quote:Op maandag 5 juli 2010 16:02 schreef Karammel het volgende:
De stoptrein waar ik laatst inzat in ieder geval niet. Ik kon nog net een raampje open zetten, maar toen de trein vervolgens 10 minuten stil moest staan brak het zweet me uit. Ongelofelijk wat een armoede. Wat een hitte.
Stoptreinen niet. En de intercity tussen Eindhoven en Venlo ook niet altijd.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:01 schreef makkie88 het volgende:
ja, volgens mij heeft ongeveer elke trein wel airco
De oude dubbeldekkers helaas ook niet.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:03 schreef o.us het volgende:
[..]
Heb ik toch nog gelijk. Maar die stoptreinen zijn ook 30/40 jaar oud. De Hondekop (Plan-V) bedoel ik dan.
Haha, ja heel handig is dat!quote:Op maandag 5 juli 2010 16:05 schreef Yi-Long het volgende:
...en als ze het al hebben, is het nog maar de vraag of het fatsoenlijk werkt. In de winter doet de airco het vaa prima(!)
Hondekop is mat '54quote:Op maandag 5 juli 2010 16:03 schreef o.us het volgende:
[..]
Heb ik toch nog gelijk. Maar die stoptreinen zijn ook 30/40 jaar oud. De Hondekop (Plan-V) bedoel ik dan.
Nee, de reis die jij maakt heeft sowieso airco.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:08 schreef Ekfar het volgende:
Hmmm... ik werd vooral blij van de 1e 2 posts maar ja... tis dus eigenlijk gewoon een beetje afwachten....
Je weet best veel van treinen.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:03 schreef o.us het volgende:
quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:42 schreef Karammel het volgende:
Tussen Utrecht en Schiphol zijn de treinen geloof ik al wat nieuwer en hebben ze dus ook airco.
Of het treinentopic van FOK! bezoeken: Het treinpics, -nieuws en -praattopic, deel 238quote:Op maandag 5 juli 2010 16:45 schreef o.us het volgende:
Moet je Socios PM'en.
Tussen Amersfoort en Schiphol Airport rijdt voornamelijk ICM en ICMm, het laatste type is voorzien van airco.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:42 schreef Karammel het volgende:
Hebben de standaard intercity's tussen Amersfoort en Schiphol airco? Daar heb ik in ieder geval nooit wat van gemerkt.
Allemaal voorzien van airco.quote:En die Duitse treinen die daar rijden?
Niet nieuwer, maar verreweg de meeste intercitytreinen op dat traject zijn inderdaad voorzien van airco.quote:Tussen Utrecht en Schiphol zijn de treinen geloof ik al wat nieuwer en hebben ze dus ook airco.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |