quote:Op maandag 5 juli 2010 16:02 schreef Karammel het volgende:
De stoptrein waar ik laatst inzat in ieder geval niet. Ik kon nog net een raampje open zetten, maar toen de trein vervolgens 10 minuten stil moest staan brak het zweet me uit. Ongelofelijk wat een armoede. Wat een hitte.
Stoptreinen niet. En de intercity tussen Eindhoven en Venlo ook niet altijd.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:01 schreef makkie88 het volgende:
ja, volgens mij heeft ongeveer elke trein wel airco
De oude dubbeldekkers helaas ook niet.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:03 schreef o.us het volgende:
[..]
Heb ik toch nog gelijk. Maar die stoptreinen zijn ook 30/40 jaar oud. De Hondekop (Plan-V) bedoel ik dan.
Haha, ja heel handig is dat!quote:Op maandag 5 juli 2010 16:05 schreef Yi-Long het volgende:
...en als ze het al hebben, is het nog maar de vraag of het fatsoenlijk werkt. In de winter doet de airco het vaa prima(!)
Hondekop is mat '54quote:Op maandag 5 juli 2010 16:03 schreef o.us het volgende:
[..]
Heb ik toch nog gelijk. Maar die stoptreinen zijn ook 30/40 jaar oud. De Hondekop (Plan-V) bedoel ik dan.
Nee, de reis die jij maakt heeft sowieso airco.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:08 schreef Ekfar het volgende:
Hmmm... ik werd vooral blij van de 1e 2 posts maar ja... tis dus eigenlijk gewoon een beetje afwachten....
Je weet best veel van treinen.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:03 schreef o.us het volgende:
Heb ik toch nog gelijk. Maar die stoptreinen zijn ook 30/40 jaar oud. De Hondekop (Plan-V) bedoel ik dan.
quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:42 schreef Karammel het volgende:
Tussen Utrecht en Schiphol zijn de treinen geloof ik al wat nieuwer en hebben ze dus ook airco.
Of het treinentopic van FOK! bezoeken: Het treinpics, -nieuws en -praattopic, deel 238quote:Op maandag 5 juli 2010 16:45 schreef o.us het volgende:
Moet je Socios PM'en.
Tussen Amersfoort en Schiphol Airport rijdt voornamelijk ICM en ICMm, het laatste type is voorzien van airco.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:42 schreef Karammel het volgende:
Hebben de standaard intercity's tussen Amersfoort en Schiphol airco? Daar heb ik in ieder geval nooit wat van gemerkt.
Allemaal voorzien van airco.quote:En die Duitse treinen die daar rijden?
Niet nieuwer, maar verreweg de meeste intercitytreinen op dat traject zijn inderdaad voorzien van airco.quote:Tussen Utrecht en Schiphol zijn de treinen geloof ik al wat nieuwer en hebben ze dus ook airco.
quote:
Trams en metro´s interesseert mij dan weer wat minder. Misschien ook omdat ze niet in mijn woonplaats rijden. Ik reisde wel altijd graag met de tram door Amsterdam, nu niet meer, aangezien ik de OV-Chipkaart verwerp.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:49 schreef o.us het volgende:
Ik ben meer een liefhebber van trams en metro's maar mijn interesse voor treinen ontgaat mij ook niet deels door dat.
Dankquote:Op maandag 5 juli 2010 16:48 schreef Socios het volgende:
[..]
Tussen Amersfoort en Schiphol Airport rijdt voornamelijk ICM en ICMm, het laatste type is voorzien van airco.
[..]
Allemaal voorzien van airco.
[..]
Niet nieuwer, maar verreweg de meeste intercitytreinen op dat traject zijn inderdaad voorzien van airco.
80%heeft geen raampjes meer die open kunnenquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:34 schreef linpunt het volgende:
ik weet t eig niet maar je kan ook gewoon het raampje openzetten.
Dan zit er dus airco in de trein.quote:Op woensdag 7 juli 2010 13:56 schreef T42 het volgende:
80%heeft geen raampjes meer die open kunnen
Laat ook even weten of het goed uitgepakt heeft, of je in een airco trein zat... en of het dan ook koel was.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:24 schreef Karammel het volgende:
[..]
Dank![]()
Zal dat treinentopic ook eens doornemen binnenkort. Voor mij zijn het nu nog allemaal gele dozen die mij van de ene naar de andere plek vervoeren.
airco draaien/repareren kost geld dat heeft de ns niet...quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:14 schreef Socios het volgende:
[..]
Dan zit er dus airco in de trein._!
Als de ramen wel open kunnen, dan niet.
NS heeft geen geld?quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:48 schreef T42 het volgende:
[..]
airco draaien/repareren kost geld dat heeft de ns niet...
Inderdaad. En die zijn dan volgens mij zelfs nieuwer dan de oude ICM (oranje interieur) die wél airco/ventilatie had.quote:
ik denk dat hier andermaal eerder geldt dat de NS zichzelf liever rijk maakt dan aan de gemiddelde passagier denkt. Waarom gaan anders elk jaar die prijzen van kaartjes omhoog. In Duitsland is alles modern,op tijd en met airco en internet en hier dus niet.quote:Op woensdag 7 juli 2010 22:41 schreef James1988 het volgende:
[..]
NS heeft geen geld?
Winst over 2009, Eigen vermogen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |