Slaat nergens opquote:Op maandag 5 juli 2010 16:44 schreef Crutch het volgende:
Ja godver, laat Kuyt ook eens uit het raam kijken in de spelersbus.
Eensquote:Op maandag 5 juli 2010 16:44 schreef Crutch het volgende:
Ja godver, laat Kuyt ook eens uit het raam kijken in de spelersbus.
Mwah, kweenie.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:47 schreef JamFlava het volgende:
Zat ik ook aan te denken.
Maar kuyt speelt goed op de positie waar hij nu speelt.
Nee man Kuyt moet in het doel.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:58 schreef dieselnoi het volgende:
Nu van der wiel geschorst is is dit een uitstekend moment om kuyt rechts back te zitten. Van Persie linksbuiten en Huntelaar in de spits.
Of anders van Persie in de spits en van der vaart of elia linksbuiten.
Ik roep al jaren dat kuyt op de rechtsback positie het beste tot uiting komt. Je krijgt dan ineens een gigantische aanvallende impuls naar voren met robben die altijd naar binnen gaat om gevaar te stichten en de onvermoeide kuyt buitenom erover heen komt. Nederland zou dan niet te stoppen zijn aan de rechterkant.
Zit wat in, lijkt mij een mooi experiment (niet voor morgen)quote:Op maandag 5 juli 2010 16:58 schreef dieselnoi het volgende:
Nu van der wiel geschorst is is dit een uitstekend moment om kuyt rechts back te zitten. Van Persie linksbuiten en Huntelaar in de spits.
Of anders van Persie in de spits en van der vaart of elia linksbuiten.
Ik roep al jaren dat kuyt op de rechtsback positie het beste tot uiting komt. Je krijgt dan ineens een gigantische aanvallende impuls naar voren met robben die altijd naar binnen gaat om gevaar te stichten en de onvermoeide kuyt buitenom erover heen komt. Nederland zou dan niet te stoppen zijn aan de rechterkant.
Dus deze reactie is niet serieus?quote:Op maandag 5 juli 2010 18:49 schreef El_Bassie het volgende:
Nee. Slotje op dit topic. Ban voor alle users die hebben gepoogd een serieuze bijdrage te leveren.
Dan speel je met 10 man.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
Kuyt eruit, Van Persie op links en Huntelaar in de spits.
Bel Van Marwijk, nuttige informatie. hij is daar vast niet opgekomen.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:43 schreef F.M.D. het volgende:
Wie is het daarmee eens?
Weet zeker dat van Persie dan beter tot ze recht komt, want hij krijgt meer de bal en Kuyt kan voorin lekker sleuren en ruimte crieëren voor anderen!
Op internationaal niveau niet nee. In Nederland ging het 'm prima af.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:19 schreef kalinhos het volgende:
Kuijt in de spitsIk vind Kuijt een van NEderlands beste spelers dit wk ( :$ ) maar je moet m niet in de spits zetten. Dat kan die gewoon niet.
Hij had gewoon geen kracht meer. Ook bij hem is het wel eens op.quote:Je zag het ook vrijdag, hij ging opeens 3 man voorbij per ongeluk en had daarna geen flauw idee wattie moest doen.
Huntelaar speelde het vlak na die actie van Kuyt nog slechter uitquote:Huntelaar, normaal gesproken dan, had zo'n bal er wel in gelegd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |