Blijft wel meer tussen ons dan dat !!quote:Op maandag 5 juli 2010 21:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja dat blijft fijn tussen ons
Herinneringen moeten gedeeld wordenquote:Op maandag 5 juli 2010 21:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Jullie hadden er maar bij moeten zijn
gaat lachen wordenquote:Op maandag 5 juli 2010 21:30 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Blijft wel meer tussen ons dan dat !!![]()
heb zin in zaterdag
''Ik ben bromsnor, wie maakt mij aan het lachen'' ?quote:Op maandag 5 juli 2010 21:36 schreef solaire het volgende:
boh ik moet toch eens een mooie subtitle neerkalken
iemand suggesties?
hehequote:Op maandag 5 juli 2010 21:37 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
''Ik ben bromsnor, wie maakt mij aan het lachen'' ?
Hoezo! Je zou me beter helpen in plaats van fascineren!quote:Op maandag 5 juli 2010 20:50 schreef solaire het volgende:
[..]
dat beloof ik bij deze,
het was veels te fascinerend om te zien dat argo toch echt bestond
kerel succes man!! komt goed!quote:Op maandag 5 juli 2010 21:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ook..
Zo even lopen mett hond.. sigaretje doen voor de stresen dan slapen
Ik ook alleen dan zonder mijn lief!quote:Op maandag 5 juli 2010 22:22 schreef nattermann het volgende:
Ik ben een meisjesfilm op RTL5 aan't kijken samen met mijn lief
op de ZDF schijnt een licht erotische film te draaien...quote:Op maandag 5 juli 2010 22:22 schreef nattermann het volgende:
Dat gaat er ook zeker ooit van komenquote:Op maandag 5 juli 2010 22:22 schreef the_legend_killer het volgende:
ga naar hem toe en sloop dat ding !
Veel plezier, ik ga VI oranje kijkenquote:Op maandag 5 juli 2010 22:22 schreef nattermann het volgende:
Ik werk eraan! Denk je dat het me gaat lukken ?quote:Op maandag 5 juli 2010 22:26 schreef nattermann het volgende:
[..]
Argo
Wat was het nou, over 3 dagen ofzo wel samen met je lief?
1 Hij parkeert zijn pauper verroeste Tigra altijd net zo bij mijn oprit zodat ik er niet fatsoendelijk achteruit afkanquote:Op maandag 5 juli 2010 22:26 schreef Argo het volgende:
[..]
Omdat hij zijn dinges uittest ?Ik moet me ook nog wreken niemand wilt met me kaarten!
nee 3 dagen ... das dinsdag woensdag donderdag... moeilijkquote:Op maandag 5 juli 2010 22:26 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik werk eraan! Denk je dat het me gaat lukken ?
ERGENS DUSquote:Op maandag 5 juli 2010 22:30 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
In een soort van NL-kolonie in België
Hmm waar kan ik snel een chickie ontmoeten ? Morgen zitten ze allemaal voetbal te kijken! En ik heb geen verstand van voetbal. Uhm damn..quote:Op maandag 5 juli 2010 22:28 schreef solaire het volgende:
[..]
nee 3 dagen ... das dinsdag woensdag donderdag... moeilijk
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:31 schreef Argo het volgende:
[..]
Hmm waar kan ik snel een chickie ontmoeten ? Morgen zitten ze allemaal voetbal te kijken! En ik heb geen verstand van voetbal. Uhm damn..
Je hoeft er ook geen verstand van te hebben, gewoon misbruik maken van het feit dat ze aan het einde dronken én euforisch zijn.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:31 schreef Argo het volgende:
[..]
Hmm waar kan ik snel een chickie ontmoeten ? Morgen zitten ze allemaal voetbal te kijken! En ik heb geen verstand van voetbal. Uhm damn..
precies!!quote:Op maandag 5 juli 2010 22:34 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Je hoeft er ook geen verstand van te hebben, gewoon misbruik maken van het feit dat ze aan het einde dronken én euforisch zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |