Eindelijk een dag dat ik er dan ook van kan genietenquote:Op maandag 5 juli 2010 17:46 schreef FutureFairytale het volgende:
het wordt donderdag weer 30 graden!
ook al spreken ze de taal, dan nog valt het vaak tegen.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja dat vind ik altijd zo opvallend aan mensen die emigreren (in die rtl programma's) soms spreken ze niet eens de taal en goh het valt dan toch vaak tegen
Maar jij woont net vlak bij de grens. Als je naar Spanje verkast lijkt me het toch een ander verhaal.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:00 schreef z80 het volgende:
[..]
ook al spreken ze de taal, dan nog valt het vaak tegen.
het blijkt dat binnen 5 jaar een groot deel weer terg naar NL verhuist omdat het toch tegen valt.
woon zelf vanaf januari 2005 in Duitsland.
maar tot nu toe nog geen spijt gehad van de keuze.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Zelfs als je de taal wel spreekt, is het niet alles, buitenlandquote:Op maandag 5 juli 2010 18:13 schreef borisz het volgende:
[..]
Maar jij woont net vlak bij de grens. Als je naar Spanje verkast lijkt me het toch een ander verhaal.
quote:Op maandag 5 juli 2010 18:19 schreef borisz het volgende:
JAAAAAAAA in de postcodeloterij gewonnen.WOWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gefeli! Ga je niet helemaal uit je dakkie nu?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Zie Piquote:Op maandag 5 juli 2010 18:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
WOWgefeli! Ga je niet helemaal uit je dakkie nu?
quote:Op maandag 5 juli 2010 18:25 schreef borisz het volgende:
Zie Pi.
Ik heb geen idee wat die prijs inhoud. Paar maanden geleden won een andere postcode de Fietsprijs. Kortom in IJmuiden zie je overal postcodeloterij fietsen.
quote:Op maandag 5 juli 2010 18:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zijn dat 'herkenbare' fietsen met reclame voor de postcodeloterij of zo?
Isa, hoeveel tabletten sanalgin mag ik ongeveer nemen (die niet de verpakkingsnorm.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zijn dat 'herkenbare' fietsen met reclame voor de postcodeloterij of zo?
quote:Op maandag 5 juli 2010 18:30 schreef Den_Haag het volgende:
Isa, hoeveel tabletten sanalgin mag ik ongeveer nemen (die niet de verpakkingsnorm.
Per tablet:
250mg paracetamol
250mg propyfenazon
46mg coffeine
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
het zal in belgie wel gebruikelijk zijn toch? ik zou niet bij mn achternaam genoemd willen worden. dan voelt het alsof ik net betrapt benquote:Op maandag 5 juli 2010 18:33 schreef ColdFeet het volgende:
Enne, FFT, dat van de achternaam van mijn man is wel iets minder naar dan het klinkt, hoor
Wat isa zegt :quote:Op maandag 5 juli 2010 18:30 schreef Den_Haag het volgende:
Isa, hoeveel tabletten sanalgin mag ik ongeveer nemen (die niet de verpakkingsnorm.
Per tablet:
250mg paracetamol
250mg propyfenazon
46mg coffeine
Alsof het die meteropnemer opvalt dat je het hele huis hebt gedaan omdat hij kwamquote:Op maandag 5 juli 2010 18:26 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb honger dus ik heb besloten dat de meter-opnemer lekker pech heeft als-ie om 7 uur aanbelt. Dan is het huis nog niet gezogen en opgeruimd
het is hoge rugpijnquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 18:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
0
Is niet zo'n geweldige combinatie, paracetamol alleen is een stuk beter.
3 maal daags 2x500 mgparacetamol werkt voor geen meter. vannacht niet kunnen slapen door de pijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanksquote:
Dus Dr. Rossi is makkelijk te stelenquote:Op maandag 5 juli 2010 18:05 schreef Isabeau het volgende:
Beiden sleutels vergeten, dus maar aangebeld bij de overburen voor een ladderBalkondeur stond gelukkig open, was dus zo gepiept (wat is inbreken soms toch schrikbarend eenvoudig
)
Steeds meer is geblockt. Hij pakt Actives niet. En Myat ook vaak nietquote:Bluezz, begrijp ik het nou goed en is het woord 'cul' op je werk toegevoegd aan sites waarvan ze niet willen dat je er komt? (net als nu en nws en travel??)
Mijn Meneer is gewoon een Hollander, hoorquote:Op maandag 5 juli 2010 18:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
het zal in belgie wel gebruikelijk zijn toch? ik zou niet bij mn achternaam genoemd willen worden. dan voelt het alsof ik net betrapt ben
Neem je er wel verdeeld over de dag 3 - 4 X 2quote:Op maandag 5 juli 2010 18:40 schreef Den_Haag het volgende:
het is hoge rugpijn
paracetamol werkt voor geen meter. vannacht niet kunnen slapen door de pijn.
Whehe hier kijken ze er echt niet raar van op als ik een Happy meal bestelquote:Op maandag 5 juli 2010 18:35 schreef FutureFairytale het volgende:
met een collega gezellig een happy meal gegeten (ze is 49 haha).
dus ik bestel:
"hoi, mag ik een nuggets happy meal?"
medewerkster: "ja is het voor een jongen of een meisje?"
ik: "doe maar voor een jongen, het is voor mezelf"
ze keek me lang aan alsof er een spook achter me stond. ze kon beter stom lachen, maar nu had ik het idee dat ze me geloofde en zei ik maar "grapje"![]()
Zou dat iets zeggen over hoe mensen jou inschatten?quote:Op maandag 5 juli 2010 18:43 schreef Aure het volgende:
[..]
Whehe hier kijken ze er echt niet raar van op als ik een Happy meal bestel
quote:Op maandag 5 juli 2010 18:41 schreef Aure het volgende:
Heb verder even geen zin om op vragen daarover in te gaan, ben een beetje *blah*
Misschien welquote:Op maandag 5 juli 2010 18:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zou dat iets zeggen over hoe mensen jou inschatten?![]()
Jaquote:Op maandag 5 juli 2010 18:44 schreef Bluezz het volgende:
OMG wat hangt daar voor vreselijks als kunstEen opengereten gezicht
Gezallich hoor![]()
![]()
Het staat mij toch bij dat paracetamol pas optimaal werkt als je een tijdje doorslikt, ofzo?quote:Op maandag 5 juli 2010 18:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Neem je er wel verdeeld over de dag 3 - 4 X 2![]()
Ja, bouwt een spiegel op zeg maar.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:46 schreef ColdFeet het volgende:
Het staat mij toch bij dat paracetamol pas optimaal werkt als je een tijdje doorslikt, ofzo?
Yep, zelf voor het slapen 2 tabletten. 4 uur laten wakker van de pijn. kon niet op mijn zij liggen. alleen 1 bepaalde positie op mijn rug.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Neem je er wel verdeeld over de dag 3 - 4 X 2![]()
Er stonden ook stoelen hoorquote:Op maandag 5 juli 2010 18:46 schreef Bluezz het volgende:
En : staan aan partytafels![]()
Wat heb jij je ogen/lens uitgekeken Pee, hoe ken je die mensen ook alweer? Van FOK?
quote:Op maandag 5 juli 2010 18:40 schreef Den_Haag het volgende:
het is hoge rugpijn
paracetamol werkt voor geen meter. vannacht niet kunnen slapen door de pijn.
Ibu is bij mij stap 2, maar ik begreep dat het niet al te best is voor je maag. Je kan beter paracetamol slikken. Eigenlijk ben ik uberhaupt ant-mediciijn, maar met een zwakke rug heb ik het altijd bij de hand. Paraceteamol, Ibu EN diclofenac. Ooit eens gekregen van de huisarts en nooit opgemaakt maar wel bewaard.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:48 schreef LieLie het volgende:
Ik dacht altijd dat je beter ibuprofen kunt nemen met rugpijn, omdat dat spierontspannend is?
Maar goed, i'm not the expert here![]()
Maar bij mij hielp het een keer donders!
quote:Op maandag 5 juli 2010 18:49 schreef Isabeau het volgende:
Dus je hebt al minimaal 3 dagen achter elkaar 3 tot 4 maal op een dag op vaste tijden 1000 mg paracetamol geprobeerd.
Vaste tijden dus belangrijk?quote:Op maandag 5 juli 2010 18:49 schreef Isabeau het volgende:
Dus je hebt al minimaal 3 dagen achter elkaar 3 tot 4 maal op een dag op vaste tijden 1000 mg paracetamol geprobeerd.
Ik wist niet dat je het ook op vaste tijden in moest nemenquote:Op maandag 5 juli 2010 18:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, zoiets zei zuster Bluezz ook al
Maar ja, paracetamol werkt pas optimaal na een paar dagen en alleen als je het op vaste tijden inneemt en niet zoals het gros der mensen pas als je pijn voelt.
zaterdagochtend begonnen.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Weer iets geleerdquote:Op maandag 5 juli 2010 18:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, zoiets zei zuster Bluezz ook al
Maar ja, paracetamol werkt pas optimaal na een paar dagen en alleen als je het op vaste tijden inneemt en niet zoals het gros der mensen pas als je pijn voelt.
quote:Op maandag 5 juli 2010 18:52 schreef Aure het volgende:
Ik wist niet dat je het ook op vaste tijden in moest nemenWeer iets geleerd
zal het proberen.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bloedspiegel is dan optimaal
Weinig mensen beseffen dat paracetamol één van de beste pijnstillers is, maar je moet het wel op de juiste manier gebruiken. Ken eigenlijk bijna niemand die dat doet.
DH, je kan bijv voor het slapen gaan 1000 mg paracetamol (NIET sanalgin) nemen en (ja 'en') 1 tablet ibuprofen. Dan verder overdag alleen paracetamol nemen.
ach, ben al meer dan een jaar niet zonder pijn. dit is alleen net iets te veel pijn om leuk te zijnquote:Op maandag 5 juli 2010 19:02 schreef Aure het volgende:
Wel vervelend dat je er nog steeds zoveel last van hebt DH![]()
zolang het opluchtquote:Pff kwam net een van mn emo liedjes op de radio, gelijk jankenLuchtte wel op
quote:Op maandag 5 juli 2010 19:24 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ach, ben al meer dan een jaar niet zonder pijn. dit is alleen net iets te veel pijn om leuk te zijn
Succes drmeequote:Op maandag 5 juli 2010 19:25 schreef flying-dutchman het volgende:
Zo na een dag koppijn en wazig in me kop![]()
Shit zeg, die koopakte en bijlages zijn wel erg veel papier, straks maar even mijn tanden inzetten.
Kost wat, maar dan heb je ook wat!quote:Op maandag 5 juli 2010 19:25 schreef flying-dutchman het volgende:
Zo na een dag koppijn en wazig in me kop![]()
Shit zeg, die koopakte en bijlages zijn wel erg veel papier, straks maar even mijn tanden inzetten.
quote:Op maandag 5 juli 2010 19:38 schreef LieLie het volgende:
Worden hier al mensen nerveus eigenlijk?
Nog 25 uur
Ohja! Nog even mn nagels roodwitblauw lakkenquote:Op maandag 5 juli 2010 19:38 schreef LieLie het volgende:
Nog 25 uur
Interesseert het je niets of weet je zeker dat ze winnen/verliezen?quote:Op maandag 5 juli 2010 19:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee en dat ben ik over 25uur nog niet
quote:Op maandag 5 juli 2010 19:40 schreef LieLie het volgende:
[..]
Interesseert het je niets of weet je zeker dat ze winnen/verliezen?
quote:Op maandag 5 juli 2010 19:43 schreef flying-dutchman het volgende:
MeMo vind je het geen goed excuus als nederland wint een oranje MD te scoren?
Trek ik mijn oranje boxer aanquote:Op maandag 5 juli 2010 19:51 schreef LieLie het volgende:
Ze hebben bij de Hunkemoller wel een oranje string met een rood-wit-blauw strikje
Nerveus niet maar heb er wel zin inquote:Op maandag 5 juli 2010 19:38 schreef LieLie het volgende:
Nog 25 uur
Ik ga voor oranje met goude glittersquote:Op maandag 5 juli 2010 19:40 schreef Aure het volgende:
[..]
Ohja! Nog even mn nagels roodwitblauw lakken
quote:
Dat bijgeloof had ik ook een tijdje maar daar heb ik me toch maar over heen gezet, anders had ik net zo goed morgenavond kunnen gaan buikdansenquote:Op maandag 5 juli 2010 20:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ga niet kijken hoor. Altijd als ik een wedstrijd helemaal volg verliezen we en ben ik teleurgesteld
Arm lammetjequote:Op maandag 5 juli 2010 20:02 schreef PdeHoog het volgende:
Zo...het leven kan rotter met zo'n lekker lamskoteletje
Nee hoor....dat lammetje moet gewoon blij zijn dat hij op MIJN bord belandde. Ik, die goed voor dat stukje vlees heb gezorgd. Lekker op de grillpan en daarna met smaak verorberdquote:
Kaasquote:
Als je maar belooft er van te genieten danquote:Op maandag 5 juli 2010 20:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee hoor....dat lammetje moet gewoon blij zijn dat hij op MIJN bord belandde. Ik, die goed voor dat stukje vlees heb gezorgd. Lekker op de grillpan en daarna met smaak verorberdHeerlijk
Dat heb ik ook!quote:Op maandag 5 juli 2010 20:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga niet kijken hoor. Altijd als ik een wedstrijd helemaal volg verliezen we en ben ik teleurgesteld
´t is een schandequote:Op maandag 5 juli 2010 18:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dus Dr. Rossi is makkelijk te stelen
[..]
Steeds meer is geblockt. Hij pakt Actives niet. En Myat ook vaak nietVia Index/cul gaat het nog redelijk. Maar als er eenmaal in de TT van een CULSC iets raar staat kan ik er dus niet op
Blijft over : alleen maar werken
Heb ik al gedaanquote:Op maandag 5 juli 2010 20:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Als je maar belooft er van te genieten dan
Hoi Krak, long time no see! hoe was je vakantie?quote:Op maandag 5 juli 2010 20:08 schreef krakkemieke het volgende:
Lam is scharrelvlees. En ik geniet er ook van.
Hoi Kaas!
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:08 schreef krakkemieke het volgende:
Lam is scharrelvlees. En ik geniet er ook van.
tv in de plee neerzettenquote:Op maandag 5 juli 2010 20:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook!als ik kijk wordt er niet gescoord, en als ik dan wegloop gaattie er in!
Geweldig, zie boven.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:10 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hoi Krak, long time no see! hoe was je vakantie?
Leuk dat je 't naar je zin had, de Provence is zo mooiquote:Op maandag 5 juli 2010 20:14 schreef krakkemieke het volgende:
Geweldig, zie boven.
Ik heb gister weer eens een eind gefietst en het ging goed. We zaten vlak bij de Mont Ventoux en ik heb een doel gesteld: ooit wil ik de weg van ons dorp naar Malaucene fietsen. Bij Malaucene begint de Ventoux.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |