Modjes pesten is gewoon leukquote:Op maandag 5 juli 2010 20:30 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ik open nooit kuttopicssaaie user ik he
hahaquote:Op maandag 5 juli 2010 20:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Modjes pesten is gewoon leuk
En jij bent niet saaijuist gezellig
Vlaai toch zeker?quote:Op maandag 5 juli 2010 20:08 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
hoii![]()
welkom!! Koffie met koekje erbij?
Vroeger deed ik alleen maar bagger openenquote:Op maandag 5 juli 2010 20:32 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
haha![]()
Zit gewoon niet in me dat onnozele topics openen,bovendien ben ik zo druk met kletsen dat ik er niet eens tijd voor heb
en nu neem je argo op sleeptouw in zijn queste naar vrouwen!quote:Op maandag 5 juli 2010 20:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vroeger deed ik alleen maar bagger openengewoon leuk om commentaar te krijgen van dirkh en insomniac
Jong ik ben zelf single dus dat werkt niet als ik eerst naar iemand anders moet gaan kijken.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:39 schreef solaire het volgende:
[..]
en nu neem je argo op sleeptouw in zijn queste naar vrouwen!
haha op het terras van bloem met een warsteinertjequote:Op maandag 5 juli 2010 20:43 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jong ik ben zelf single dus dat werkt niet als ik eerst naar iemand anders moet gaan kijken.
Ik probeer hem alleen advies te geven
De volgende keer wel wat zeggen hequote:Op maandag 5 juli 2010 20:44 schreef solaire het volgende:
[..]
haha op het terras van bloem met een warsteinertje
Pas op hèquote:Op maandag 5 juli 2010 20:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Modjes pesten is gewoon leuk
En jij bent niet saaijuist gezellig
Altijd leukquote:Op maandag 5 juli 2010 20:45 schreef Tassiepassie het volgende:
donderdag weer naar terrasmet vrienden
Ja met mooi weer is de donderdag standaard bij onsquote:
En zo hoort hetquote:Op maandag 5 juli 2010 20:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Lieve Anne. ALs er 1 mod is waar ik respect voor heb dan ben jij hetmaar dat weet je wel
dat beloof ik bij deze,quote:Op maandag 5 juli 2010 20:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
De volgende keer wel wat zeggen he
Klinkt wel gezellig allemaal. Dat zal ik die dag zelf even moeten bekijken want ik ga zelf al die middag naar Belgie enzoquote:Op maandag 5 juli 2010 20:49 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ja met mooi weer is de donderdag standaard bij ons![]()
Je mag er altijd bij komen zitten,als het goed is gaan Vienna en Julio ook
och je weet waar het terras woont dus zie maarquote:Op maandag 5 juli 2010 20:51 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Klinkt wel gezellig allemaal. Dat zal ik die dag zelf even moeten bekijken want ik ga zelf al die middag naar Belgie enzo
ook alleen maar omdat ze mijn opvolgster isquote:Op maandag 5 juli 2010 20:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Lieve Anne. ALs er 1 mod is waar ik respect voor heb dan ben jij hetmaar dat weet je wel
Ja mevrouwquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 20:50 schreef solaire het volgende:
[..]
dat beloof ik bij deze,
het was veels te fascinerend om te zien dat argo toch echt bestond
Ik hou 'm goed in de gatenquote:Op maandag 5 juli 2010 20:51 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Laat je niet voor de gek houden door hem hoor,das een stil watertje
Ja stiekem ben ik kic(n)kyquote:Op maandag 5 juli 2010 20:51 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Laat je niet voor de gek houden door hem hoor,das een stil watertje
Ja anders gewoon zaterdagsquote:Op maandag 5 juli 2010 20:51 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
och je weet waar het terras woont dus zie maar
Je zit graag onder de plakquote:Op maandag 5 juli 2010 20:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Vrouwen die mij in de gaten houden vind ik eigenlijk wel oke
???quote:Op maandag 5 juli 2010 20:55 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Meer graag onder de dekens,daar gebeurt dan ook vanalles
En ze geniet er nog van ook!quote:Op maandag 5 juli 2010 20:59 schreef solaire het volgende:
[..]
er moet er altijd eentje posten dat zij wel seks heeft
Ik zei nergens dat het om seks gingquote:Op maandag 5 juli 2010 20:59 schreef solaire het volgende:
[..]
er moet er altijd eentje posten dat zij wel seks heeft
jaaa en nu had ik t niet eens over seks en dan mag dat ook al niet meerquote:Op maandag 5 juli 2010 21:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En ze geniet er nog van ook!![]()
HEMELTJE LIEF DAT DAT KAN ZOMAAR!!!
Niet zo schijnheilig he gozert!!! Het ging om jouw capriolen onder de dekensquote:Op maandag 5 juli 2010 21:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik hou er ook niet zo van maar het moet maar weetje
Ik dacht ik speel maar weer willem de zwijgerquote:Op maandag 5 juli 2010 21:03 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Niet zo schijnheilig he gozert!!! Het ging om jouw capriolen onder de dekens
Meer Bertus de Stijgerquote:Op maandag 5 juli 2010 21:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik dacht ik speel maar weer willem de zwijger
Gelukkig zijn er middelen om dat op te lossenquote:
Ik ben net een dinoquote:Op maandag 5 juli 2010 21:05 schreef solaire het volgende:
TLK lijkt me wel eentje die helikoptered in de slaapkamer!
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:07 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er middelen om dat op te lossen![]()
lange nek harde kopquote:Op maandag 5 juli 2010 21:11 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Lange nek,harde kop, zeer agressief
T-rex weetjequote:Op maandag 5 juli 2010 21:10 schreef solaire het volgende:
huh dino? leg uit?
quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
T-rex weetje
[..]nee witlof en viola holt
Herkenbaarquote:Op maandag 5 juli 2010 21:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
T-rex weetje
[..]nee witlof en viola holt
Ik weet het ik weet het ik weet hetquote:Op maandag 5 juli 2010 21:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Werkt weler was nog iets maar ik zwijg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:15 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik weet het ik weet het ik weet het![]()
![]()
Dat was erg maar ik bedoel eigenlijk iets anders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als ik het je vertel weet je het vast weer
vertel ff op msn danquote:Op maandag 5 juli 2010 21:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat was erg maar ik bedoel eigenlijk iets anders.als ik het je vertel weet je het vast weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |