quote:Op maandag 5 juli 2010 17:34 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
Bouet echt uit het zadel voor die sprint.
Baas!quote:Op maandag 5 juli 2010 17:34 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
Bouet echt uit het zadel voor die sprint.
Klopt. Maar die horen er niet in thuis. Ik hoop dat deze actie een signaal is voor de organisatie om dat soort dingen ook niet in de tour op te nemen. Het is daar gewoon vragen om problemen.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:31 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wat een onzin.. Kasseien of een Passage du Gois zijn twee compleet verschillende dingen.
Ja, prima, maar toen alles bij elkaar was hebben ze nog tig kilometer rustig aan gedaan. Dát sloeg nergens op imo.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:35 schreef Felagund het volgende:
Ik denk dat het vooral het probleem was dat teveel (lees bijna iedere) klassementsrijders erbij lagen. Er waren teveel belangen om niet te gaan rijden.
... en omdat het een Fransman is waarschijnlijk.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Volgens mij probeert de organisatie nu het peloton te dissen door Chavanel wel punten te geven en de rest niet, aangezien hij de enige was die bleef koersen.
De organisatie is niet de jury, hoewel dat bij de TdF wel erg dicht op elkaar zit...quote:Op maandag 5 juli 2010 17:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Volgens mij probeert de organisatie nu het peloton te dissen door Chavanel wel punten te geven en de rest niet, aangezien hij de enige was die bleef koersen.
Zou een stunt zijn als ze alleen Bouet punten geven van het peletonquote:Op maandag 5 juli 2010 17:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dan zal ik hard lachen.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:29 schreef Pino112 het volgende:
Juist, morgen dus niet wachten op de gevallenden.
Pauperonzin.
Dat ben ik met je eens.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, prima, maar toen alles bij elkaar was hebben ze nog tig kilometer rustig aan gedaan. Dát sloeg nergens op imo.
Dat was door een valpartij vóór de kasseien.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan zal ik hard lachen.
Hopelijk heeft Euskaltel goed geoefend op de kasseistroken, want zes jaar geleden verloor toenmalig kopman Iban Mayo daar definitief de Tour.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |