Slaat nergens opquote:Op maandag 5 juli 2010 16:44 schreef Crutch het volgende:
Ja godver, laat Kuyt ook eens uit het raam kijken in de spelersbus.
Eensquote:Op maandag 5 juli 2010 16:44 schreef Crutch het volgende:
Ja godver, laat Kuyt ook eens uit het raam kijken in de spelersbus.
Mwah, kweenie.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:47 schreef JamFlava het volgende:
Zat ik ook aan te denken.
Maar kuyt speelt goed op de positie waar hij nu speelt.
Nee man Kuyt moet in het doel.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:58 schreef dieselnoi het volgende:
Nu van der wiel geschorst is is dit een uitstekend moment om kuyt rechts back te zitten. Van Persie linksbuiten en Huntelaar in de spits.
Of anders van Persie in de spits en van der vaart of elia linksbuiten.
Ik roep al jaren dat kuyt op de rechtsback positie het beste tot uiting komt. Je krijgt dan ineens een gigantische aanvallende impuls naar voren met robben die altijd naar binnen gaat om gevaar te stichten en de onvermoeide kuyt buitenom erover heen komt. Nederland zou dan niet te stoppen zijn aan de rechterkant.
Zit wat in, lijkt mij een mooi experiment (niet voor morgen)quote:Op maandag 5 juli 2010 16:58 schreef dieselnoi het volgende:
Nu van der wiel geschorst is is dit een uitstekend moment om kuyt rechts back te zitten. Van Persie linksbuiten en Huntelaar in de spits.
Of anders van Persie in de spits en van der vaart of elia linksbuiten.
Ik roep al jaren dat kuyt op de rechtsback positie het beste tot uiting komt. Je krijgt dan ineens een gigantische aanvallende impuls naar voren met robben die altijd naar binnen gaat om gevaar te stichten en de onvermoeide kuyt buitenom erover heen komt. Nederland zou dan niet te stoppen zijn aan de rechterkant.
Dus deze reactie is niet serieus?quote:Op maandag 5 juli 2010 18:49 schreef El_Bassie het volgende:
Nee. Slotje op dit topic. Ban voor alle users die hebben gepoogd een serieuze bijdrage te leveren.
Dan speel je met 10 man.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
Kuyt eruit, Van Persie op links en Huntelaar in de spits.
Bel Van Marwijk, nuttige informatie. hij is daar vast niet opgekomen.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:43 schreef F.M.D. het volgende:
Wie is het daarmee eens?
Weet zeker dat van Persie dan beter tot ze recht komt, want hij krijgt meer de bal en Kuyt kan voorin lekker sleuren en ruimte crieëren voor anderen!
Op internationaal niveau niet nee. In Nederland ging het 'm prima af.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:19 schreef kalinhos het volgende:
Kuijt in de spitsIk vind Kuijt een van NEderlands beste spelers dit wk ( :$ ) maar je moet m niet in de spits zetten. Dat kan die gewoon niet.
Hij had gewoon geen kracht meer. Ook bij hem is het wel eens op.quote:Je zag het ook vrijdag, hij ging opeens 3 man voorbij per ongeluk en had daarna geen flauw idee wattie moest doen.
Huntelaar speelde het vlak na die actie van Kuyt nog slechter uitquote:Huntelaar, normaal gesproken dan, had zo'n bal er wel in gelegd.
Inderdaad, maar dat is nu niet relevant. Bas Dost doet het ook leuk in Nederland maar die wil ik ook niet in de spits.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:28 schreef Ruud het volgende:
[..]
Op internationaal niveau niet nee. In Nederland ging het 'm prima af.
Ja nja hij had 'm ook kunnen afspelen. Dit zag er echt knullig uit. En zo heb ik het idee met Kuijt vaker. Die is in de 16 nooit een enorme killer.quote:Hij had gewoon geen kracht meer. Ook bij hem is het wel eens op.
Vandaar ook mijn "normaal gesproken".quote:Huntelaar speelde het vlak na die actie van Kuyt nog slechter uit
van persie ook niet, dat hebben we nu al 5 wedstrijden gezienquote:Op maandag 5 juli 2010 19:51 schreef essence het volgende:
Kuijt hoort niet in de spits, dat hebben we tegen Portugal gezien 4 jaar terug.
Ik snap niet waarom die 2 niet regelmatig van positie wisselen tijdens de wedstrijd?quote:Op maandag 5 juli 2010 21:38 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
van persie ook niet, dat hebben we nu al 5 wedstrijden gezien
Van Marwijk gaat nu al de boeken in als 1 van de meest succesvolste NL coaches ooit.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:36 schreef Yaros het volgende:
Van Persie mag van mij gelijk op het vliegtuig terug naar NederlandAl 4 kansen gegeven, 10 vrije trappen en een hoop kansen en spelmogelijkheden. 90% verprutst... Bert van Marwijk....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Precies, hattrick voor v. Persie in de finale tegen Duitslandquote:Op dinsdag 6 juli 2010 03:50 schreef Bolkesteijn het volgende:
Van Persie komt nog wel, geduld, geduld. Je zal net zien dat, mochten we de finale halen, het dan ineens gaat lopen voor Van Persie.Was betreft Kuyt in de spits, dat lijk mij niet zo slim, dan mis je volgens mij iemand die zowel aan kan vallen als verdedigend werk op kan knappen. Dat laatste is heel belangrijk want het is de rode draad in het spel van Oranje onder Van Marwijk.
Ja om dat bij de corner vlag te doen had niet zo veel zin he?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 03:52 schreef JanPiraat het volgende:
Huntelaar in de spits dan gaat ie overal gaten graven in de 16 en breekt die keeper zn enkels
v Persie heeft geen bal geraakt. Zo doorspelen is een blunder van jewelste en het zal ons op gaan breken.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Van Marwijk gaat nu al de boeken in als 1 van de meest succesvolste NL coaches ooit.
Maar als vPersie de komende 2 wedstrijden net zo speelt als de laatste 5, dan wordt er gezegd, waarom heeft vMarwijk vPersie er niet uitgehaald?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 03:50 schreef Bolkesteijn het volgende:
Van Persie komt nog wel, geduld, geduld. Je zal net zien dat, mochten we de finale halen, het dan ineens gaat lopen voor Van Persie.Was betreft Kuyt in de spits, dat lijk mij niet zo slim, dan mis je volgens mij iemand die zowel aan kan vallen als verdedigend werk op kan knappen. Dat laatste is heel belangrijk want het is de rode draad in het spel van Oranje onder Van Marwijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |