SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
quote:Op maandag 5 juli 2010 19:26 schreef BabeWatcher het volgende:
Ken jij die grap van chewbacca_maatschappij die met de trein op vakantie naar Luxemburg ging?ZeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
boem bats luchtdicht me vrète is nog nooit zo fris gewist
Op zaterdag 10 juli 2010 15:33 schreef Rectum het volgende:
Jij bent vele malen irritanter dan AP
Ben je geen meisje dan?quote:
Daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op maandag 5 juli 2010 16:45 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Wat praten jullie hier nou allemaal over Socios
Neequote:
quote:
Hee bedankt voor de tip zeg!quote:Op maandag 5 juli 2010 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor Noord-Luxemburg moet je het trouwens anders doen. Pak gewoon de IR Luik - Luxemburg en blijf na de grens zitten. Dan kan je bij de conducteur voor een schijtbeetje een kaartje kopen (eersteklas dagnetkaart voor 5 euro geloof ik)
Is ook veeeeeel sneller dan helemaal naar Bastogne![]()
Ja. Zal wel door het tourisme komen.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:11 schreef Q. het volgende:
Wat een klein kutplaatsje is het eigenlijk, ik dacht altijd dat het veel groter was.
Komt door die fietsers die er heen fietsen en gelijk weer terug naar Luik...quote:Op maandag 5 juli 2010 20:11 schreef Q. het volgende:
Wat een klein kutplaatsje is het eigenlijk, ik dacht altijd dat het veel groter was.
Wist je dat Luxemburg groter is dan Brabant?quote:
Oppervlakte Luxemburg: 2500 km2quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:15 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Wist je dat Luxemburg groter is dan Brabant?
Wikipediaquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:18 schreef Dyll het volgende:
[..]
Oppervlakte Luxemburg: 2500 km2
Oppervlakte Brabant 5000km2
Bron is wikipedia.
Alles was dahr steht ist FALSCH!quote:
Dus de holocaust is niet gebeurd?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:31 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Alles was dahr steht ist FALSCH!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |