ben ik nog niet toe gekomen, heb meer te doen..
Ik ben niet boos. Maar ik had net op deze pagina gepost hoe mijn vakantie was. Pagina, niet topic.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_83697559
quote:
Op maandag 5 juli 2010 21:03 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Dat weet ik wel zeker ja Maar goed...ik ga erook naar toe om wat te genieten van de omgeving. Niet alleen om foto's te maken Ik wil ook lokale gerechten proeven en whisky en zo
die whisky is toch pas begonnen sinds een maand ofzo? je post alsof je gevoed werd met whisky ipv melk
pi_83697601
quote:
Op maandag 5 juli 2010 20:29 schreef krakkemieke het volgende:

Klinkt goed Krak
pi_83697649
quote:
Op maandag 5 juli 2010 21:06 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

die whisky is toch pas begonnen sinds een maand ofzo? je post alsof je gevoed werd met whisky ipv melk
Drank is al langer aan de gang hoor Maar die proeverij maakte alles wel een stuk interessanter
  maandag 5 juli 2010 @ 21:09:19 #145
63722 z80
I fink you freaky
pi_83697666
quote:
Op maandag 5 juli 2010 18:13 schreef borisz het volgende:

[..]

dat maakt op zich niet zo veel uit.
ik ken mensen die maar een paar kilometer verhuisden, en na 3 jaar al weer retour NL gingen.
het is meer het idee en gevoel waarmee je vertrekt.
puur om de centen, de rust of de sfeer vertrekken geeft problemen.
als je gaat emigreren moet je voor het totaal pakket gaan.
zegt een economisch vluchteling
pi_83697765
quote:
Op maandag 5 juli 2010 21:08 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Drank is al langer aan de gang hoor Maar die proeverij maakte alles wel een stuk interessanter
als je wat meer ervaren bent; kom maar langs op kantoor. ik heb er geen verstand van maar ik weet zeker dat je gaat
pi_83697794
ik ga ff huiskamer dansen
  maandag 5 juli 2010 @ 21:12:28 #148
63722 z80
I fink you freaky
pi_83697799
quote:
Op maandag 5 juli 2010 18:37 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

ook hier in Duitsland in het normaal om iemand bij de achternaam te noemen.
en nog het liefst met alle titels er bij
  maandag 5 juli 2010 @ 21:17:16 #149
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_83698031
Net weer even een update van Spoorloos gekeken. Weer dat hele hartelijke Turkse gezin. Zo ontroerend lief zoals die 30 jarige dochter in intussen 2 kleinkinderen zijn opgenomen als gewoon volwaardige gezinsleden.
Poef.....gone! ©golfer
pi_83698085
Peeeeeeeeeeee

Kaas, jij haalde de krent uit mijn postpap
pi_83698124
quote:
Op maandag 5 juli 2010 21:06 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Ik ben niet boos. Maar ik had net op deze pagina gepost hoe mijn vakantie was. Pagina, niet topic.
Ja nou sorry hoor, ik zie je en denk ik vraag ff hoe het was. Betrokkenheid en zo.
Inmiddels je verslagje gelezen, maar als ik die eerder had gezien had ik het waarschijnlijk ook gevraagd.. Beetje jammer dat interesse de kop in gedrukt wordt, zo voelt het nu een beetje

maar laat maar, ik zal alles wel weer helemaal verkeerd opvatten en verkeerd reageren en zo
pi_83698154
quote:
Op maandag 5 juli 2010 21:17 schreef golfer het volgende:
Net weer even een update van Spoorloos gekeken. Weer dat hele hartelijke Turkse gezin. Zo ontroerend lief zoals die 30 jarige dochter in intussen 2 kleinkinderen zijn opgenomen als gewoon volwaardige gezinsleden.
Ik vergaf die vader alweer spontaan zijn gebrekkige nederlands na 32 jaar hier gewoond te hebben
  Moderator / Redactie Sport maandag 5 juli 2010 @ 21:24:09 #153
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_83698417

Lekker gesport. Een-na-laatste pencak les. Weer eens met lange stokken getraind. Was ook een tijd geleden. Wel weer leuk . Nee geen spijt dat ik de beslissing heb gemaakt om te stoppen.
  maandag 5 juli 2010 @ 21:36:34 #154
55709 Stereotomy
pi_83699079
Vandaag langs Papillon gegaan voor danssneakers bekijken. Het mooiste model was tevens de goedkoopste (39 EUR ) maar daar pastte ik met mijn wijdere voeten niet goed in.

Beste model was uiteraard weer eens het duurste model (89 EUR) maar weet eigenlijk niet of ik dat ervoor over heb, eerste paar echte dansschoenen....
pi_83699179
quote:
Op maandag 5 juli 2010 21:36 schreef Stereotomy het volgende:
Vandaag langs Papillon gegaan voor danssneakers bekijken. Het mooiste model was tevens de goedkoopste (39 EUR ) maar daar pastte ik met mijn wijdere voeten niet goed in.

[ afbeelding ]

Beste model was uiteraard weer eens het duurste model (89 EUR) maar weet eigenlijk niet of ik dat ervoor over heb, eerste paar echte dansschoenen....
Jaa die zijn super super fijn! Mijn dramalerares had die ook altijd aan En ik had ze soms weer van haar aan Zit zooooo lekker
pi_83699289
quote:

[ afbeelding ]

Zien er erg comfi uit
Maar wel duur....
pi_83699348
quote:
Op maandag 5 juli 2010 21:18 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ja nou sorry hoor, ik zie je en denk ik vraag ff hoe het was. Betrokkenheid en zo.
Inmiddels je verslagje gelezen, maar als ik die eerder had gezien had ik het waarschijnlijk ook gevraagd.. Beetje jammer dat interesse de kop in gedrukt wordt, zo voelt het nu een beetje

maar laat maar, ik zal alles wel weer helemaal verkeerd opvatten en verkeerd reageren en zo
Het spijt me als je interesse de kop wordt ingedrukt, zo bedoel ik het niet.
Maar inmiddels heb ik al een aantal keer verteld hoe mijn vakantie was. Omdat meer mensen niet teruglazen en het ging dus echt niet om jou.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  maandag 5 juli 2010 @ 21:43:13 #158
55709 Stereotomy
pi_83699475
quote:
Op maandag 5 juli 2010 21:38 schreef Aure het volgende:

[..]

Jaa die zijn super super fijn! Mijn dramalerares had die ook altijd aan En ik had ze soms weer van haar aan Zit zooooo lekker
Exact dit model? Het is de Bloch Boost.

Die Blochs zijn echt takkeduur. Then again, twee uurtjes werken en je hebt ze bij elkaar gespaard, maar dat geld kan ook ergens anders aan besteed worden etc. etc.

Of ik had gewoon allang afgestudeerd kunnen zijn en bergen met geld verdienen.
  maandag 5 juli 2010 @ 21:44:08 #159
55709 Stereotomy
pi_83699529
quote:
Op maandag 5 juli 2010 21:41 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Het spijt me als je interesse de kop wordt ingedrukt, zo bedoel ik het niet.
Maar inmiddels heb ik al een aantal keer verteld hoe mijn vakantie was. Omdat meer mensen niet teruglazen en het ging dus echt niet om jou.
Volgens mij is het meer sociale interesse hoor Krak, zo van: 'ik zie dat je weer terug bent van vakantie'
pi_83699567
quote:

[ afbeelding ]

Och Steer, waar heb je het over? Je houdt toch van dansen? Kopen die zooi!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  maandag 5 juli 2010 @ 21:45:15 #161
55709 Stereotomy
pi_83699608
quote:
Op maandag 5 juli 2010 21:44 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Och Steer, waar heb je het over? Je houdt toch van dansen? Kopen die zooi!
Ik hou ook van eten, op vakantie gaan, geuren, m'n huur op tijd betalen en sparen.
pi_83699708
Potverdikkie Heb een avond voor jan lul thuis gezeten Die eikel van de verwarmingen is niet op komen dagen en zijn telefoon neemt ook niet op Zelfs geen kaartje in de bus
pi_83699769
quote:
Op maandag 5 juli 2010 21:44 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Volgens mij is het meer sociale interesse hoor Krak, zo van: 'ik zie dat je weer terug bent van vakantie'
Ja dat was het idd..

maar het is al goed hoor Krak..
pi_83699939
quote:
Op maandag 5 juli 2010 21:48 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ja dat was het idd..

maar het is al goed hoor Krak..
Stom internet, praten is makkelijker......
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_83700219
wordt ik net gebeld door mijn oom en tante uit Wageninge dat ze hier vlak bij aan het kamperen zijn! Komen ze woensdag middag gezellig langs! Ze zijn hier nog nooit geweest dus dat is wel tof
pi_83700276
quote:
Op maandag 5 juli 2010 21:58 schreef Sunnythesun het volgende:
wordt ik net gebeld door mijn oom en tante uit Wageninge dat ze hier vlak bij aan het kamperen zijn! Komen ze woensdag middag gezellig langs! Ze zijn hier nog nooit geweest dus dat is wel tof
Leuk!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_83700486
quote:
Op maandag 5 juli 2010 21:43 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Exact dit model? Het is de Bloch Boost.

Die Blochs zijn echt takkeduur. Then again, twee uurtjes werken en je hebt ze bij elkaar gespaard, maar dat geld kan ook ergens anders aan besteed worden etc. etc.

Of ik had gewoon allang afgestudeerd kunnen zijn en bergen met geld verdienen.
Dat weet ik niet meer, maar ze lijken er wel heel erg op
  maandag 5 juli 2010 @ 22:04:41 #168
55709 Stereotomy
pi_83700549
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:03 schreef Aure het volgende:

[..]

Dat weet ik niet meer, maar ze lijken er wel heel erg op
En waarom doe jij wel eens de schoenen van je dramadocent aan?
pi_83700679
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:04 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

En waarom doe jij wel eens de schoenen van je dramadocent aan?
Omdat ik overwoog zulke schoenen te kopen, omdat ik het niet fijn vond om op blote voeten/sokken de dramalessen te volgen Zij heeft toevallig dezelfde maat dus heb ik ze wel es een paar lesjes aan gehad Ik was haar favoriete leerling
pi_83700686
Hmm, ook wel heel fijn dat ik na 3 weken weer mijn muziek kan luisteren.......
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  maandag 5 juli 2010 @ 22:09:55 #171
55709 Stereotomy
pi_83700846
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:07 schreef Aure het volgende:

[..]

Omdat ik overwoog zulke schoenen te kopen, omdat ik het niet fijn vond om op blote voeten/sokken de dramalessen te volgen Zij heeft toevallig dezelfde maat dus heb ik ze wel es een paar lesjes aan gehad Ik was haar favoriete leerling
Alleen in mijn eerste jaar docente gehad die van ons eistte dat we op sokken gingen oefenen (okee, was een oefenruimte van de dansvereniging met een vloer die nogal streepgevoelig was) maar ik hou er ab-so-luut niet van om op blote voeten te lopen dus ben blij dat ik alle andere jaren iets aan kon houden.
pi_83700894

Wij gaan niet 3, maar 4 afleveringen West Wing kijken
Spannend!

Krak, leuk dat je een fijne vakantie hebt gehad!
pi_83700926
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:09 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Alleen in mijn eerste jaar docente gehad die van ons eistte dat we op sokken gingen oefenen (okee, was een oefenruimte van de dansvereniging met een vloer die nogal streepgevoelig was) maar ik hou er ab-so-luut niet van om op blote voeten te lopen dus ben blij dat ik alle andere jaren iets aan kon houden.
Ik loop héél graag op blote voeten
  maandag 5 juli 2010 @ 22:12:08 #174
55709 Stereotomy
pi_83700982
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:11 schreef LieLie het volgende:

[..]

pi_83701004
quote:
Op maandag 5 juli 2010 21:51 schreef krakkemieke het volgende:

Stom internet, praten is makkelijker......
Dat gevoel heb ik hier bijna dagelijks

Terwijl ook dat niet bij mijn letters hoort
  maandag 5 juli 2010 @ 22:12:40 #176
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_83701011
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:07 schreef krakkemieke het volgende:
Hmm, ook wel heel fijn dat ik na 3 weken weer mijn muziek kan luisteren.......
Heb je geen walkman MP3-speler of iets dergelijks?
Poef.....gone! ©golfer
pi_83701026
quote:

[..]

Ik heb ooit volksdansen gedaan met schoenen met dunne leren zolen. En dat lijkt me prima.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_83701028
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:10 schreef LieLie het volgende:

Wij gaan niet 3, maar 4 afleveringen West Wing kijken
Spannend!

Krak, leuk dat je een fijne vakantie hebt gehad!
Vier? Dan ben je wel ff bezig 3 uur om precies te zijn Waar zit je nu? In welk seizoen?
  maandag 5 juli 2010 @ 22:13:07 #179
55709 Stereotomy
pi_83701035
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:12 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Dat gevoel heb ik hier bijna dagelijks

Terwijl ook dat niet bij mijn letters hoort
Als we elkaar dagelijks op moeten bellen dan haak ik af.

En dat past wel weer bij je letters
pi_83701051
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:11 schreef LieLie het volgende:

[..]

Ik ben ook een van de weinige die dat graag doet volgens mij
Het dansen bij ons moet ook op blote voeten
pi_83701070
quote:
Op maandag 5 juli 2010 21:47 schreef PdeHoog het volgende:
Potverdikkie Heb een avond voor jan lul thuis gezeten Die eikel van de verwarmingen is niet op komen dagen en zijn telefoon neemt ook niet op Zelfs geen kaartje in de bus

Maar je huisje is wél schoon dankzij hem

Waar is je link van sctlnd als je hem zoekt
pi_83701078
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:12 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Vier? Dan ben je wel ff bezig 3 uur om precies te zijn Waar zit je nu? In welk seizoen?
We zijn om acht uur begonnen En we zijn bij seizoen 2, aflevering 1. En da's een dubbele, dus we kijken 2 ook
pi_83701097
quote:

[..]

Mjah ik snapte het wel, het was het drama/danslokaal En dans was bij ons moderne dans, dus das op blote voeten dansen undso.
  maandag 5 juli 2010 @ 22:14:17 #184
55709 Stereotomy
pi_83701112
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:13 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Het dansen bij ons moet ook op blote voeten

moderne dans?
pi_83701146
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:14 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

moderne dans?
Buikdansen
pi_83701149
Ohja, ik heb vanavond ein-de-lijk eens een leuk boardshort gekocht! Ik heb een hekel aan gewone zwemkleding, daar voel ik me zeer onprettig in, dus wilde ik zo iets al jaren eigenlijk.
Deze is het geworden:

Best veel roze voor mij maar ik vind hem wel tof
  maandag 5 juli 2010 @ 22:15:06 #187
55709 Stereotomy
pi_83701164
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:14 schreef Aure het volgende:

[..]

Mjah ik snapte het wel, het was het drama/danslokaal En dans was bij ons moderne dans, dus das op blote voeten dansen undso.
moderne dans Bij het afdansen was er een kleine show van de moderne dansgroep Nèèèt iets te zweverig voor mij.
  maandag 5 juli 2010 @ 22:15:06 #188
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_83701166
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:13 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Check, en wel direct
pi_83701189
hoi liefjens, net thuis van neefje en het is godzijdank de virale versie van meningitis dus de prognoses zijn een stuk beter geworden daardoor. een hele opluchting.

nu snel slapen en vannacht weg. Tot volgende week!!!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_83701195
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:12 schreef golfer het volgende:

[..]

Heb je geen walkman MP3-speler of iets dergelijks?
Nee, en dat mis ik ook niet als ik op vakantie ben. Dan luister ik alleen naar de wind en de vogels op het terras.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_83701204
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:13 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Heeeeerlijk!! Ik loop het liefst altijd op blote voeten.. alleen jammer dat het op straat niet zo veilig is en in de winter te koud
  maandag 5 juli 2010 @ 22:16:25 #192
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_83701237
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:15 schreef DarkElf het volgende:
hoi liefjens, net thuis van neefje en het is godzijdank de virale versie van meningitis dus de prognoses zijn een stuk beter geworden daardoor. een hele opluchting.

Goed nieuws, super!! En heel veel plezier in het fantastische Schotland
  maandag 5 juli 2010 @ 22:16:29 #193
55709 Stereotomy
pi_83701239
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohja, ik heb vanavond ein-de-lijk eens een leuk boardshort gekocht! Ik heb een hekel aan gewone zwemkleding, daar voel ik me zeer onprettig in, dus wilde ik zo iets al jaren eigenlijk.
Deze is het geworden:
[ afbeelding ]
Bij dit soort shorts moet ik altijd onbewust denken dat de dame in kwestie zich niet geschoren heeft.

Net als ik bij dames met krijtstrepen broeken denk dat ze zichzelf te dik vinden. omdat verticale strepen schijnbaar dun maken
pi_83701252
quote:

Oh dat is mooi!

Heeeeeeel veel plezier en vergeet niet foto's te maken voor me
pi_83701301
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:16 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Bij dit soort shorts moet ik altijd onbewust denken dat de dame in kwestie zich niet geschoren heeft.

Net als ik bij dames met krijtstrepen broeken denk dat ze zichzelf te dik vinden. omdat verticale strepen schijnbaar dun maken

Wat denk jij veel na
  maandag 5 juli 2010 @ 22:17:44 #196
55709 Stereotomy
pi_83701303
quote:

Zo, wat een opluchting

En virale infectie beter dan bacteriële? Ik vind virussen enger. Stomme DNA/RNA envelopjes.
  maandag 5 juli 2010 @ 22:18:18 #197
55709 Stereotomy
pi_83701337
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:17 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wat denk jij veel na
Best confronterend om dat te horen van iemand die pas een weekje meelurkt.
pi_83701352
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:15 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

moderne dans Bij het afdansen was er een kleine show van de moderne dansgroep Nèèèt iets te zweverig voor mij.
Ik heb het in mn eerste jaar gedaan (want dan krijg je elk kunstvak om te kijken of het wat is), maar in je tweede jaar moest je dus gaan kiezen. Je mocht 2 van de 6 kunstvakken doen en GEEN drama én dans, want die vakken waren t meest populair. Mn danslerares was er van overtuigd dat ik dans moest gaan doen Maar mn dramalerares vond dat weer van drama Uiteindelijk toch maar voor drama gekozen, omdat moderne dans ook niet helemaal mijn ding is En tekenen als tweede vak
  maandag 5 juli 2010 @ 22:18:59 #199
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_83701365
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:17 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wat denk jij veel na
Dat denken herken ik wel, ik heb meer iets als:

Wat schrijf jij veel gedachtes op
pi_83701371
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:16 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

In mijn geval kan dat kloppen Ik kan daar heeeeel slecht tegen namelijk en als ik moet kiezen tussen leleijke rode ontstoken plekken + vreselijke jeuk/pijn en een boarshort die ik ook nog eens veeeel flatteuzer vind staan dan welk ander zwembroekje dan ook dan is die keuze wat mij betreft heeeeel snel gemaakt!
pi_83701388
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:18 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Best confronterend om dat te horen van iemand die pas een weekje meelurkt.
Sorry
pi_83701404
quote:

Dat is héél fijn Fijne vakantie
pi_83701421
Goed nieuws!
Goeie vakantie!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  maandag 5 juli 2010 @ 22:21:35 #204
55709 Stereotomy
pi_83701495
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:18 schreef Aure het volgende:

[..]

Ik heb het in mn eerste jaar gedaan (want dan krijg je elk kunstvak om te kijken of het wat is), maar in je tweede jaar moest je dus gaan kiezen. Je mocht 2 van de 6 kunstvakken doen en GEEN drama én dans, want die vakken waren t meest populair. Mn danslerares was er van overtuigd dat ik dans moest gaan doen Maar mn dramalerares vond dat weer van drama Uiteindelijk toch maar voor drama gekozen, omdat moderne dans ook niet helemaal mijn ding is En tekenen als tweede vak
Wat tof In mijn tijd (vroeger ) hadden we heul geen dramalessen en danslessen op school. Alleen tekenen. En muziek.
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:18 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Dat denken herken ik wel, ik heb meer iets als:

Wat schrijf jij veel gedachtes op
Wellicht dat dat het meer is.
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:19 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

In mijn geval kan dat kloppen Ik kan daar heeeeel slecht tegen namelijk en als ik moet kiezen tussen leleijke rode ontstoken plekken + vreselijke jeuk/pijn en een boarshort die ik ook nog eens veeeel flatteuzer vind staan dan welk ander zwembroekje dan ook dan is die keuze wat mij betreft heeeeel snel gemaakt!
Oh bedankt he voor het versterken van mijn gedachtes.
  maandag 5 juli 2010 @ 22:22:00 #205
55709 Stereotomy
pi_83701510
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:19 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Sorry
Waarom, je hebt toch gelijk?
  maandag 5 juli 2010 @ 22:22:57 #206
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_83701553
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:21 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Wellicht dat dat het meer is.
[..]

Dat denk ik ook altijd, maar als ik weleens wat dieper doorpraat met mensen blijkt al dat gepeins en gedenk toch unieker dan ik altijd denk.
  maandag 5 juli 2010 @ 22:23:14 #207
63722 z80
I fink you freaky
pi_83701567
pi_83701578
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:22 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Waarom, je hebt toch gelijk?
Ik heb altijd gelijk
pi_83701734
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:21 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Wat tof In mijn tijd (vroeger ) hadden we heul geen dramalessen en danslessen op school. Alleen tekenen. En muziek.http://forum.fok.nl/fok/post_reply/1489152/9/25/83701495
Mijn middelbare school was echt heel fijn Ze hebben dus 6 kunstvakken (drama, dans, tekenen, handvaardigheid, muziek en audiovisuele vormgeving) waar je er dan 2 van mag volgen en eindexamen in kan doen En inmiddels hebben ze zelfs speciale theaterklassen (dans, drama, muziek gecombineerd, ipv 4 uur, 8 uur in de week les), sportklassen (6 of 8 uur gym in de week), versterkt talenonderwijs met engels en een klas die meer spaans krijgt dan normaal. Oh en vwo+ maar dat hadden ze al toen ik dr zat (heb ik zelf ook gevolgd). Ik mis die school best wel soms
pi_83701735
quote:

Veeeeeeeeeeeel plezier en wat gaan jullie een stuk opgeluchter naar Schotland, enjoy
pi_83701793
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Deze is het geworden:
[ afbeelding ]
Leuk zo'n short, maar ga je dan in je blote tiet'n voor de rest
  maandag 5 juli 2010 @ 22:28:19 #212
55709 Stereotomy
pi_83701820
DE denk aan ons als je Nessie ziet
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:27 schreef Bluezz het volgende:

[..]

blote borsten
  maandag 5 juli 2010 @ 22:28:24 #213
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_83701822
quote:

[..]

pi_83701940
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:13 schreef Stereotomy het volgende:

Ik heb wel een soort van belvrees gehad, maar dan net ff het moment ervóór. Heb het vroegah heel erg uitgesteld. Geldt trouwens ook voor het gebeld worden. Nam vaak niet op en die neiging heb ik nog.
Maarrrrrrrrrrr, ik overwin het door verstand op nul te zetten en mezelf te dwingen en 1 seconde later ben ik dan weer blij dat ik het heb gedaan & valt het altijd mee.
pi_83701942
quote:

[..]

haha neeeeeh joh! Ik heb nog een bikini gepast, maar dat zat voor geen meter. Ik doe het dus met mijn bovenstukjes die ik al had. Heb een paar simpele zwarte en die passen overal bij Misschien een keer wat blauws er bij zoeken.. maar heeft geen haast. Zo veel lig in nu ook weer niet op het strand dat is in Cornwall voor het laatst geweest en toen was het te koud om te zwemmen
pi_83701971
Bovenstukjes als in tankini tops, of zwem je dan gewoon in hemdjes?
pi_83702014
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:31 schreef Bluezz het volgende:
Bovenstukjes als in tankini tops, of zwem je dan gewoon in hemdjes?
Nee, bikini bovenstukje. Heb een beugelbh model en een hele sportieve Adidastop. Maar een tankinitop vind ik ook wel leuk ja
  maandag 5 juli 2010 @ 22:33:33 #218
55709 Stereotomy
pi_83702068
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:30 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik heb wel een soort van belvrees gehad, maar dan net ff het moment ervóór. Heb het vroegah heel erg uitgesteld. Geldt trouwens ook voor het gebeld worden. Nam vaak niet op en die neiging heb ik nog.
Maarrrrrrrrrrr, ik overwin het door verstand op nul te zetten en mezelf te dwingen en 1 seconde later ben ik dan weer blij dat ik het heb gedaan & valt het altijd mee.
Mwah, mijn belfobie is ook altijd over als ik eenmaal aan de lijn hang.
  maandag 5 juli 2010 @ 22:33:48 #219
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_83702091
DE, goede berichten over het neefje.
Een hele fijne vakantie gewenst en geniet er vooral van.
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 5 juli 2010 @ 22:33:58 #220
55709 Stereotomy
pi_83702097
Ik haak af, ik ga naar bed.

Wil ook op vakantie, net als DE.
  maandag 5 juli 2010 @ 22:34:03 #221
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_83702106
Oh, en voor de TdF-volgers:
Scheurtje in ellepijp Gesink

Altijd lekker als je dan over de kasseien mag morgen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_83702126
Zo iets dus:

Zit ook lekker als een soort sportbh, dus handig voor bij het wandelen en dan even een duik tussendoor
pi_83702127
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:15 schreef Sunnythesun het volgende:

Heeeeerlijk!! Ik loop het liefst altijd op blote voeten.. alleen jammer dat het op straat niet zo veilig is en in de winter te koud
Zusje
pi_83702195
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:34 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Zusje
pi_83702204
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo iets dus:
[ afbeelding ]
Zit ook lekker als een soort sportbh, dus handig voor bij het wandelen en dan even een duik tussendoor
Oh leuk
Maar dat kan ik niet hebb'n hè, met die overgebleven kwabmaag.
SPOILER
Zo'n broekje vind ik wel wat, met pijpjes!
  maandag 5 juli 2010 @ 22:36:17 #226
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_83702211
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:34 schreef golfer het volgende:

Zag het ja, fijn moment gekozen
pi_83702239
Ik wou dat ik rijk was en iedereen in villa felderhof kon verwelkomen....
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_83702254
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:33 schreef Stereotomy het volgende:
Ik haak af, ik ga naar bed.
Neeeeeeeeeeeee, we motten nog ff trustenbellen
pi_83702272
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:34 schreef golfer het volgende:

pi_83702273
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:36 schreef krakkemieke het volgende:
Ik wou dat ik rijk was en iedereen in villa felderhof kon verwelkomen....
En dan met of zonder tankini/shortdinges in dat zwembad plonsen
pi_83702310
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:13 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Maar je huisje is wél schoon dankzij hem

Waar is je link van sctlnd als je hem zoekt
Nee, want daar had ik geen zin in Ik zit nu te hyperen over Schotland dus lekker linkjes zoeken en kijken wat er te doen is en zo
pi_83702326
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:36 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Oh leuk
Maar dat kan ik niet hebb'n hè, met die overgebleven kwabmaag.
SPOILER
Zo'n broekje vind ik wel wat, met pijpjes!
Ja ik vind het in mijn geval een uitkomst
pi_83702348
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:13 schreef LieLie het volgende:

[..]

We zijn om acht uur begonnen En we zijn bij seizoen 2, aflevering 1. En da's een dubbele, dus we kijken 2 ook
Oe. Gelijk een spannende episode Geloof me....er komen nog meer van dat soort spannende afleveringen

* PdeHoog is West Wing-verslaafde Ik heb hem zeker 5 keer gezien De hele serie 7 seizoenen
pi_83702359
DE een heel fijne vakantie gewenst (en je gaat tenminste nu gerustgesteld weg, kijkt me wel zo prettig )

ok, stofzuiger is overleden
pi_83702375
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:37 schreef Bluezz het volgende:

[..]

En dan met of zonder tankini/shortdinges in dat zwembad plonsen
Ja, natuur;ijk! Met hond, dat dan wel.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_83702400
Wauw mijn collegadin stuurt me net een hysterisch mailtje, ze hebben vandaag dit huis gekocht
pi_83702402
quote:

Dat klinkt goed. Veel plezier vannacht
pi_83702438
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:40 schreef krakkemieke het volgende:

[..]

Ja, natuur;ijk! Met hond, dat dan wel.
Oh dat is tof! Sam kan sinds vorige week namelijk echt zwemmen (nou ja, hij kon het altijd al wel, maar hij durfde niet zo goed )
  maandag 5 juli 2010 @ 22:42:19 #239
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_83702470
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:40 schreef Bluezz het volgende:
Wauw mijn collegadin stuurt me net een hysterisch mailtje, ze hebben vandaag dit huis gekocht
Vet!!!!
SPOILER
pi_83702578
quote:
Wat een leuk huisje! En mooie locatie ook! Vlak bij de uitvalswegen rond A'dam maar toch in de polder!
pi_83702579
quote:
Cool Maar Assendelft? Is dat niet gewoon verweg of zo

edit: nee dus
pi_83702684
Ik ga nog ff lekker TV kijken
  Moderator / Redactie Sport maandag 5 juli 2010 @ 22:47:02 #243
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_83702688
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:44 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Cool Maar Assendelft? Is dat niet gewoon verweg of zo

edit: nee dus
Alleen maar het NZkanaal over
pi_83702716
Ohja, fotografisch een drukke week: morgen avond musical groep 8a fotograferen, overmorgen die van 8b. Woensdag hebben we Oranjeba(a)ldag (balspelen toernooi) en de organisatie heeft mij gevraagd ook dat vast te leggen. Leuk spelen met de spullen dus! Acties vastleggen, sportportretten.. heerlijk! En dat nog betaald ook aangezien het mijn gewone werkdag is (juffen lopen allemaal los rond, ouders begeleiden de spellen en de groepjes, ideaal!!)
  maandag 5 juli 2010 @ 22:48:42 #245
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_83702766
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:42 schreef TAV74 het volgende:

Vet!!!!
SPOILER
SPOILER
Poef.....gone! ©golfer
pi_83702770
DE, wat een geruststelling zeg Hoop dat jullie een goede reis hebben en kunnen ontspannen & genieten. Succes met de haggis iig!

Sunny, jouw badmode straalt echt lichaams-complexen uit Je bent zo slank geworden, zou je niet wat frivolere badkleding kiezen?
pi_83702774
avond
zo eens slapen

pijn in de rug lijkt iets beter te gaan
pi_83702820
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:44 schreef Sunnythesun het volgende:

Wat een leuk huisje! En mooie locatie ook! Vlak bij de uitvalswegen rond A'dam maar toch in de polder!
Zij komt van een boerderij in Enigenburg of zoiets, en wilde zoiets al heel lang. Ik denk dat ze eindelijk happy is hiermee. En in hetzelfde dorp waar ze nu woont. Dat worden stuiterdagen de komende weken dat ik met haar werk
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:47 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohja, fotografisch een drukke week: morgen avond musical groep 8a fotograferen, overmorgen die van 8b. Woensdag hebben we Oranjeba(a)ldag (balspelen toernooi) en de organisatie heeft mij gevraagd ook dat vast te leggen. Leuk spelen met de spullen dus! Acties vastleggen, sportportretten.. heerlijk! En dat nog betaald ook aangezien het mijn gewone werkdag is (juffen lopen allemaal los rond, ouders begeleiden de spellen en de groepjes, ideaal!!)
Goed geregeld en je hobby neemt Peevormen aan zo
pi_83702822
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:48 schreef Den_Haag het volgende:
avond
zo eens slapen

Das fijn
pi_83702857
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:48 schreef ColdFeet het volgende:
Sunny, jouw badmode straalt echt lichaams-complexen uit Je bent zo slank geworden, zou je niet wat frivolere badkleding kiezen?
Nee dank je.. zelfs met maatje 38 draag ik het liefste dit soort dingen En maatje 38 heb ik nog laaaaaang niet!! Werd bijkans weer depressief toen ik in het pashokje stond.. het ziet er nog lang niet zo uit zoals ik zou willen En dan heb ik dus nog het bikinilijndingetje.. meeste frivole bikini's hebben een hoog opgesneden broekje..
pi_83702859
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:47 schreef Sunnythesun het volgende:
Jemig, P gaat hevig scheel zien imho.................
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_83702860
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:48 schreef Den_Haag het volgende:
avond
zo eens slapen

Paracetaibu?
Heeft ook tijd nodig, een thaise massage, rust & pillen
  maandag 5 juli 2010 @ 22:51:50 #253
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_83702895
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:48 schreef golfer het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_83702911
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:50 schreef Sunnythesun het volgende:

Nee dank je.. zelfs met maatje 38 draag ik het liefste dit soort dingen En maatje 38 heb ik nog laaaaaang niet!! Werd bijkans weer depressief toen ik in het pashokje stond.. het ziet er nog lang niet zo uit zoals ik zou willen En dan heb ik dus nog het bikinilijndingetje.. meeste frivole bikini's hebben een hoog opgesneden broekje..
Dat is wat ik bedoelde CF
Dat collega's tegen mij zeiden : nu je afgevallen bent kan je eindelijk leuke kleding kopen
En dan wezen ze naar iets wat iemand aanhad wat totáááál niet mijn ding is
pi_83702936
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:51 schreef TAV74 het volgende:
SPOILER
Iewwwwww veuls te recht en netjes
  maandag 5 juli 2010 @ 22:53:01 #256
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_83702947
quote:
SPOILER
leuk hoor, maar ik zou er nog niet dood gevonden willen worden.
Poef.....gone! ©golfer
pi_83702980
quote:

[..]
SPOILER
Das een heel leuk huis zeg!! Keuken aan de goede (=voor) kant en mooie grote tuin! Wanneer verhuizen we??
  maandag 5 juli 2010 @ 22:54:07 #258
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_83703005
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:53 schreef golfer het volgende:

[..]

*zucht* heb toch niet gezegd dat ik interesse heb. Is gewoon een willekeurig huis in de genoemde prijsklasse.

Ik zou ons huidige huis er wel voor ruilen trouwens.
pi_83703006
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:53 schreef golfer het volgende:

Je kan daar best veel rouwenden in kwijt hoor
pi_83703056
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:52 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Dat collega's tegen mij zeiden : nu je afgevallen bent kan je eindelijk leuke kleding kopen
Ja grappig he.. alsof je door je omvang niet voor kleding kiest die je ook nog toevallig leuk vind

Maar denk niet dat CF het zo bedoelde eigenlijk
pi_83703089
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:50 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ja maar kom op zeg. Op het strand ligt meer maatje 46 dan 36 tegenwoordig! Paskamers geven een vertekend beeld (niet dat dat me niet bekend voorkomt trouwens). Onflatteuze belichting en je staat zo dicht op de spiegel dat je ieder putje, bobbeltje, rolletje en pukkeltje ziet

Thuis voor de spiegel, op minstens twee meter afstand en met wat schaduw, ziet het er 10x beter uit, zeker als je je buik inhoudt Maar goed, ieder z'n ding natuurlijk, verder.
pi_83703188
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:55 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ja maar kom op zeg. Op het strand ligt meer maatje 46 dan 36 tegenwoordig! Paskamers geven een vertekend beeld (niet dat dat me niet bekend voorkomt trouwens). Onflatteuze belichting en je staat zo dicht op de spiegel dat je ieder putje, bobbeltje, rolletje en pukkeltje ziet

Thuis voor de spiegel, op minstens twee meter afstand en met wat schaduw, ziet het er 10x beter uit, zeker als je je buik inhoudt Maar goed, ieder z'n ding natuurlijk, verder.
Nja dat laatste viel dus ook behoorlijk tegen maar dat komt ook een beetje door mijn opgezwollen menstruatie-buik

maar zoals ik al zei: het is ook gewoon mijn smaak. Dat broekje wat ik gekocht heb ik al belachelijk frivool voor mijn doen en er zit zelfs vrij veel roze in mijn eerste kledingstuk met zo opvallend veel roze
pi_83703211
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:52 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Nou, dat lijkt me wat overdreven Maar het is meestal toch zo dat wat dikkere mensen hun best doen om hun vormen flink te verhullen. Terwijl je, zéker met een paar killotjes eraf, toch eens kleding zou moeten gaan dragen die je figuur op de juiste plaatsen accentueert. En dat jij dan het liefst zwart draagt, allez
  maandag 5 juli 2010 @ 22:59:06 #264
63722 z80
I fink you freaky
pi_83703233
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:48 schreef golfer het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_83703273
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:55 schreef Sunnythesun het volgende:

Ja grappig he.. alsof je door je omvang niet voor kleding kiest die je ook nog toevallig leuk vind

Maar denk niet dat CF het zo bedoelde eigenlijk
Nee, weet ik wel zeker CF Je hebt gelijk qua paskamer ook, gistermiddag nog. Ben je ergens blij dat je bijna 3 maten kleiner aankan, en wat zien we?
Juist de kwabmaag, alsof ie een eigen leven leidt in de spiegel en pootjes krijgt of zoiets.
Op zichzelf staat en jij die kwabmaag bént
pi_83703357
Oh en ik weet eigenlijk niet eens wat mij het beste staat.
Ik kies ong. dezelfde kleding als in 1974 gok ik
Zou best wel eens met iemand die ik vertrouw & eerlijk is kleding waar ik me eventueel fijn in voel willen passen
pi_83703367
Oorzaak kapotte stofzuiger gevonden. Oscar.
Ik denk dat hij daarom ook zo stil in een hoekje zat
pi_83703369
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:58 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nou, dat lijkt me wat overdreven Maar het is meestal toch zo dat wat dikkere mensen hun best doen om hun vormen flink te verhullen. Terwijl je, zéker met een paar killotjes eraf, toch eens kleding zou moeten gaan dragen die je figuur op de juiste plaatsen accentueert. En dat jij dan het liefst zwart draagt, allez
Verhullen heb ik nooit gedaan. wel kiezen voor flatteus afkledend. Muffin-tops proberen te voorkomen door een iets hogere broek te nemen en een getailleerd bovenstukje bijvoorbeeld. V-halzen zodat de boezem een beetje 'doorbroken' wordt en niet te massief lijkt.. dat soort dingen
maar mijn smaak is daarnaast: simpel, redelijk basale kleuren, veel effen (heb laatst mijn 1e bloemetjesrokje van de Hema gekocht) en comfortabel.
pi_83703411
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:02 schreef Isabeau het volgende:
Oscar
SPOILER
  maandag 5 juli 2010 @ 23:03:15 #270
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_83703421
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:02 schreef Bluezz het volgende:
Oh en ik weet eigenlijk niet eens wat mij het beste staat.
Ik kies ong. dezelfde kleding als in 1974 gok ik
Zou best wel eens met iemand die ik vertrouw & eerlijk is kleding waar ik me eventueel fijn in voel willen passen

Ik ben daar heel goed in

(Bij Son iig )
pi_83703425
quote:
watskebeurt? snoertje geknaagd?
pi_83703445
quote:
Op maandag 5 juli 2010 22:59 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Nee, weet ik wel zeker CF Je hebt gelijk qua paskamer ook, gistermiddag nog. Ben je ergens blij dat je bijna 3 maten kleiner aankan, en wat zien we?
Juist de kwabmaag, alsof ie een eigen leven leidt in de spiegel en pootjes krijgt of zoiets.
Op zichzelf staat en jij die kwabmaag bént
Da's een van die dingen die ze er niet bijvertellen als je gaat afvallen: dat je verhoudingen ook zullen veranderen Ugh. Nou ja, meestal trekt het na verloop van tijd (zeg, een half jaar ofzo) wel weer bij
pi_83703448
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:03 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Ik ben daar heel goed in
absoluut!! ik ga niet graag meer zonder mijn personal styler shoppen
pi_83703478
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:03 schreef Sunnythesun het volgende:
watskebeurt? snoertje geknaagd?

Ja ik heb de stofzuiger even daar laten staan terwijl ik de kooi aan het schoonmaken was en hij knaagt er echt nooit aan. En nu dus wel. Ik zei net nog tegen Ross dat ik Oscar zo raar stil vond. Normaal hupt hij de hele tijd voor mijn voeten en nu zat hij daar maar Denk dat ie een schok heeft gehad.
pi_83703482
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:02 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Verhullen heb ik nooit gedaan. wel kiezen voor flatteus afkledend. Muffin-tops proberen te voorkomen door een iets hogere broek te nemen en een getailleerd bovenstukje bijvoorbeeld. V-halzen zodat de boezem een beetje 'doorbroken' wordt en niet te massief lijkt.. dat soort dingen
maar mijn smaak is daarnaast: simpel, redelijk basale kleuren, veel effen (heb laatst mijn 1e bloemetjesrokje van de Hema gekocht) en comfortabel.
Haha, de V-hals Same here!
pi_83703553
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:04 schreef ColdFeet het volgende:

Da's een van die dingen die ze er niet bijvertellen als je gaat afvallen: dat je verhoudingen ook zullen veranderen Ugh. Nou ja, meestal trekt het na verloop van tijd (zeg, een half jaar ofzo) wel weer bij
Haha maar ik heb haar al mijn halve leven. Zal nog iets minder worden, maar ben nooit strak geweest op mijn buik/maag gedeelte
Tel daar bijna nooit gesport, ettelijke lijnpogingen en 3 zwangerschappen bij op en voila, de KM op pootjes
pi_83703559
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja ik heb de stofzuiger even daar laten staan terwijl ik de kooi aan het schoonmaken was en hij knaagt er echt nooit aan. En nu dus wel. Ik zei net nog tegen Ross dat ik Oscar zo raar stil vond. Normaal hupt hij de hele tijd voor mijn voeten en nu zat hij daar maar Denk dat ie een schok heeft gehad.
Aww, dat is eigenlijk ook wel weer heel zielig.. Jammer dat konijnen daar (denk ik) niet veel van leren, van zo'n 'straf'.
pi_83703573
P! Het was inderdaad spannend!

Wat een ontzettend enorm goede serie is het toch

Seizoen is ook al onderweg
pi_83703590
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:03 schreef TAV74 het volgende:

Ik ben daar heel goed in
Meid, je weet niet waar je aan begint bij mij
pi_83703628
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:07 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Meid, je weet niet waar je aan begint bij mij
hey! Hij kan mij ook aan he
pi_83703629
Mijn mr durft niet zo goed te shoppen met mij. Ik kan nogal een onaangenaam humeur krijgen van een broek die niet past

Maar, straks kan dat weer wel!
pi_83703703
We hebben trouwens nieuwe bedrijfskleding
Van een enorme legergroene broek met allemaal zakken en een omvang bij de middel waar ik wel twee keer in kon, naar een normale nette zwarte broek waar ik best een aangenaam uitziende derrière heb.
pi_83703708
Moet nog ff wat rechtzetten trouwens, golfer gaat wel eens mee en die vertrouw ik en die is eerlijk maar kan het geduld niet opbrengen om rustig te shoppen (ook niet voor zichzelf)
pi_83703712
Hoe ver ben je nu Lielie?
pi_83703726
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:10 schreef Sunnythesun het volgende:
Hoe ver ben je nu Lielie?
Waarmee precies?
pi_83703754
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:10 schreef Bluezz het volgende:
Moet nog ff wat rechtzetten trouwens, golfer gaat wel eens mee en die vertrouw ik en die is eerlijk maar kan het geduld niet opbrengen om rustig te shoppen (ook niet voor zichzelf)
Nja daar heeft mijn personal styler soms ook wel last van ja. Maar het geluk is dan weer dat ik heeeel snel ben met shoppen. Winkel in, ff rondkijken en vaak sta ik na 2 minuten weer buiten. Behalve als ik in een winkel ben waar ik een 'kans' vermoed! Dan kan het langer duren Maar die winkels zijn schaars..
pi_83703769
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:10 schreef LieLie het volgende:

[..]

Waarmee precies?
afvallen
pi_83703814
quote:
Oscar is net een kind, hoe stiller t beestje is je er dan vanuit kan gaan dat hij iets doet wat niet mag
pi_83703997
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:11 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

afvallen
Ah, ké, het kon ook nog de West Wing zijn

Ik ben nu ongeveer 11 kilo kwijt. Ik heb alleen geen officieel beginpunt, want toen hadden we geen weegschaal. Ik denk, als ik kijk naar de eerste keer dat ik woog en het feit dat ik toen al een week of drie heel gezond aan het eten was, en een beetje aan het hardlopen, dat ik begonnen ben op 95
Nu zit ik dus op 84. Ik wil terug naar 68/70, dus ben best al een eind gekomen.
Qua gevoel, scheelt het ook echt wel al de 11 kilo, al heb ik ook dagen dat het voelt alsof er niks gebeurd is. Maar er zijn inmiddels genoeg mensen die me niet eens zo heel goed kennen die vragen of ik ben afgevallen of er iets over zeggen, dus dan zal er ook wel daadwerkelijk iets gebeurd zijn.
Ik pas weer in verschillende broeken met maat 42 en ik voel me een stuk aantrekkelijker en prettiger dan drie maanden geleden. Verder scheelt het een hoop dat ik gewoon een gezondere levenstijl heb, en dus beter tegen mezelf kan verantwoorden dat ik nog wat zwaarder ben dan ik zou willen zijn. Ik heb niet meer de neiging om m'n kop in het zand te steken.

Dus ik ben best ver volgens mij
SPOILER
pi_83704054
Sun, ze hebben van adidas toch ook wel wat vrouwelijker modellen bikini's die ook sportief zijn?
pi_83704195
LieLie, dat klinkt idd alsof je heel goed bezig bent en je trots op jezelf mag zijn
pi_83704262
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:19 schreef SeaOfLove het volgende:
Sun, ze hebben van adidas toch ook wel wat vrouwelijker modellen bikini's die ook sportief zijn?
Vast wel. En nu? Moet ik die dat per se kopen of zo? Ik heb wat ik heb, die zitten lekker en ik vind ze tof
pi_83704275
quote:

[ afbeelding ]

Papillon is duur maar heb echt goeie nodig voor optredens/trainingen enzo en je doet er dan ook wel langer mij. Mijn schoenen waren ook ¤ 90,- en een huidskleur netpanty is ¤ 40,- maar gelukkig is die niet na 1x stuk, en zonder kruis of elastiek. alleen hij zit zó strak dat je je net een rollade voelt erin. na het dansen ook pittiger om uit te trekken en dan heb je mooi allemaal netjes op je been

"wie mooi wil zijn moet pijn lijden"
pi_83704385
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:17 schreef LieLie het volgende:
uitgebreid verhaal
je bent zeker goed op weg zeg!! En leuk is dat he, dat mensen het toch zien, juist op momenten dat je het zelf ff niet ziet..
Maar wat me dus wel opvalt, ik vind het wel fascinerend: ik ben op 85 kilo begonnen en had toen een ruime maat 44. Jij hebt met het zelfde gewicht de maat die ik nu heb (terwijl ik nu nog 'maar' 77 kilo weeg). Typisch he!! Kilo's zeggen dus gewoon echt zo weinig!! Maten deste meer.. dat is nu wel weer een keer goed duidelijk geworden..
Ik ben dan ook benieuwd, we hebben het zelfde streefgewicht, op welke maat we beiden uit gaan komen
pi_83704399
quote:

[..]

Ah, ké, het kon ook nog de West Wing zijn

Ik ben nu ongeveer 11 kilo kwijt. Ik heb alleen geen officieel beginpunt, want toen hadden we geen weegschaal. Ik denk, als ik kijk naar de eerste keer dat ik woog en het feit dat ik toen al een week of drie heel gezond aan het eten was, en een beetje aan het hardlopen, dat ik begonnen ben op 95
Qua gevoel, scheelt het ook echt wel al de 11 kilo, al heb ik ook dagen dat het voelt alsof er niks gebeurd is. Maar er zijn inmiddels genoeg mensen die me niet eens zo heel goed kennen die vragen of ik ben afgevallen of er iets over zeggen, dus dan zal er ook wel daadwerkelijk iets gebeurd zijn.
Ik pas weer in verschillende broeken met maat 42 en ik voel me een stuk aantrekkelijker en prettiger dan drie maanden geleden. Verder scheelt het een hoop dat ik gewoon een gezondere levenstijl heb, en dus beter tegen mezelf kan verantwoorden dat ik nog wat zwaarder ben dan ik zou willen zijn. Ik heb niet meer de neiging om m'n kop in het zand te steken.

SPOILER
is toch heel erg goed hoe je er nu mee bezig bent net als sun en bluez Heb er al vaak mijn complimenten over gegeven
  maandag 5 juli 2010 @ 23:29:52 #296
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_83704423
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:11 schreef Sunnythesun het volgende:

Nja daar heeft mijn personal styler soms ook wel last van ja. Maar het geluk is dan weer dat ik heeeel snel ben met shoppen. Winkel in, ff rondkijken en vaak sta ik na 2 minuten weer buiten.
Kijk. Met jou wil ik ook wel een keer shoppen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_83704434
FF, wat is de functie van een huidskleur netpanty? Ik dacht dat dat net juist zichtbaar moest zijn, daar gaat het om bij die dingen, toch??
pi_83704455
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:29 schreef golfer het volgende:

[..]

Kijk. Met jou wil ik ook wel een keer shoppen.
Ja maar pas op he!! Als ik in een kookwinkel/boekenwinkel beland, dan kan het ff duren
pi_83704475
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:29 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

je bent zeker goed op weg zeg!! En leuk is dat he, dat mensen het toch zien, juist op momenten dat je het zelf ff niet ziet..
Maar wat me dus wel opvalt, ik vind het wel fascinerend: ik ben op 85 kilo begonnen en had toen een ruime maat 44. Jij hebt met het zelfde gewicht de maat die ik nu heb (terwijl ik nu nog 'maar' 77 kilo weeg). Typisch he!! Kilo's zeggen dus gewoon echt zo weinig!! Maten deste meer.. dat is nu wel weer een keer goed duidelijk geworden..
Ik ben dan ook benieuwd, we hebben het zelfde streefgewicht, op welke maat we beiden uit gaan komen
Het is ook net 42 hoor, en niet alle modellen. Maar bij miss Etam gaat het goed, want die snappen mijn figuur
Wel typisch eigenlijk, want die laatste 14 kilo zit volgens mij voor 70% op mijn bovenbenen, dus dat zou m'n maat wel flink moeten beïnvloeden. Maar als ik nu nog 44 aan doe, dan heb ik veel te veel over bij m'n middel, dus dat werkt ook niet meer.

we waren ook ongeveer even lang toch?
  maandag 5 juli 2010 @ 23:31:47 #300
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_83704490
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:26 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Papillon is duur maar heb echt goeie nodig voor optredens/trainingen enzo en je doet er dan ook wel langer mij. Mijn schoenen waren ook ¤ 90,- en een huidskleur netpanty is ¤ 40,- maar gelukkig is die niet na 1x stuk, en zonder kruis of elastiek. alleen hij zit zó strak dat je je net een rollade voelt erin. na het dansen ook pittiger om uit te trekken en dan heb je mooi allemaal netjes op je been

"wie mooi wil zijn moet pijn lijden"
Huidskleur netpanty zonder kruis.
oeps daar ging mijn dirty mind.
Poef.....gone! ©golfer
pi_83704501
quote:

SPOILER
Goed en eerlijk verhaal Lietje
En dat kip in het zand verhaal ken ik maar al te goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')